![Photo](https://secure.gravatar.com/avatar/65a5bd3816192e9c3c4d36367bf6c066?s=100&d=https%3A%2F%2Fstatic.mbclub.bg%2Fforums%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
C200 CDI не пали
Started by georgi dyulgerov, 09 Oct 2012 - 10:31:41
19 replies to this topic
#16
Posted 07 November 2012 - 16:38
Здравейте колеги.След двуседмично каране на колата след ремонта в сервиза на "Владимир Вазов"120 мислех,че проблема е решен,но уви.Днес за първи път обаче колата отново ми изгасна по време на движение.В сервиза бяха сигурни ,че проблема е в регулатора за високо налягане на нафтата и го смениха ,но уви-колата отново гасне.Утре отивам пак да видим какво ще ми кажат.
#17
Posted 07 November 2012 - 19:02
Сваляй дюзите как сте ги проверявали незнам,но като ги свалиш и провериш и направиш няма да ти гасне вече.
#18
Posted 07 November 2012 - 19:11
Съвета ми е към всички с този проблем,слагайте добавки за прочистване в нафтата,после сменяйте части.Другия съвет е към тези на които колите им все още са добре,от време на време си слагайте пак някоя добавчица.
Никога не оставям магарето си в калта.
#19
Posted 04 December 2013 - 11:12
Какви добавки за пречистване на нафтата? Препоръчайте моля, нещо изпитано и доказано...
Кучета не са ме хапали, само хора...
#20
Posted 10 December 2013 - 21:04
МАРТО слушай сега:Търси в Благоевград дистрибутор на Лики Моли....там продават във върели една добавка разфъсована в литрови бутилки, специално за комбайни....на които дюзите им струват 5000 лв.бройката ! Та тази добавка използвам вече повече от година и половина и трябва да ти кажа,че наистина ефекта е голям...чисти дюзите и двигателя работи перфектно!Тъмно синьо летлива е...внимавай,много цапа-грам на литър се дозирва,ако сложиш по-вече започва да мирише откъм ауспуха на "ХИМИЧЕСКО УРЪЖИЕ ЗА МАСОВО ПОРАЗЯВАНЕ" така,че гледай да не предозирваш...за целта спринцовка ще ти свърши добра работа
Успех !!!
Edited by stefcho kralev, 10 December 2013 - 21:15 .
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users