Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Проблем с кик даун-а


  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 trika

trika

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Свиленград

Posted 14 October 2012 - 21:27

Какво означава ? Колата не върви повече от 120 с 2500 оборота. Казаха ми да карам на 3 предавка 4-5 км с 2500 оборота. Никаква промяна. Колата е ц 200 автомат -122 коня 2005 година. Забелязвам ,че и бутона на педала не работи. Като й смачкам газта преди полудяваше ,а сега е като скопена. Карах 200км така ,измъчи ме особено по баира. После спрях за 30мин, потеглям на ново , но няма нищо. Бутона на педала си заработи и се изстрелваше яко. След 5 км пак заби, давам газ - няма мощност. Опирам до долу , но все едно няма бутон там.



Следи си правописа!!!

Attached Files


Edited by hammer^BaTe, 15 October 2012 - 08:13 .

  • 0

#2 trika

trika

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Свиленград

Posted 17 October 2012 - 05:32

виж 2 фаила сам оставил не сменяи името на темата колата е запушена филратара за твари частици е на 270%
  • 0

#3 VIPER

VIPER

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 161 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    S203, C200 CDI, Classic, 2005

Posted 25 October 2012 - 22:08

Или трябва да се пусне програма през стар диагноза за почистване на филтъра или да я напънеш здраво на магистралата
  • 0

#4 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 26 October 2012 - 11:12

щом е включена и защитата от почистване
и да я напъва пак няма да се изчисти
само сваляне и ръчно издухване
  • 1

#5 derzhikov

derzhikov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Linz
  • Автомобил:
    Mercedes CLS 320 CDI - W219
    Mercedes C200 CDI - S203 T-Model

Posted 03 January 2013 - 19:49

Здравейте на всички,хубаво е че някой е отворил тази тема че щях аз да го направя :).Така направо към въпроса,има ли W203 2002г. 220 CDI 143p.s с ръчни 6 скорости така наречения КИКДАУН ?Питам защото наскоро както си карах на 6та и натиснах до долу газта нещо изщрака и колата се изтреля.Погледнах и какво да видя ето това
http://imageshack.us...3173434.jpg/,ще съм мн благодарен ако някой обясни за какво става въпрос,мерси !
  • 0

#6 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2,377 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

User's Awards

27
10
8
4

Posted 12 January 2013 - 12:58

не съм много сигурен дали е правилно , но го правят от ДС . Карат колите до Вакарел и обратно на 2500-3000 оборота (държиш тези обороти) за да се прочисти филтъра.
  • 0

#7 VIPER

VIPER

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 161 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    S203, C200 CDI, Classic, 2005

Posted 26 January 2013 - 10:26

"Кикдаун-а при ръчна скоростна кутия е комбинация от ляв крак и дясна ръка и решение на коя предавка да се премести лостът" - това ми се е набило в главата от един друг форум :D
  • 0

#8 viki59

viki59

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Шумен
  • Интереси:Хубави авто, море, слънце и още някой.
  • Автомобил:
    Е 400,дизел,автомат, 2005г.

Posted 27 February 2013 - 15:44

Според мен проблема на TRIKA в колекторите,аз имах същия проблем и след смяна на колектора всичко стана на мястото.Клапите на колектора бяха износени на-половина и хълтаха.Само пластмасовия колектор ми струваше 850лв.Ако те заинтересува нещо пиши на лс. Успех.
  • 0




4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users