Колега , моля , следи си правописа!
Този пост е редактиран от hammer^BaTe: 03 октомври 2012 - 20:37
Публикувано 03 октомври 2012 - 19:08
Този пост е редактиран от hammer^BaTe: 03 октомври 2012 - 20:37
Публикувано 03 октомври 2012 - 22:28
Публикувано 04 октомври 2012 - 13:14
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
Публикувано 04 октомври 2012 - 18:19
Публикувано 04 октомври 2012 - 20:28
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
Публикувано 04 октомври 2012 - 22:06
При движение в извънграцки условия стрелката на температурата стои една идея над 80 градуса,а във града стои малко под бялата чертичка където е след 80 градуса( незнам колко градуса означава тая чертичка)Аз не казвам, че е проблем, казвам, че НЕ Е НОРМАЛНО ВИНАГИ ДА ПОКАЗВА МАЛКО ПОД 100 ГРАДУСА!
Пък и 90 качва в задръстване, ако е лято и жега, зимата моя никога не е качвал до 90!
А съвсем отделен е въпроса, колко прецизно показва температурата тая стрелка на таблото...
Публикувано 04 октомври 2012 - 22:10
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
Публикувано 05 октомври 2012 - 10:46
Ок всичко е наред маи ми се струва,че маркучите са малко твърди като работи двг иначе не хвърля през капачкатаЩом като не надува в маркучите, не е омешала маслото с антифриза или обратното, щом не изхвърля антифриз през капачката, не губи охл. течност и не пуши бяло през ауспуха, мисля че си се разминал този път.
Публикувано 05 октомври 2012 - 12:06
Ок всичко е наред маи ми се струва,че маркучите са малко твърди като работи двг иначе не хвърля през капачката
Публикувано 05 октомври 2012 - 12:24
Е не са толкова тварди като камък,като стисна маркуча малко отдаваМалко твърди трябва да са, охладителната система работи под налягане все пак.
Не трябва да са много твърди
Публикувано 29 юни 2013 - 17:50
Здравейте,
От понеделник съм горд собственик на w208 компресорче-автомат '00, та сега съм тръгнал да я постягам за море
Смених маслото 5л и все забравям да долея сутрин на студено...утре задълже! Днес реших да я изкарам извънградско и смятам,че се държа много добре Като влезнах градско забелязах, че стрелката на температурата се доближава до 90/100 и се притесних много. Нямах търпение да се прибера и да ви пиша! Направих две снимки да видите с климатроника и без как загрява. На първата е с климатроник при външна темп от 20г и зададена 23 в купето, а втората е без климатроника....
Очаквам да пишете,че много ми е притеснено да не е виското или нещо друго. На изгасен двигател перката почти няма инерция, което ме кара да мисля,че виското е ок ама знам ли?
Pic025.jpg 202,75K 10 Брой сваляния
Pic026.jpg 167,08K 7 Брой сваляния
Благодаря, предварително!
Публикувано 29 юни 2013 - 18:48
При градско, задръстване и температури над 20 градуса, моята си показва и към 95. така че - споко
Публикувано 29 юни 2013 - 19:50
Не бих казал споко... Имах абсолютно същия проблем. Температурата градско стигаше 90 градуса, ако поседя повече в задръстване, но смятах че е нормално. Като веднъж мина 90 и отиде към 95, вече реших че има нещо. Оказа се точно както колегата е предположил. Виското само симулираше работен процес. Лесно се проверява ако успееш да го спреш с ръка За по-интелигентните начини, не знам Та след смяна на виското и термостата (за всеки случай) колата не мърда от 80 градуса, само като почна да ръчкам повече, минава 80, но от тогава над 90 не е ходила. За справка, виското беше 140лв, термостата 33лв и двете на Behr.
Този пост е редактиран от Kainy: 29 юни 2013 - 19:51
Публикувано 29 юни 2013 - 20:32
Не бих казал споко... Имах абсолютно същия проблем. Температурата градско стигаше 90 градуса, ако поседя повече в задръстване, но смятах че е нормално. Като веднъж мина 90 и отиде към 95, вече реших че има нещо. Оказа се точно както колегата е предположил. Виското само симулираше работен процес. Лесно се проверява ако успееш да го спреш с ръка За по-интелигентните начини, не знам Та след смяна на виското и термостата (за всеки случай) колата не мърда от 80 градуса, само като почна да ръчкам повече, минава 80, но от тогава над 90 не е ходила. За справка, виското беше 140лв, термостата 33лв и двете на Behr.
Утре ще го тествам, като загрее ще се опитам да го спра с един кашон.
Дано не е...мисля първо термостат да сменя...или да го пробвам с един бързовар?
На стар диагностиката ще излезе ли?
Публикувано 29 юни 2013 - 22:12
Както казах, реших да не го тествам термостата и направо го смених с нов, но при мен беше сигурно че е виското. То по-големия проблем се оказа със свалянето на виското, тъй като явно никога не е правено и не се даде лесно "магаренцето" му
Този пост е редактиран от Kainy: 29 юни 2013 - 22:12
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни