Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Нов член във Клуба!


  • Please log in to reply
56 мнения по тази тема

#31 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 16 октомври 2012 - 22:30

...
Специално ще искаш да ти направят оферта за смяна на масло на автоматика .
...


Аз даже си бях поръчал МБ 236.14 масло от Германия, бях си купил
щека за мерене на нивото и филтър и уплътнение, само знаещ и можещ
майстор правил тази операция нямах .
Маслото не дойде и прибегнах към услугите на БС .

Цената на филтъра и уплатнението във БС е около 60 лв. .
Можеш да си купиш Mann filter или Knecht-Mahle за около 25 лв.
и да искаш да ти сложат твоя филтър .
Можеш да си сменяш филтъра на АСК всяка година
а да не чакаш да изминеш 60-80 хил. км. .

Между другото като се заговори за горивен филтър аз чак
днес си купих, след 6 месеца и 8500 км, тези дни ще го сменя .
Купих Кnecht-Mahle от V&D auto, дават 25% отстъпка за членове
на клуба срещу клубна карта, за по голямо пазаруване 35% .

Поздрави .
  • 0

#32 GW_ICO

GW_ICO

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 192hp 1998

Публикувано 20 октомври 2012 - 22:29

Специално ще искаш да ти направят оферта за смяна на масло на автоматика .
Предполагам цената ще е около 350-400лв,
за 12 литра масло, смяна с промивка и филтър + уплътнение .


Това ме кара да ме замисля дали преди месец са ми сменили правилно маслото. Отвориха скоростната кутия отдолу... маслото изтече, но казаха че нямало начин да се източи всичкото, после смениха филтъра и гарнитурата, затвориха скоростната кутия и допълниха с 4 литра репсол за скоростни кутии. Да очаквам ли проблеми?
  • 0

#33 изток

изток

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    clk 200 1998 136 коня, на Газ- автоматична скоростна кутия

Публикувано 21 октомври 2012 - 14:12

Добър ден на всички колеги.Нов съм във форума от Пловдив, от скоро се сдобих със CLK 98 г.2000 куб.136 коня от -автоматична СК,проблема при мен е ,че забелязах теч от СК ,който става все повече от ден на ден, някаква насока по този въпрос ,моля..
  • 0

#34 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 21 октомври 2012 - 22:46

Това ме кара да ме замисля дали преди месец са ми сменили правилно маслото. Отвориха скоростната кутия отдолу... маслото изтече, но казаха че нямало начин да се източи всичкото, после смениха филтъра и гарнитурата, затвориха скоростната кутия и допълниха с 4 литра репсол за скоростни кутии. Да очаквам ли проблеми?


Очаквай проблеми .
Маслото не е сменено правилно а само малко е опреснено .
Няма масло Репсол одобрено от МБ по спецификация 236.14 .

http://bevo.mercedes.../236.14_de.html

Търси нови майстори . Трябва ти ново масло, поне 8 литра и нов филтър и гарнитура .
Има много писано за АСК , автоматик 722.6 във Форума .
  • 0

#35 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 21 октомври 2012 - 23:15

... забелязах теч от СК ,който става все повече от ден на ден ...


Локализиране и отстраняване на теча възможно най бързо или
спиране на колата от движение до тогава .

Може да тече масло от буксата .
Купува се нова корубина от БС А2035400253, 15лв..
Сваля се капака и уплатнението на кутията, филтъра и като се оттече малко маслото се действа .
Вади се буксата и на тази част която е на кутията, много, ама много внимателно се развива
болта в средата леко без да се напъва като се внимава да не превърти или счупи,
защото се чупи заедно с една платка на стойност около 400лв. .
Сменя се пластмасата и всичко е ок. .
Ако майстора е знаещ, можещ и сръчен знае точно какво и как да направи .

Може да тече от една накъдрена пишка където влиза жилото от скоростния лост .
Тече на тласъци при превключване .

Може да тече от семеринга на скоростния лост .

Може да тече и отдруги места .

Трябва си майстор който и друг път е виждал 722.6 много отблизо .
  • 0

#36 GW_ICO

GW_ICO

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 192hp 1998

Публикувано 22 октомври 2012 - 00:34

Мерси за информацията! Ще търся други майстори, приемам предпожения за Варна :)
  • 0

#37 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 22 октомври 2012 - 13:34

Важно уточнение .

Може да тече масло от буксата ...
Сваля се капака и уплатнението на кутията, филтъра и като се оттече малко маслото се действа .
... много, ама много внимателно ...
Сменя се пластмасата и всичко е ок. .
Трябва си майстор ...


Не е нужно да се сваля капака и уплатнението на кутията и филтъра .
Само се отвива буксата, ще изтете 100-200 грама масло и се сменя .
Маслото се връща обратно в кутията .

Буксата се сменя защото с времето и високата температура пластмасата и
гумените пръстенчета се спичат и почва да сълзи масло и да се качва по кабела .
От там чак сериозен теч не би трябвало да има .
  • 0

#38 Kris23

Kris23

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Град:sofiq
  • Автомобил:
    Mercedes clk 270 cdi

Публикувано 29 октомври 2012 - 16:46

Здравейте асъм нов в този форум и имам много добри впечатления :) Наскро си купих мерцесес цлк 270 цди дизел и съм много доволен от колата вече почти я разучих изцяло но има едно черен дулъг въртящ се бутон от ляво на таблото мислех че е за настроика за часовника но се оказа че не е ще съм благодарен ако някои ми каже за какво служи:)
  • 0

#39 изток

изток

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    clk 200 1998 136 коня, на Газ- автоматична скоростна кутия

Публикувано 30 октомври 2012 - 14:08

При мен нещата бяха следните :два теча -от капака на СК (беше натиснат по точно изкривен)малко теч -черно масло и много теч от семеринга на кол.вал ,когато са отворили СК маслото било почти на каша ,сменихме маслото ,филтъра ,гарнитурата и буксата , за която пише по-горе vencislav ,след това семеринга на кол.вал, а имало и някакъв фланец , който също беше сменен.За сега няма течове, майстора ми го препоръчаха от ауто плюс наблизо до Пловдив е ,който желае мога да дам координати,
  • 0

#40 изток

изток

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    clk 200 1998 136 коня, на Газ- автоматична скоростна кутия

Публикувано 30 октомври 2012 - 14:22

Забравих да допълня ,че кутията събра 7 л. и малко ,а маслото е Fuchs TITAN
  • 0

#41 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 30 октомври 2012 - 15:42

...


Може да има теч на масло от капака ако е пипал майстор душманин .
Капака е много чувствителен на изкривяване при стягане на болтовете .
Стягат се накръст, даже си има спецификация с колко Нютон метра се завиват,
маслена пробка капак 20 Nm, маслена пробка хидротрансформатор 16 Nm,
болтове на капака 8 Nm .

Теча от задния семеринг на коляновия вал е много гадно нещо и едно от
слабите места на МБ, тече по малко и за да се оправи се сваля скоростната кутия .
Аз съм правил тоя номер и от финансова гледна точка не си струва заради теч
на моторно масло от 100-200 грама на 10 000 км. да се сваля АСК за 000 пари .
Но за собствено успокоение и грижа за колата е безценно .

За никакъв Фланец не съм чувал и виждал .
Ако е опашката на АСК добре че са сменили семеринга,
така и така е била свалена .

Кутията събира 8 литра масло ако се сменява с промивка отиват повече,
ако е имало машина за изсмукване на старото, 7 литра е добре,
поостанало е тук там но няма грижи .
Маслото трябва да е било само и единствено Fuchs TITAN ATF 4134 .

Както казва Мечо Пух, когато всичко е наред, значи всичко е наред .
Дълго и безаварийно шофиране и само радост от марката Мерцедес-Бенц .
  • 0

#42 изток

изток

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    clk 200 1998 136 коня, на Газ- автоматична скоростна кутия

Публикувано 31 октомври 2012 - 09:03

Маслото трябва да е било само и единствено Fuchs TITAN ATF 4134


Мисля ,че беше ... Fuchs Titan ATF 3353
  • 0

#43 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 31 октомври 2012 - 15:07

Fuchs TITAN ATF 3353 също е било одобрено от МБ за АСК 722.6,
Fuchs TITAN ATF 4134 го заменя по някакви си причини .
Няма ядове просто след 20-30 хиляди километра го смени
с 4134 или друго масло актуално по спецификация 236.14 .
  • 0

#44 изток

изток

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    clk 200 1998 136 коня, на Газ- автоматична скоростна кутия

Публикувано 01 ноември 2012 - 15:25

Автоматичната кутия вече е обслужена ,сега остава маслото в двигателя .Мисля да сипя пак Fuchs (ако някой нещо подозира , да казва навреме) от 7-8 години го ползвам непрекъснато на други автомобил -без проблем.Километража показва 180 000 км.
  • 0

#45 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 01 ноември 2012 - 16:54

... остава маслото в двигателя .Мисля да сипя пак Fuchs ...


Сипвай без да се замисляш, щом си сигурен в произхода и
доставчика на маслото всичко ще е наред .
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни