![Снимка](https://static.mbclub.bg/forums/uploads/profile/photo-thumb-23287.jpg?_r=0)
Проблем с автоматика на бензиново Вито 1998 г. производство
Започната от DON VITO_98, 30 сеп 2012 - 12:55:17
19 мнения по тази тема
#1
Публикувано 30 септември 2012 - 12:55
Здравейте, от време на време преди да запаля буса включва червена лампа на която има зъбно колело и вътре внимание. Когато включа и изключа от контакт понякога лампата загасва и нямам проблеми със скоростите, загася ли обаче пак се появява този проблем. Ако запаля и лампата свети скоростите държат авариен режим и не прехвърлят. Моля ако някой може да ми помогне с този проблем.
#2
Публикувано 08 октомври 2012 - 15:48
heiiii никои ли няма мнение
#3
Публикувано 08 октомври 2012 - 15:51
тук маи никои нераэбира от \ ATM\
#4
Публикувано 08 октомври 2012 - 15:57
Аз имам мнение, даже няколко, но ще си ги запазя за мен
докато не напишеш какви грешки е записала колата след
като минеш през Star Diagnosis .
Без диагностика каквото и да напиша ще е подвеждащо .
докато не напишеш какви грешки е записала колата след
като минеш през Star Diagnosis .
Без диагностика каквото и да напиша ще е подвеждащо .
#5
Публикувано 08 октомври 2012 - 16:05
nyama gre6ki
#6
Публикувано 08 октомври 2012 - 16:07
на три места ми правиха диагностика и не иэлиэа грешки
#7
Публикувано 08 октомври 2012 - 16:12
... лампата свети скоростите държат авариен режим и не прехвърлят. ...
... Star Diagnosis ...
nyama gre6ki
Карай колата с някой друг ключ от комплекта .
#8
Публикувано 08 октомври 2012 - 16:17
нямам друг клуч
#9
Публикувано 08 октомври 2012 - 16:21
samo edin kluch i toi e sasipan praven e ne6to
#10
Публикувано 08 октомври 2012 - 16:30
нямам друг клуч
Лошо, много лошо .
samo edin kluch i toi e sasipan praven e ne6to
Положението никак не е розаво, обърни се към Балкан Стар, около 400лв,
или http://mirva2.com/ре...ве-за-мерцедес/
на три места ми правиха диагностика и не иэлиэа грешки
... Star Diagnosis ...
???
#11
Публикувано 08 октомври 2012 - 17:36
... дори във балкан стар не откриват грешки казват че е кабел
за седмица щели да го оправят ...
Наистина нямам представа какъв точно е проблема .
Страхувам се да не те подведа .
И аз съм имал необясними проблеми и като сменя
ключа всичко е наред .
Не се доверявай на първия майстор, проверявай и
на други места .
Пиши в темата .
Дано всичко се оправи
п.п. Как са нивото, цвят и мириз на маслото в автоматика,
кога, къде и с какво точно масло е сменявано .
Единственния важен кабел за който се сещам е този за позицията на лоста,
но пък тогава колата няма да иска да запали . Море от кабели и кабелчета е .
Важно е да попаднеш на майстор който и друг път се е сблъсквал с такъв
проблем за да се оправи колата бързо, лесно и евтино .
Другото е проба - грешка .
Този пост е редактиран от vencislav: 08 октомври 2012 - 17:54
#12
Публикувано 08 октомври 2012 - 19:47
червена лампа
внимание.
авариен режим
Балкан стар........... няма грешка........не се връзва!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#13
Публикувано 08 октомври 2012 - 20:10
Винаги има нещо запаметено,иначе няма проблем и нищо не свети.
Никога не оставям магарето си в калта.
#14
Публикувано 08 октомври 2012 - 20:27
otkrix sigo sam mnogo e kaprizen na snajdani kabeli ili po to4no snajdani nepravilno
#15
Публикувано 08 октомври 2012 - 21:00
okazase 4e trabite na parnoto minavat do kompa na skorostite i alminat se e skapal i savsem malki dupki koito kogato zagree hvyrlqt antifriz vyrhu kompa
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни