18 мнения по тази тема
#1
Публикувано 06 октомври 2012 - 20:48
Здр. колеги,
Имам идин въпрос относно компресора на Airmatic-a - много често се вкл. и бръмчи много понякога. Ако имам проблем с амортисьорите няма ли да ми сигнализира компа? Незнам какво да правя, колата не спада, както я оставя така я намирам. Дори пробвах, 2 дни не я палих, не спада. Дали е възмозможно компресора да има някакъв проблем?
И ако е имал някой подобен проблем да сподели.
Благодаря за инфото.
Имам идин въпрос относно компресора на Airmatic-a - много често се вкл. и бръмчи много понякога. Ако имам проблем с амортисьорите няма ли да ми сигнализира компа? Незнам какво да правя, колата не спада, както я оставя така я намирам. Дори пробвах, 2 дни не я палих, не спада. Дали е възмозможно компресора да има някакъв проблем?
И ако е имал някой подобен проблем да сподели.
Благодаря за инфото.
#2
Публикувано 06 октомври 2012 - 22:02
Компресора ти няма проблем, щом го чуваш и колата не пада, не се притеснявай карай смело и не му мисли.
Това си е нормално
Това си е нормално
#3
Публикувано 06 октомври 2012 - 22:11
Това че се включва често не означава непременно проблем, зависи колко често .?
Нормално е да се включва при всяко палене на колата, за около 8-15 секунди,
да изравни налягането и температурата на въздуха в системата .
Нормално е при всяко гасене да изпуска малко въздух,
все пак системата не би трябвало да стои под напрежение постоянно .
Нормално е от време на време да се включва при преминаване през
дупка или бабуна, той си знае кога .
Не е нормално компресора да работи шумно и дълго време .
Ако много бръмчи е за рециклиране .
Ако работи по дълго време (субективно е) някой амортесьор изпуска .
Рециклира се .
Не екрана ще изпише чак като колата клекне .
Задължителна смяна на филтър на компресора, 18,30лв .
Хубаво е да се смени релето защото понякога залепва, 21.44лв .
Не е лошо да се почистят буксите на компресора .
Задължителен регулаж за сходимост на преден и заден мост .
Задължителни размери на гуми и джанти предписани за W220 .
Нормално е да се включва при всяко палене на колата, за около 8-15 секунди,
да изравни налягането и температурата на въздуха в системата .
Нормално е при всяко гасене да изпуска малко въздух,
все пак системата не би трябвало да стои под напрежение постоянно .
Нормално е от време на време да се включва при преминаване през
дупка или бабуна, той си знае кога .
Не е нормално компресора да работи шумно и дълго време .
Ако много бръмчи е за рециклиране .
Ако работи по дълго време (субективно е) някой амортесьор изпуска .
Рециклира се .
Не екрана ще изпише чак като колата клекне .
Задължителна смяна на филтър на компресора, 18,30лв .
Хубаво е да се смени релето защото понякога залепва, 21.44лв .
Не е лошо да се почистят буксите на компресора .
Задължителен регулаж за сходимост на преден и заден мост .
Задължителни размери на гуми и джанти предписани за W220 .
#4
Публикувано 23 октомври 2012 - 23:57
Благодаря ви за информацията оказа се моторче отпред от дяснно което регулира височината на колата поне така ми обясниха!
#5
Публикувано 24 октомври 2012 - 22:54
Благодаря ви за информацията оказа се моторче отпред от дяснно което регулира височината на колата поне така ми обясниха!
#6
Публикувано 01 март 2015 - 02:56
Извинете тъй като неможах да отворя нова тема бих искал да попитам тук имам следният проблем със моята w220,когато мина през дори и някоя шахта или неравност задницата все едно иска да ме изхвърли и чувствам леко залюляване,водих я на доста майстори нямам разхлабени тампони или шарнири само един "майстор" ми каза че за смяна са и двата ми задни амортисьора но друг ми казва че не е така,ако някой се е сблъсквал с подобен проблем моля да ми обясни?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#7
Публикувано 01 март 2015 - 23:41
Колега не знам как е в Кипър, но има стенд за тест на амортисьори.Представлява платформа на която качваш колата и започват да тръскат преден мост и после заден мост. Има и всяка гума по отделно.И беше някакви смешни пари. Виждал съм ги и в двата варианта. Защо не потърсите? Там ще даде точното състояние на амортисьорите.
#8
Публикувано 02 март 2015 - 00:08
Колегата е абсолютно прав.
Тръскачката показва много точно.
Тук в Плевен теста е 5 /пет/ лева.
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
#9
Публикувано 05 март 2015 - 22:59
Благодаря ви,това мисля да направя!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#10
Публикувано 05 март 2015 - 23:01
Само това не съм пробвал,тук това се прави където се прави годишен преглед.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#11
Публикувано 05 март 2015 - 23:13
Страхотна машинка е тръскачката.
Предполагам, че хората ще ти направят тест на амортисьорите дори да не минаваш ГТП.
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
#12
Публикувано 05 март 2015 - 23:27
Да точно утре мисля да отида само това ми остана май
Sent from my iPhone using Tapatalk
Много неприятно това с залюляването
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Много неприятно това с залюляването
Sent from my iPhone using Tapatalk
#13
Публикувано 17 март 2015 - 20:34
Май се оказа нещо с офсета на джантите но и това не е сигурно
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#14
Публикувано 17 март 2015 - 20:36
Сега излезе и друго предна дясна гума понякога упира в калника само на магистралата с над 160 за 2,3 секунди но го чувствам отвътре?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#15
Публикувано 17 март 2015 - 20:56
...
Задължителен регулаж за сходимост на преден и заден мост .
Задължителни размери на гуми и джанти предписани за W220 .
Прикачени файлове
Also tagged with one or more of these keywords: AIRMATIC
Модели →
S-класа →
Проблеми и ремонти →
W220 - Вечния проблем с предни възглавници - какво точно е ?Изпуска въздух при бумбетата. Започната от Blaze, 23 мар 2020 въздушно, airmatic, окачване |
|
|||
Модели →
M-класа →
Проблеми и ремонти →
W164 - АмортисьорМЛ350, 2006, АirMatic Започната от slash_vb, 30 сеп 2018 w164, ml350, airmatic, амортисьор |
|
|||
Модели →
S-класа →
Проблеми и ремонти →
Airmatic W220 S500 4maticAirmatic Visit Workshop Започната от MercS, 12 фев 2017 airmatic |
|
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни