Нов член във Клуба!
Started by Carlito, 22 Sep 2012 - 11:29:50
56 replies to this topic
#1
Posted 22 September 2012 - 11:29
На 30 г. съм,от София и от около 4-5 дни съм горд притежател на Мерцедес...Чета този форум от миналата година,получавах дори доста ценни съвети от г-н Горанов,Хулиган ( ако не ме лъже паметта) но просто си забравих юзера на другия акаунт та създадох този)
Значи...Купих си ЦЛК 200 Компресор,163 коня,2001г. Декември,ТВ- Навигация,Автомат,Ксенон,бяло сив кожен салон,на 137 хил километра,Италянец.Черен металик без забележки от вън и вътре.Никакви
Колата е уникално красива и аз много се радвам че попаднах на нея и я имам.Но едно нещо малко помрачи щастието ми за да не кажа че и малко ме стресна за това и ще тарсиа съвет и успокоение от вас тъй като това е 1вия мерцедес които е лично мои и които аз ще подаржам.
Накратко.......Минах на цялостна диагностика (компютърна,на двигател,ходова част) във реномиран сервиз.Казаха че грешки няма и колата е прекрасна да не се чудя хич а да я взимам.ОК но на другия ден след покупката отивам да сменя консумативите на друго място препорачано ми от мои приятел със скъп МЛ джип.....Качиха колата на стенд и откриха "сълзене" на антифриз някаде отдолу,според маистора "между главата и блока".Сложиха някаква съставка която можело да запуши теча но ако него запушела "сме щели да отваряме двигатела" - и аз щях да припадна.Не ми е за парите ама колкото и да не разбирам от механика - знам и съм сигурен че един двигател отворили се вече никога няма да е същия.
Та...
1.Сега съм притеснен двигатела да нее зле и да се наложи да го отварят ( като нож в сърцето ми )?
2.Казаха ми да покарам 1000 км и да видиме тогава теча спрял ли е - но сега аз реално карам със старото масло ( било ОК маслото ми според тях и можело да изкара тези 1000 км) филтри и нищо от консумативите не съм сменил още.
3.Защо и как тези от първия сервиз ( известен сервиз които всички вие със сиг знаете) не видяха теча като седяха под колата със фенер поне 15 минути??
Ще се радвам ако ми дадете съвет в тази ситуация,но най - вече клеги,да м и кажете колко трябва да съм притеснен във тази ситуация защото докато не наварта скапаните 1000 реално съм на тръни ъ незнам каква кола карам - Здрава или ...
Едно голямо мерсъ и дано отговорите ви не ме разочароват - защото се влюбих в тази кола.Да караш Мерцедес нее само приятно чувство....
Поздрави и бъдете здрави.Мерси предварително
П.С : Ще кача снимки скоро на колата.
Значи...Купих си ЦЛК 200 Компресор,163 коня,2001г. Декември,ТВ- Навигация,Автомат,Ксенон,бяло сив кожен салон,на 137 хил километра,Италянец.Черен металик без забележки от вън и вътре.Никакви
Колата е уникално красива и аз много се радвам че попаднах на нея и я имам.Но едно нещо малко помрачи щастието ми за да не кажа че и малко ме стресна за това и ще тарсиа съвет и успокоение от вас тъй като това е 1вия мерцедес които е лично мои и които аз ще подаржам.
Накратко.......Минах на цялостна диагностика (компютърна,на двигател,ходова част) във реномиран сервиз.Казаха че грешки няма и колата е прекрасна да не се чудя хич а да я взимам.ОК но на другия ден след покупката отивам да сменя консумативите на друго място препорачано ми от мои приятел със скъп МЛ джип.....Качиха колата на стенд и откриха "сълзене" на антифриз някаде отдолу,според маистора "между главата и блока".Сложиха някаква съставка която можело да запуши теча но ако него запушела "сме щели да отваряме двигатела" - и аз щях да припадна.Не ми е за парите ама колкото и да не разбирам от механика - знам и съм сигурен че един двигател отворили се вече никога няма да е същия.
Та...
1.Сега съм притеснен двигатела да нее зле и да се наложи да го отварят ( като нож в сърцето ми )?
2.Казаха ми да покарам 1000 км и да видиме тогава теча спрял ли е - но сега аз реално карам със старото масло ( било ОК маслото ми според тях и можело да изкара тези 1000 км) филтри и нищо от консумативите не съм сменил още.
3.Защо и как тези от първия сервиз ( известен сервиз които всички вие със сиг знаете) не видяха теча като седяха под колата със фенер поне 15 минути??
Ще се радвам ако ми дадете съвет в тази ситуация,но най - вече клеги,да м и кажете колко трябва да съм притеснен във тази ситуация защото докато не наварта скапаните 1000 реално съм на тръни ъ незнам каква кола карам - Здрава или ...
Едно голямо мерсъ и дано отговорите ви не ме разочароват - защото се влюбих в тази кола.Да караш Мерцедес нее само приятно чувство....
Поздрави и бъдете здрави.Мерси предварително
П.С : Ще кача снимки скоро на колата.
#2
Posted 22 September 2012 - 13:10
Първо, честито за колата, да си я караш дълго и безаварийно!
Второ, не се притеснявай за това, и да се стигне до отваряне, не е кой знае какво. Когато взимаш кола на старо, трябва да си с ясното съзнание, че може да се стигне и до нещо такова.
Освен ако не е друг проблема, например спукана глава/блок, крива глава или нещо по сериозно... което в случая ме съмнява де.
Това сълзене от къде точно е. Тия добавки са малко нож с две остриета, дано не се получи по кофти ефект, имал съм случаи на прегряване заради такива, задължително като/ако запуши теча смени антифриза и не карай с нея.
Ти сега си наблюдавай антифриза и следи за петна под колата. И не се притеснявай чак толкова, дори да се стигне до гарнитура на главата, ще се смени и колата ще си е пак същата.
Поздрави
Второ, не се притеснявай за това, и да се стигне до отваряне, не е кой знае какво. Когато взимаш кола на старо, трябва да си с ясното съзнание, че може да се стигне и до нещо такова.
Това си го избий от главата! Изобщо не е така, направи ли се както трябва, с хубави части и гарнитури, няма да имаш проблеми дълги години!знам и съм сигурен че един двигател отворили се вече никога няма да е същия.
Освен ако не е друг проблема, например спукана глава/блок, крива глава или нещо по сериозно... което в случая ме съмнява де.
Това сълзене от къде точно е. Тия добавки са малко нож с две остриета, дано не се получи по кофти ефект, имал съм случаи на прегряване заради такива, задължително като/ако запуши теча смени антифриза и не карай с нея.
Ти сега си наблюдавай антифриза и следи за петна под колата. И не се притеснявай чак толкова, дори да се стигне до гарнитура на главата, ще се смени и колата ще си е пак същата.
Поздрави
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#3
Posted 22 September 2012 - 13:31
ЕЕе Хулиган,мерси много за бързия отговор.
-Сълзенето е някъде точно под задните седалки ( аз не го и видях между другото защото не бях долу в канала под колата с майстора - но тои там някъде го гледаше...точно под задната седалка зад шофьора седеще и коментираше)
- "Освен ако не е друг проблема, например спукана глава/блок, крива глава или нещо по сериозно" ....Някъкви симптоми на това нещо дали има ?
-Предполагам че петна под колата не трябва да има ,нали ( смисал това е добрия вариант и значи че съставката е запушила или ?)
И последно - От каде може да е теча?Смисал , кой е наи - безобидния вариант на който да се надявам ?
Мерси още веднъж - дано имам съсмет да нее глава и т.н
П.С Събирате ли се през седмицата някъде в СФ ?
Поздрави и хубав Weekend.
-Сълзенето е някъде точно под задните седалки ( аз не го и видях между другото защото не бях долу в канала под колата с майстора - но тои там някъде го гледаше...точно под задната седалка зад шофьора седеще и коментираше)
- "Освен ако не е друг проблема, например спукана глава/блок, крива глава или нещо по сериозно" ....Някъкви симптоми на това нещо дали има ?
-Предполагам че петна под колата не трябва да има ,нали ( смисал това е добрия вариант и значи че съставката е запушила или ?)
И последно - От каде може да е теча?Смисал , кой е наи - безобидния вариант на който да се надявам ?
Мерси още веднъж - дано имам съсмет да нее глава и т.н
П.С Събирате ли се през седмицата някъде в СФ ?
Поздрави и хубав Weekend.
#4
Posted 22 September 2012 - 13:37
Корекция изжинявам се за спаменето :
-Сълзенето е някъде точно под задните седалки ( аз не го и видях между другото защото не бях долу в канала под колата с майстора - но тои там някъде го гледаше...точно под задната седалка зад шофьора която е зад този който е до щофьора -там седеще и коментираше)
-Сълзенето е някъде точно под задните седалки ( аз не го и видях между другото защото не бях долу в канала под колата с майстора - но тои там някъде го гледаше...точно под задната седалка
#5
Posted 22 September 2012 - 14:19
Добре ти казаха за добавките,та един двигател на тия години е нормално да се отвори,ма нещо не схванах номера със седалките.
Никога не оставям магарето си в калта.
#6
Posted 22 September 2012 - 14:27
Страшен разказ,нищо не схванах,пробвай пак а.-Сълзенето е някъде точно под задните седалки
- "Освен ако не е друг проблема, например спукана глава/блок, крива глава или нещо по сериозно" ..
дано имам съсмет да нее глава и т.н
Според беглото схващане си само за една гарнитура на глава,елементарна процедура.
Никога не оставям магарето си в калта.
#7
Posted 22 September 2012 - 15:22
Ясно Майсторе.Страшен разказ,нищо не схванах,пробвай пак а.
Според беглото схващане си само за една гарнитура на глава,елементарна процедура.
Пробвам пак :А за седалките, исках да кажа че теча е точно там... под задните седалки на колата ,малко преди задната дясна гума.От долу на колата,разбирасе.
А за добавките съм съгласен с вас че са нож с 2 остриета.
Извода какъв е : че съм за смяна на гарнитура на главата ли ?
#8
Posted 22 September 2012 - 16:51
честито за колата.
дълго и безаварийно да те вози.
това за теча и на мен ми стана непонятно .
теч на антифриз ? около задната седалка .... ?
главата и блока са малко по напред ... даже доста по-напред и от предните седалки .
после си помислих ако се стича тоя антифриз по някои кори и стига до задните седалки , ама тогава няма да е сълзене ...
вдигни мечока на крик и се заври отдолу да си огледаш ти за себе си да знаеш какво е състоянието.
дълго и безаварийно да те вози.
това за теча и на мен ми стана непонятно .
теч на антифриз ? около задната седалка .... ?
главата и блока са малко по напред ... даже доста по-напред и от предните седалки .
после си помислих ако се стича тоя антифриз по някои кори и стига до задните седалки , ама тогава няма да е сълзене ...
вдигни мечока на крик и се заври отдолу да си огледаш ти за себе си да знаеш какво е състоянието.
#9
Posted 22 September 2012 - 17:10
Мерси за пожеланията cyberpig1,и на тебе Хулиган че забравих одеве.Дано ,дано....
Ми да ,колкото и да не разбирам се си мисля че подобен теч трябва да е около кардана ( примерно ) но го засякоха по отзад.Много назад (Явно се стича дето казваш)
Остава ми само да наблядавам колата за течове,да следа нижото на антифриза и да ч кача да си я разгледам сам отдолу и така да мога да забележа промените с времето.
Еми мерси момчета още веднъж за съветите и ако някой друг колега има да допълни още нещо от опит - да стреля.
*Пак казвам - казаха чее много малко сълзенето/теча.(??#@*!*!)
Ми да ,колкото и да не разбирам се си мисля че подобен теч трябва да е около кардана ( примерно ) но го засякоха по отзад.Много назад (Явно се стича дето казваш)
Остава ми само да наблядавам колата за течове,да следа нижото на антифриза и да ч кача да си я разгледам сам отдолу и така да мога да забележа промените с времето.
Еми мерси момчета още веднъж за съветите и ако някой друг колега има да допълни още нещо от опит - да стреля.
*Пак казвам - казаха чее много малко сълзенето/теча.(??#@*!*!)
#10
Posted 22 September 2012 - 17:21
От задния край има само бензин и нищо друго,за стичане на антифриз прост забрави.Да не се окаже,че си разбрал грешно,че да ги вържеш да ти отварят мотора,или тебе те вързват нещо.
Никога не оставям магарето си в калта.
#11
Posted 22 September 2012 - 17:27
Неможе да не съм разбрал понеже майстора седя 10 минути точно там където обясних,пак казвам - и аз се учудих.Просто сгреших че не слязох и аз да мерна за какво става въпрос.
Виж за тва да ме връзват и аз имам опасения - пък макар и минимални ( В Дунев Моторс я гледаха колата под лупа дето се вика - и нищо не споменаха за теч....въпреки че забелязаха къде къде по - малки кусури и детаили)
Виж за тва да ме връзват и аз имам опасения - пък макар и минимални ( В Дунев Моторс я гледаха колата под лупа дето се вика - и нищо не споменаха за теч....въпреки че забелязаха къде къде по - малки кусури и детаили)
#12
Posted 22 September 2012 - 17:37
Е тогава явно ще чакаме да ти я огледат на друго място,та тоя път слез да ти покажат,та да сме наясно за какво става дума.
Ако имаш телефон с камера, удари една снимка.
Ако имаш телефон с камера, удари една снимка.
Edited by dilqnski, 22 September 2012 - 17:38 .
Никога не оставям магарето си в калта.
#13
Posted 22 September 2012 - 17:43
Ясно.Още утре така и ще направя и ще кача снимките.
Мерси още веднъж - евала.
Мерси още веднъж - евала.
#14
Posted 22 September 2012 - 17:58
Първо отиди в друг сервиз, за да получиш още едно мнение по въпроса. (Я си представи че те баламосват тия)
После много внимателно си следи количеството на антифриза в казанчето, ако тече от някъде, то нивото на антифриза ще спадне
Трето дори и да се наложи да се свали главата, какво отваряне на мотора е това всъщност???? Процедурата е лесна и ако се извърши качествено няма по никакъв начин да промени двигателя ти, поне не към по-лошо. Точно обратното. Като свалиш (ако се наложи) главата ще я занесеш за пълна ревизия, един челен щлайф, препасване на клапаните, смяна на гумичките на клапаните и тогава вече всичко ще е както е било от завода преди 12 години
После много внимателно си следи количеството на антифриза в казанчето, ако тече от някъде, то нивото на антифриза ще спадне
Трето дори и да се наложи да се свали главата, какво отваряне на мотора е това всъщност???? Процедурата е лесна и ако се извърши качествено няма по никакъв начин да промени двигателя ти, поне не към по-лошо. Точно обратното. Като свалиш (ако се наложи) главата ще я занесеш за пълна ревизия, един челен щлайф, препасване на клапаните, смяна на гумичките на клапаните и тогава вече всичко ще е както е било от завода преди 12 години
Edited by Алфонсо, 22 September 2012 - 17:58 .
#15
Posted 22 September 2012 - 18:04
Колега,да ти е честита и много да те радва.
Утре има сбирка на магазин Лабиринт,ако искаш мини да се запознаеме.
Антифриз чак отзад няма как да тече.Обади им се на тия майстори и им кажи че други майстори са я гледали и са казали че ти тече фреон от климатика.
Утре има сбирка на магазин Лабиринт,ако искаш мини да се запознаеме.
Антифриз чак отзад няма как да тече.Обади им се на тия майстори и им кажи че други майстори са я гледали и са казали че ти тече фреон от климатика.
Edited by alipi, 22 September 2012 - 18:07 .
Не хапи този,който може да те изяде.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users