Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

C200 CDI не пали


  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1 georgi dyulgerov

georgi dyulgerov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    С 200 CDI

Posted 09 October 2012 - 10:31

Здравейте колеги.
От известно време имам следния проблем: през определен период от време колата пали но след доста въртене.
Отначало на студен двигател а след това и на загрял.
Един колега я закачи на уред за диагностика и изписа грешка Р0251-Injection Pump Fuel Metering Control A.
Изчистихме грешката но след една седмица бях на гости в Пловдив и колата отново запали след 10 минутно въртене.
Посетих БОШ сервиз в града но на диагностиката не излезна нищо. Казаха ми че най-вероятно е тръгнала помпата в резервоара.
Най-неприятното е че днес прибирайки се от работа по околовръстното колата изведнъж угасна.
Отбих и се опитах да запаля.
Запали от втория път и прибрах без повече проблеми.
Колата ми е С200 СДИ -122коня 2003г.Забравих че след като запали ми светна лампата която е най в ляво на таблото и показва нещо като двигател.
Предварително ви благодаря за съдействието.
  • 0

#2 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,602 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 09 October 2012 - 14:14

Щом е светнал чек-енджина, значи имаш записан код.

Много вероятно да е същия и е хубаво да се провери пак.

Провери и да нямаш теч от маркучите или О-пръстенчетата за "обратна" нафта.

Горивният филтър и всички тръби, маркучи към дебитомера и от дебитомера към турбото.
  • 0

#3 mvasilev

mvasilev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Mercedes W210 E200,1996 Classic
    Mercedes 124,200E

Posted 09 October 2012 - 14:18

Като нищо може да е заминала помпата. Аз имах същият проблем и просто един ден колата ме престана да пали. Добре, че съм и на газ, та поне успях да я прибера до нас. Смених помпата с нова от Бош и проблема изчезна. Друг е въпроса, че след 2 години помпата дето я взех от Бош почна да бучи доста силно и май пак трябва да се сменя.
Какво да ви кажа- живеем в България все пак, няма гаранция кое е качествено дори и от официалният представител.
  • 0

#4 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,602 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 09 October 2012 - 14:48

Дизел на газ?
Колегата е с цди, оставам с впечатление, че ти си с бензинов мотор.
  • 0

#5 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,602 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 09 October 2012 - 14:55

Виж и тук.
http://forums.merced...ead.php?t=85101
P0251 е общ OBD код. Може да е 100 неща - теч, лоша дюза, запушен горивен филтър, откачен или сцепен маркуч за въздух към турбото и т.н.

Най-добре отиди на Стар Диагноза някъде - ще може даде по-точно описание на проблема
  • 1

#6 georgi dyulgerov

georgi dyulgerov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    С 200 CDI

Posted 09 October 2012 - 18:29

Колега на каква цена купи помпата?
  • 0

#7 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 09 October 2012 - 19:54

Да речем с каквото и да я чете,грешката ще си е все същата,контролния клапан на помпата.От тук нататък ни трябва инфо за налягането,по-ниско или по-високо,да измислим причината.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#8 georgi dyulgerov

georgi dyulgerov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    С 200 CDI

Posted 10 October 2012 - 08:31

Сега си намерих диагностичния лист от Бош сервиз-Пловдив.На него пише Р2021-Контрол налягане в гор. колектор.Минимална стойност премината на долу.
  • 0

#9 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 10 October 2012 - 09:12

Тия в BOSCH,няма да ги хвърлят вече тия KTS,на какво викат горивен колектор,странен превод имат.
P2021 е fuel rail pressure control valve-fuel pressure malfunction.
Да речем ,пониженото налягани може да идва и от дюза,от самия клапан,или датчика не мери правилно.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#10 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,602 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 10 October 2012 - 11:28

По разни чужди форуми гледах, че от кофти инжектор, запушен филтър, развален клапан или от теч на "обратна" нафта може да се появи кода 0251. И то най-често при натоварване на мотора на висока предавка. При теб кога се появява?

Та предплагам с този P2021 може да е същата работа.
  • 0

#11 georgi dyulgerov

georgi dyulgerov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    С 200 CDI

Posted 10 October 2012 - 16:41

Значи до вчера проблема ми беше само при палене.В началото на студен мотор а след това започна да пали трудно и когато е загряла.Вчера за пръв път ми угасна по време на движение и това ме притесни.
  • 0

#12 georgi dyulgerov

georgi dyulgerov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    С 200 CDI

Posted 10 October 2012 - 16:44

Утре ще я карам в СЕРВИЗ на гара Искър и дано там да хванат какъв е проблема.
  • 0

#13 georgi dyulgerov

georgi dyulgerov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    С 200 CDI

Posted 11 October 2012 - 11:14

Здравейте.Току що се прибрах от Бош сервиз на гара Искър и разочарованието ми е пълно.Направиха ми диагностика на колата от която стана ясно че има проблем с налягането на горивото.Изписа грешка Р2017.Провериха дюзите и според тях проблема не е от тях.Започнаха да гадаят и се спряха на две евентуални причини.Регулатор за налягането на горивото или датчик за обороти.За смяна на регулатора който струвал около 50лв.ремонта щял да ми излезе 320лв.В момента в който реших да тръгвам защото нямах толкова пари в себе си колата отказа да запали.А те точно това изкаха за да могат да хванат проблема.Извиках ги закачиха буксата и отново грешка Р2021-контрол на налягането в гор.колектор.При опитите ми да запаля стойностите за налягането на горивото бяха 0.2-0.3.Явно ще трябва да им е оставя но незнам колко са майстори.
  • 0

#14 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 11 October 2012 - 18:49

Нещо пак не си разбрал,регулатора не може да струва само 50 лева.
Нахакай го с някакви добавки за прочистване на горивната система.

Edited by dilqnski, 11 October 2012 - 18:51 .

  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#15 GLARUS

GLARUS

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Posts:

Posted 11 October 2012 - 20:17

Здравейте.Току що се прибрах от Бош сервиз на гара Искър и разочарованието ми е пълно.Направиха ми диагностика на колата от която стана ясно че има проблем с налягането на горивото.Изписа грешка Р2017.Провериха дюзите и според тях проблема не е от тях.Започнаха да гадаят и се спряха на две евентуални причини.Регулатор за налягането на горивото или датчик за обороти.За смяна на регулатора който струвал около 50лв.ремонта щял да ми излезе 320лв.В момента в който реших да тръгвам защото нямах толкова пари в себе си колата отказа да запали.А те точно това изкаха за да могат да хванат проблема.Извиках ги закачиха буксата и отново грешка Р2021-контрол на налягането в гор.колектор.При опитите ми да запаля стойностите за налягането на горивото бяха 0.2-0.3.Явно ще трябва да им е оставя но незнам колко са майстори.

Не си разбрал,от 247 до 338 лв.струва регулатора зависи как ще ти го продадът.И сам можеш да го смениш имаш да откачиш една букса да развиеш две болтчета вадиш стария слагаш по същия начин новия като внимаваш да не скъсаш 0 пръстена завиваш болтовете буташ буксата и си готов.Видя ли го поне къде стои отзад на рейката(гор.колектор).
  • 0




3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users