Поставяне на Мега за м104
Започната от sers, 24 сеп 2012 - 22:53:56
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 24 септември 2012 - 22:53
Колеги , дойде време и аз да се разпиша в този раздел , след извесни и неизвесни проблеми искам да си сложа друга електроника на мотора , като се премахне оригиналната . Зотова сам се насочил към "Мега" , като най-популярна из нас . Колата ми е с 2.8 м104 мотор . От тук започват вапросите и това с което разполагам .
-Може ли да се запазят оригиналните бобини 3- на брой и мегата да ги управлява .
-Може ли мегата да сработва с Кнок сензорите
-Може ли мегата когато карам колата на гас да подава друго предварение на искрата с цел да е оптимална и на гас и на бензин
-Мегата индивидуално ли дозира всеки цилиндър или впръсква горивото 2х2х2??
Това са общите условия , цена някой може ли да каже на мегата + настройка , като се има в предвид че сам ще и навържа кабелите.
-Може ли да се запазят оригиналните бобини 3- на брой и мегата да ги управлява .
-Може ли мегата да сработва с Кнок сензорите
-Може ли мегата когато карам колата на гас да подава друго предварение на искрата с цел да е оптимална и на гас и на бензин
-Мегата индивидуално ли дозира всеки цилиндър или впръсква горивото 2х2х2??
Това са общите условия , цена някой може ли да каже на мегата + настройка , като се има в предвид че сам ще и навържа кабелите.
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#2
Публикувано 24 септември 2012 - 23:42
Тук ще намериш отговорите
http://www.dek.bg/ma...p?action=tuning
а тук е за често задавани въпроси
http://www.dek.bg/ma...c=ecu&pid=msfaq
http://www.dek.bg/ma...p?action=tuning
а тук е за често задавани въпроси
http://www.dek.bg/ma...c=ecu&pid=msfaq
Този пост е редактиран от polaris: 24 септември 2012 - 23:43
#3
Публикувано 25 септември 2012 - 00:57
-Може ли да се запазят оригиналните бобини 3- на брой и мегата да ги управлява .
-Може ли мегата да сработва с Кнок сензорите
-Може ли мегата когато карам колата на гас да подава друго предварение на искрата с цел да е оптимална и на гас и на бензин
-Мегата индивидуално ли дозира всеки цилиндър или впръсква горивото 2х2х2??
Това са общите условия , цена някой може ли да каже на мегата + настройка , като се има в предвид че сам ще и навържа кабелите.
1. Според мен - Да
2. Да може , работи с Кнок сензор с цел подобряване работата на двигател и в частност аванса
3.Може - за това има 2 горивни таблици , трябват ти копче за смяната от 1та на другата таблица
4.Никога не съм настройвал , няма смисъл да те лъжа
250 мега
20 - 30 до 50 лева настройката
150 лева монтажа
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#4
Публикувано 25 септември 2012 - 12:01
sers,интересно ми е какво не ти харесва на оригиналната електроника,какво повече ще постигнеш с тия боклуци наречени мега.В Америка има невероятни разработки на турбо кит,за почти всеки модел,при които резултата е невероятен и цените са много ниски.
Никога не оставям магарето си в калта.
#5
Публикувано 25 септември 2012 - 12:46
-Може ли да се запазят оригиналните бобини 3- на брой и мегата да ги управлява .
Да.
-Може ли мегата да сработва с Кнок сензорите
Да, но за целта е необходим външен модул като knocksense
-Може ли мегата когато карам колата на гас да подава друго предварение на искрата с цел да е оптимална и на гас и на бензин
Да, има 2-ве таблици които могат да се превключват.
-Мегата индивидуално ли дозира всеки цилиндър или впръсква горивото 2х2х2?
Мега 1 и 2 впръскват 2х2х2, мега 3 може индивидуално да дозира горивото за всеки цилиндър
На мен също ми е интересно защо искаш да махнеш оригиналната електроника ? dilqnski, де са тия готови турбо китове за МБ-та и как се оправят те с стандартната електроника ? Повечето в USA които ползват стандартната електроника на м104 мотор с турбо, ползват някаква форма на пиджибак за да се оправят се горивото/аванса....
Да.
-Може ли мегата да сработва с Кнок сензорите
Да, но за целта е необходим външен модул като knocksense
-Може ли мегата когато карам колата на гас да подава друго предварение на искрата с цел да е оптимална и на гас и на бензин
Да, има 2-ве таблици които могат да се превключват.
-Мегата индивидуално ли дозира всеки цилиндър или впръсква горивото 2х2х2?
Мега 1 и 2 впръскват 2х2х2, мега 3 може индивидуално да дозира горивото за всеки цилиндър
На мен също ми е интересно защо искаш да махнеш оригиналната електроника ? dilqnski, де са тия готови турбо китове за МБ-та и как се оправят те с стандартната електроника ? Повечето в USA които ползват стандартната електроника на м104 мотор с турбо, ползват някаква форма на пиджибак за да се оправят се горивото/аванса....
Този пост е редактиран от joreto: 25 септември 2012 - 12:56
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#6
Публикувано 25 септември 2012 - 13:06
В комплекта си ти дават и друго ЕКУ.
Никога не оставям магарето си в калта.
#7
Публикувано 25 септември 2012 - 13:12
В комплекта си ти дават и друго ЕКУ.
Аз не мога да разбера за какво е нужна алтернативна система на кола преди 2000та ?
Няма толкова много системи , че да е нужно да се получават сигнали от ECU-то и отделно Mегата като паралелна система ... дори и да има пак може да се направи Мегата да е единствената система която управлява всичко от - до
Едит : може ли линк към този "кит" дилянски ?
Интересно ми е да видя какво предлагат тъй като нищо не намирам
Този пост е редактиран от Наско: 25 септември 2012 - 13:20
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#8
Публикувано 25 септември 2012 - 13:45
Не хапи този,който може да те изяде.
#9
Публикувано 25 септември 2012 - 13:57
това е стар Turbo Technics кит (т.е. втора ръка), чат пат се появяват такива и на mosselman но на доста солени цени, проблема е ,че всички те са с пиджибак за управление на горивото (да не говорим че нямат управление на предварението) т.е. не се ремапва стандартната електроника. Също се оказва ,че това допълнително ЕКУ е доста допотопно и повечето го заменят със самостоятелен контролер за допълнителни инжектори като този на splitsecond.
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#10
Публикувано 25 септември 2012 - 14:11
Защо?- защото ориг. ми еку е бъгаво горяло веднъж правено , търсих втора ръка но няма такова или е някви безбожни пари. Защо мега , защото изхвърлям моя и газовия комп , върви оптимално и на двете горива и несе занимавам повече с майстори и прочие и губене на време , като се има на предвид че цялото ми лично време за един месец е 6-8 дена в които да не се занимавам само с колата. Ще се откажя от мегата ако отнякаде изкочи комп за 2.8 точно от ц-ка с инфра ключ и ръчка От нищо друго нестава! Отделно след време ако реша да градя един охлюв с мегата няма ли да е добре.
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#11
Публикувано 20 януари 2022 - 20:40
Здравей може ли да те питам нещоКолеги , дойде време и аз да се разпиша в този раздел , след извесни и неизвесни проблеми искам да си сложа друга електроника на мотора , като се премахне оригиналната . Зотова сам се насочил към "Мега" , като най-популярна из нас . Колата ми е с 2.8 м104 мотор . От тук започват вапросите и това с което разполагам .
-Може ли да се запазят оригиналните бобини 3- на брой и мегата да ги управлява .
-Може ли мегата да сработва с Кнок сензорите
-Може ли мегата когато карам колата на гас да подава друго предварение на искрата с цел да е оптимална и на гас и на бензин
-Мегата индивидуално ли дозира всеки цилиндър или впръсква горивото 2х2х2??
Това са общите условия , цена някой може ли да каже на мегата + настройка , като се има в предвид че сам ще и навържа кабелите.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни