Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

clk загрява


  • Please log in to reply
14 мнения по тази тема

#1 sursur

sursur

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Град:стара загора
  • Автомобил:
    мерцедес 200 цлк

Публикувано 03 октомври 2012 - 19:08

Здравейте колеги. Преди една седмица се получи следния проблем.Както си карам в града и случайно виждам ,че стрелката на температурата е на последната бяла стрелка -120 градуса,докато намеря подходящо място да спра минаха 5–6 минути и тогава установих,че перката на радиатора не работи. Размърдах бушона и проработи. Тогава всичко си влезе в нормите . По принцип мерца ми винаги си държи малко под 100 градуса. Чета по форумите ,че това е нормално.Въпроса ми е - при тия обстоятелства възможно ли е нещо да се е прецакало по мотора ,като е вдигнала толкова градуси,вече става седмица след случая. Колата си работи, нормално си загрява,маслото не е пресечено.Забравих да упомена ,че става въпрос за CLK200 w208 136kc




Колега , моля , следи си правописа!

Този пост е редактиран от hammer^BaTe: 03 октомври 2012 - 20:37

  • 0

#2 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 октомври 2012 - 22:28

Щом като не надува в маркучите, не е омешала маслото с антифриза или обратното, щом не изхвърля антифриз през капачката, не губи охл. течност и не пуши бяло през ауспуха, мисля че си се разминал този път.
  • 0

#3 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 октомври 2012 - 13:14

Ама само да кажа, че според мен не е нормално да държи постоянно малко под 100 гр. Повечето нормално работещи Мерцедеси, които аз съм виждал държат точно 80 градуса (евентуално в горещите летни месеци качват до към 90)... Неслучайно именно 80 градуса е с по-дебела чертичка и написано с цифричка - там трябва да стои стрелката!
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#4 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 октомври 2012 - 18:19

Стои на 80 обаче като се набиеш в километрично задръстване тръгни-спри само на първа без никакво обдухване, нормално е да отидат на 90. Нищо му няма на двигателя при 90 градуса, ако не се лъжа това му е оптималната температура.
  • 0

#5 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 октомври 2012 - 20:28

Аз не казвам, че е проблем, казвам, че НЕ Е НОРМАЛНО ВИНАГИ ДА ПОКАЗВА МАЛКО ПОД 100 ГРАДУСА!
Пък и 90 качва в задръстване, ако е лято и жега, зимата моя никога не е качвал до 90!

А съвсем отделен е въпроса, колко прецизно показва температурата тая стрелка на таблото...
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#6 sursur

sursur

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Град:стара загора
  • Автомобил:
    мерцедес 200 цлк

Публикувано 04 октомври 2012 - 22:06

Аз не казвам, че е проблем, казвам, че НЕ Е НОРМАЛНО ВИНАГИ ДА ПОКАЗВА МАЛКО ПОД 100 ГРАДУСА!
Пък и 90 качва в задръстване, ако е лято и жега, зимата моя никога не е качвал до 90!

А съвсем отделен е въпроса, колко прецизно показва температурата тая стрелка на таблото...

При движение в извънграцки условия стрелката на температурата стои една идея над 80 градуса,а във града стои малко под бялата чертичка където е след 80 градуса( незнам колко градуса означава тая чертичка)
  • 0

#7 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 октомври 2012 - 22:10

Е-е-е-е ОК си :)
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#8 sursur

sursur

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Град:стара загора
  • Автомобил:
    мерцедес 200 цлк

Публикувано 05 октомври 2012 - 10:46

Щом като не надува в маркучите, не е омешала маслото с антифриза или обратното, щом не изхвърля антифриз през капачката, не губи охл. течност и не пуши бяло през ауспуха, мисля че си се разминал този път.

Ок всичко е наред маи ми се струва,че маркучите са малко твърди като работи двг иначе не хвърля през капачката
  • 0

#9 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 октомври 2012 - 12:06

Ок всичко е наред маи ми се струва,че маркучите са малко твърди като работи двг иначе не хвърля през капачката


Малко твърди трябва да са, охладителната система работи под налягане все пак.
Не трябва да са много твърди ;)
  • 0

#10 sursur

sursur

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Град:стара загора
  • Автомобил:
    мерцедес 200 цлк

Публикувано 05 октомври 2012 - 12:24

Малко твърди трябва да са, охладителната система работи под налягане все пак.
Не трябва да са много твърди ;)

Е не са толкова тварди като камък,като стисна маркуча малко отдава :)
  • 0

#11 И. Цанков

И. Цанков

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 95 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes S 320
    Kompressor w220
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 юни 2013 - 17:50

Здравейте,
 
От понеделник съм горд собственик на w208 компресорче-автомат '00, та сега съм тръгнал да я постягам за море :)
Смених маслото 5л и все забравям да долея сутрин на студено...утре задълже! Днес реших да я изкарам извънградско и смятам,че се държа много добре :) Като влезнах градско забелязах, че стрелката на температурата се доближава до 90/100 и се притесних много. Нямах търпение да се прибера и да ви пиша! Направих две снимки да видите с климатроника и без как загрява. На първата е с климатроник при външна темп от 20г и зададена 23 в купето, а втората е без климатроника....
Очаквам да пишете,че много ми е притеснено да не е виското или нещо друго. На изгасен двигател перката почти няма инерция, което ме кара да мисля,че виското е ок ама знам ли?

 

Прикачен файл  Pic025.jpg   202,75K   10 Брой сваляния

Прикачен файл  Pic026.jpg   167,08K   7 Брой сваляния

 

 

 

Благодаря, предварително!


  • 0
CLK200 Kompressor - W208 '00

#12 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 29 юни 2013 - 18:48

При градско, задръстване и температури над 20 градуса, моята си показва и към 95. така че - споко :)


  • 0

#13 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 юни 2013 - 19:50

Не бих казал споко... Имах абсолютно същия проблем. Температурата градско стигаше 90 градуса, ако поседя повече в задръстване, но смятах че е нормално. Като веднъж мина 90 и отиде към 95, вече реших че има нещо. Оказа се точно както колегата е предположил. Виското само симулираше работен процес. Лесно се проверява ако успееш да го спреш с ръка :) За по-интелигентните начини, не знам :D Та след смяна на виското и термостата (за всеки случай) колата не мърда от 80 градуса, само като почна да ръчкам повече, минава 80, но от тогава над 90 не е ходила. За справка, виското беше 140лв, термостата 33лв и двете на Behr.


Този пост е редактиран от Kainy: 29 юни 2013 - 19:51

  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#14 И. Цанков

И. Цанков

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 95 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes S 320
    Kompressor w220
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 юни 2013 - 20:32

Не бих казал споко... Имах абсолютно същия проблем. Температурата градско стигаше 90 градуса, ако поседя повече в задръстване, но смятах че е нормално. Като веднъж мина 90 и отиде към 95, вече реших че има нещо. Оказа се точно както колегата е предположил. Виското само симулираше работен процес. Лесно се проверява ако успееш да го спреш с ръка :) За по-интелигентните начини, не знам :D Та след смяна на виското и термостата (за всеки случай) колата не мърда от 80 градуса, само като почна да ръчкам повече, минава 80, но от тогава над 90 не е ходила. За справка, виското беше 140лв, термостата 33лв и двете на Behr.

Утре ще го тествам, като загрее ще се опитам да го спра с един кашон.
Дано не е...мисля първо термостат да сменя...или да го пробвам с един бързовар? :)

На стар диагностиката ще излезе ли?


  • 0
CLK200 Kompressor - W208 '00

#15 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 юни 2013 - 22:12

Както казах, реших да не го тествам термостата и направо го смених с нов, но при мен беше сигурно че е виското. То по-големия проблем се оказа със свалянето на виското, тъй като явно никога не е правено и не се даде лесно "магаренцето" му :D


Този пост е редактиран от Kainy: 29 юни 2013 - 22:12

  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни