Здравейте колеги , тази сутрин ми се наложи да изкарам 'мечо' по спешност (MB C250D 93'' 113hp ) и излязох със стъпка съответно никви проблеми , но след около 1км леко се отвори люка ( понеже го ремонтирам не заради друго и го бях забравил :Д ) и реших да го прибера на задната седалка.И след товва веднага започна да присветка лампата на EDC (Electronic diesel control)и започна да забива 'муцуната' в движение, интересно беше че присветкаше като реша да я изпъна а не светеше постоянно и бях принуден да карам около 2000об./мин . Прибрах се сложих капака на люка и след няма и 5 мин я пробвах на късо със стъпка и нямаше проблем. Казвам го защото четох че може да е от някакъв температурен датчик и въпросът ми е: Дали е от разликата в температурата или е нещо под капака ? Съшо да допълня ,че отскоро ми направиха СД-то дирекно да работи без ключа на таблото , а преди трябваше да дам на контакт или да е запалена , ако е от значение !
P.S, По пътя на логиката не ми се вярва да е от люка , иначе как ще карам лятото (но може , за това питам ) ?!
Благодаря! )
свети EDC (Electronic diesel control)
Започната от jimbofire, 16 окт 2012 - 07:44:29
3 мнения по тази тема
#1
Публикувано 16 октомври 2012 - 07:44
#2
Публикувано 16 октомври 2012 - 09:28
До колкото знам т'ва е някъв ''авариен режим'' на колата или бъркам ??
#3
Публикувано 16 октомври 2012 - 13:11
авариен режим е и люка няма нищо общо
явно просто е съвпадение
по всяка вероатност е главата на помпата или някой
датчик ама най добре иди на диагностика
явно просто е съвпадение
по всяка вероатност е главата на помпата или някой
датчик ама най добре иди на диагностика
#4
Публикувано 16 октомври 2012 - 14:25
а колко време мога да карам така ... в смисъл ще ме изкара ли до диагностиката ? и к'ви кинти ще ми струва пак да си върви както преди ...
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни