АВС на CL 500 w215 , говорим ако е чисто ново и подържано както си трябва ? Чувам само лоши неща за това окачване АВС , било мн проблемно всяка година се прави нещо по него ...
окачване на цл500
Started by denis_amg, 08 Oct 2012 - 16:06:39
40 replies to this topic
#16
Posted 27 April 2013 - 09:57
#17
Posted 27 April 2013 - 10:13
АВС на CL 500 w215 , говорим ако е чисто ново и подържано както си трябва ? Чувам само лоши неща за това окачване АВС , било мн проблемно всяка година се прави нещо по него ...
Абе не е точно така...карах 220-ска с АБЦ, на 150 000 км сменихме предните амове, на 250 задните...общо 9600 лв
Друг проблем не е имало с тая система.
#18
Posted 27 April 2013 - 10:36
къде мога да проверя цени за АВС системата ?
#19
Posted 28 April 2013 - 10:35
някой да каже цени колко струва това АВС помпи ,амртерсьорите,помпи, маркучи, разпределители, сфери
#20
Posted 28 April 2013 - 13:12
Пусни още няколко еднакви поста... няма проблеми!
#21
Posted 28 April 2013 - 14:44
oт балкан стар Клиентска цена "4,107.24 лв (с ДДС)" за 1 брой амортерсьор на АВС .........това реално ли е кола на 13 години която струва 16к
#22
Posted 28 April 2013 - 18:03
oт балкан стар Клиентска цена "4,107.24 лв (с ДДС)" за 1 брой амортерсьор на АВС .........това реално ли е кола на 13 години която струва 16к
Ами приятелю, като ислаш да караш S класа w220 и не само, всеки Бенц след 2000 ....година от тази класа, подръжката му е скъпа.Имам приятел смени две w220-ски, какво да ти кажа, пича намрази марката.Нищо лошо и нищо лично към никой, но може да не е попаднал на сполучливи S-ки. Не гледаи колко че е 13 годишна и струва 16 хилки, подръжката на тези коли си е мангизи и то много.Успех и дано сполучиш на читъв Бенц.
MOTOCROSS IS MY LIFE
#23
Posted 28 April 2013 - 18:55
цените на частите са за нови части. цените се определят като за нова кола. демек искаш нов амортисьор за s-класа, плащаш все едно караш нова s-класа, базовата цена на която е 150000лв.
тези коли си имат специфичен таргет и това че тези хора са си сменили старите коли и са ги подарили на пазара, няма как да накара мерцедес-бенц да съобразят цената на един компонент с пазарната цена на кола втора употреба.
отделно е че няма алтернативи на много от специфичните части и вариянтите са ремонт или втора употреба.
само ще споделя че цената на страничното стъкло за в215 е от порядъка на 1600лв (ако не ме лъже паметта, проверявал съм го преди година)
за 600 след 1999г.(220/215/230) цената на една бубина е 2400лв. и се води консуматив. същата бубина се монтира и на последното поколение 221/216 600...
#24
Posted 28 April 2013 - 23:37
oт балкан стар Клиентска цена "4,107.24 лв (с ДДС)" за 1 брой амортерсьор на АВС .........това реално ли е кола на 13 години която струва 16к
Задаваш ли си такива въпроси, не си за такава кола.
"Стар милионер и стара с класа няма" нали го знаеш тоя лаф. Дали е на 13, дали на 113г цената на оригиналния амортисьор е такава, като не ти харесва, не си купуваш такъв тип кола, а малко по-обикновена, с амортисьори по 150-200лв бройката
пп На всички ни се карат CL-и и S класи ,
ама малко хора са съгласни да плащат цените на консумативите и частите на тия коли
#25
Posted 29 April 2013 - 21:12
този така наречен аморетерсьор на АВС ,при какъв случай се сменя ? изпуска и се разваля ,с времето се разваля , само ако се счупи примерно от някоя дупка , лесно ли се разваля , нещо вече да ми кажете ако знаете ?
#26
Posted 30 April 2013 - 06:23
Системата не е само амортисьори, така че стига си се захващал само тяхната цена. Има редица датчици, които регулират и следят окачването, както и три акцелометъра и т.н. А това е електроника и се разваля особено след десетина години. Цената на всеки един от тях е вероятно висока и то по простата причина, че няма афтърмаркет части за тези коли почти.
#27
Posted 30 April 2013 - 07:04
oт балкан стар Клиентска цена "4,107.24 лв (с ДДС)" за 1 брой амортерсьор на АВС .........това реално ли е кола на 13 години която струва 16к
Сам си отговори дали си струва да вземеш такава кола и да набиваш такива пари в нея.Затова струва 16 000.Ако е изрядна отвсякъде няма да е на тези пари.Не си сметнал и труда,90лв. на час.Нали не си мислиш че за 3 часа ще ти бъде отремонтирана колата?
този така наречен аморетерсьор на АВС ,при какъв случай се сменя ? изпуска и се разваля ,с времето се разваля , само ако се счупи примерно от някоя дупка , лесно ли се разваля , нещо вече да ми кажете ако знаете ?
На тези въпроси може само Нострадамус да ти отговори.
Вижда се че си се надъхал да си вземеш точно такава кола.
За мен лично ако искам да купя такава кола и в такъв технически форум ми се обясни за проблемите на даден модел,отдавна да съм се отказал от покупката на този модел автомобил.
Ако има проблеми в колата която искаш да купиш,наистина ще се вкараш в големия филм и ще набуташ много пари.
Ако няма проблем,което е малко вероятно,колата няма да струва 16 000лв.
Послушай хората които ти пишат за проблемите в колите от тези години.Задаваш излишни въпроси.
Нищо лично.Успех с търсенето и дано се намерите с твоята кола,която само да те радва.
Не хапи този,който може да те изяде.
#28
Posted 30 April 2013 - 15:31
просто съм влюбен в тази кола , не мога да ви опиша колко ме кефи всичко 10/10
но искам да преценя цените на всичко на всичките части и т.н.
#29
Posted 30 April 2013 - 16:24
Така и трябва.
Просто тук всички искат да те предпазят от необмислена покупка, но ако всичко си си преценил скачай. Мерак се гаси с пари . То не е казано, че видиш ли веднага нещо ще се скапе, но си има доста рискове, особено от някои автотърговци скрити дефекти. Задължително проверка на всичко в БС и там ще ти обяснят точно евентуални ремонти и т.н. Ако търговеца не иска проверка в балкана, бягай надалеч.
Иначе няма как да прецениш от сега цените на всички части. Някои неща за смяна каро масла и филтри може да си набавиш и на не чак толкова високи цени, но за други при този клас автомобил само дилъра ще ти помогне. Има начини и за отстъпки, прочети правилата на клуба. Срамота ще е, ако вземеш такава кола и да не е клубна
Успех
Пп. Тази видял ли си я http://www.cars.bg/c103152
Просто тук всички искат да те предпазят от необмислена покупка, но ако всичко си си преценил скачай. Мерак се гаси с пари . То не е казано, че видиш ли веднага нещо ще се скапе, но си има доста рискове, особено от някои автотърговци скрити дефекти. Задължително проверка на всичко в БС и там ще ти обяснят точно евентуални ремонти и т.н. Ако търговеца не иска проверка в балкана, бягай надалеч.
Иначе няма как да прецениш от сега цените на всички части. Някои неща за смяна каро масла и филтри може да си набавиш и на не чак толкова високи цени, но за други при този клас автомобил само дилъра ще ти помогне. Има начини и за отстъпки, прочети правилата на клуба. Срамота ще е, ако вземеш такава кола и да не е клубна
Успех
Пп. Тази видял ли си я http://www.cars.bg/c103152
Edited by drjivago, 30 April 2013 - 16:33 .
#30
Posted 30 April 2013 - 20:01
от пловдив е , гледам само от София за да мога да отида в БС .
иначе не знам какво да питам диларите на БС да ми кажат цени за АВС системата , уникална кола е ,но на този етап ми е скъпа , може би след година две да не ми е
ще проуча още нещата за тази кола и ще си преценя дали ми е по силите и възможностите ,иначе колата е уникална заслужава си ако имаш пари и не ти пука , стига да не се чупи постоянно и да седи повече в сервиз от колкото на пътя
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users