Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Нов член във Клуба!


  • Please log in to reply
56 replies to this topic

#1 Carlito

Carlito

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor(W208)/163 h.p /December 2001, Black/Elegance/TV/Navi/Xenon/Grey leather saloon/Automat.

Posted 22 September 2012 - 11:29

На 30 г. съм,от София и от около 4-5 дни съм горд притежател на Мерцедес...Чета този форум от миналата година,получавах дори доста ценни съвети от г-н Горанов,Хулиган ( ако не ме лъже паметта) но просто си забравих юзера на другия акаунт та създадох този)

Значи...Купих си ЦЛК 200 Компресор,163 коня,2001г. Декември,ТВ- Навигация,Автомат,Ксенон,бяло сив кожен салон,на 137 хил километра,Италянец.Черен металик без забележки от вън и вътре.Никакви
Колата е уникално красива и аз много се радвам че попаднах на нея и я имам.Но едно нещо малко помрачи щастието ми за да не кажа че и малко ме стресна за това и ще тарсиа съвет и успокоение от вас тъй като това е 1вия мерцедес които е лично мои и които аз ще подаржам.

Накратко.......Минах на цялостна диагностика (компютърна,на двигател,ходова част) във реномиран сервиз.Казаха че грешки няма и колата е прекрасна да не се чудя хич а да я взимам.ОК но на другия ден след покупката отивам да сменя консумативите на друго място препорачано ми от мои приятел със скъп МЛ джип.....Качиха колата на стенд и откриха "сълзене" на антифриз някаде отдолу,според маистора "между главата и блока".Сложиха някаква съставка която можело да запуши теча но ако него запушела "сме щели да отваряме двигатела" - и аз щях да припадна.Не ми е за парите ама колкото и да не разбирам от механика - знам и съм сигурен че един двигател отворили се вече никога няма да е същия.


Та...
1.Сега съм притеснен двигатела да нее зле и да се наложи да го отварят ( като нож в сърцето ми )?

2.Казаха ми да покарам 1000 км и да видиме тогава теча спрял ли е - но сега аз реално карам със старото масло ( било ОК маслото ми според тях и можело да изкара тези 1000 км) филтри и нищо от консумативите не съм сменил още.

3.Защо и как тези от първия сервиз ( известен сервиз които всички вие със сиг знаете) не видяха теча като седяха под колата със фенер поне 15 минути??




Ще се радвам ако ми дадете съвет в тази ситуация,но най - вече клеги,да м и кажете колко трябва да съм притеснен във тази ситуация защото докато не наварта скапаните 1000 реално съм на тръни ъ незнам каква кола карам - Здрава или ...





Едно голямо мерсъ и дано отговорите ви не ме разочароват - защото се влюбих в тази кола.Да караш Мерцедес нее само приятно чувство....



Поздрави и бъдете здрави.Мерси предварително
П.С : Ще кача снимки скоро на колата.
  • 0

#2 Hooligan

Hooligan

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,553 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. M-Class (W164) 350 CDI Facelift
    2. CLK-Class (W208) - Продаден
    3. C-Class (W203) - Продаден
    4. C-Class (W202) - Продаден
Garage View Garage

Posted 22 September 2012 - 13:10

Първо, честито за колата, да си я караш дълго и безаварийно!
Второ, не се притеснявай за това, и да се стигне до отваряне, не е кой знае какво. Когато взимаш кола на старо, трябва да си с ясното съзнание, че може да се стигне и до нещо такова.

знам и съм сигурен че един двигател отворили се вече никога няма да е същия.

Това си го избий от главата! Изобщо не е така, направи ли се както трябва, с хубави части и гарнитури, няма да имаш проблеми дълги години!
Освен ако не е друг проблема, например спукана глава/блок, крива глава или нещо по сериозно... което в случая ме съмнява де.
Това сълзене от къде точно е. Тия добавки са малко нож с две остриета, дано не се получи по кофти ефект, имал съм случаи на прегряване заради такива, задължително като/ако запуши теча смени антифриза и не карай с нея.
Ти сега си наблюдавай антифриза и следи за петна под колата. И не се притеснявай чак толкова, дори да се стигне до гарнитура на главата, ще се смени и колата ще си е пак същата.

Поздрави
  • 0

Ignore list: fiveq, Наско, krasch


#3 Carlito

Carlito

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor(W208)/163 h.p /December 2001, Black/Elegance/TV/Navi/Xenon/Grey leather saloon/Automat.

Posted 22 September 2012 - 13:31

ЕЕе Хулиган,мерси много за бързия отговор.

-Сълзенето е някъде точно под задните седалки ( аз не го и видях между другото защото не бях долу в канала под колата с майстора - но тои там някъде го гледаше...точно под задната седалка зад шофьора седеще и коментираше)

- "Освен ако не е друг проблема, например спукана глава/блок, крива глава или нещо по сериозно" ....Някъкви симптоми на това нещо дали има ?

-Предполагам че петна под колата не трябва да има ,нали ( смисал това е добрия вариант и значи че съставката е запушила или ?)



И последно - От каде може да е теча?Смисал , кой е наи - безобидния вариант на който да се надявам ?


Мерси още веднъж - дано имам съсмет да нее глава и т.н

П.С Събирате ли се през седмицата някъде в СФ ?
Поздрави и хубав Weekend.
  • 0

#4 Carlito

Carlito

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor(W208)/163 h.p /December 2001, Black/Elegance/TV/Navi/Xenon/Grey leather saloon/Automat.

Posted 22 September 2012 - 13:37

Корекция изжинявам се за спаменето :
-Сълзенето е някъде точно под задните седалки ( аз не го и видях между другото защото не бях долу в канала под колата с майстора - но тои там някъде го гледаше...точно под задната седалка зад шофьора която е зад този който е до щофьора -там седеще и коментираше)
  • 0

#5 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 22 September 2012 - 14:19

Добре ти казаха за добавките,та един двигател на тия години е нормално да се отвори,ма нещо не схванах номера със седалките.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#6 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 22 September 2012 - 14:27

-Сълзенето е някъде точно под задните седалки

- "Освен ако не е друг проблема, например спукана глава/блок, крива глава или нещо по сериозно" ..


дано имам съсмет да нее глава и т.н


Страшен разказ,нищо не схванах,пробвай пак а.
Според беглото схващане си само за една гарнитура на глава,елементарна процедура.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#7 Carlito

Carlito

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor(W208)/163 h.p /December 2001, Black/Elegance/TV/Navi/Xenon/Grey leather saloon/Automat.

Posted 22 September 2012 - 15:22

Страшен разказ,нищо не схванах,пробвай пак а.
Според беглото схващане си само за една гарнитура на глава,елементарна процедура.

Ясно Майсторе.
Пробвам пак :А за седалките, исках да кажа че теча е точно там... под задните седалки на колата ,малко преди задната дясна гума.От долу на колата,разбирасе.
А за добавките съм съгласен с вас че са нож с 2 остриета.
Извода какъв е : че съм за смяна на гарнитура на главата ли ?
  • 0

#8 cyberpig1

cyberpig1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2,027 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    PK3333PK
    BT1111KK
Garage View Garage

Posted 22 September 2012 - 16:51

честито за колата.
дълго и безаварийно да те вози.

това за теча и на мен ми стана непонятно .
теч на антифриз ? около задната седалка .... ?
главата и блока са малко по напред ... даже доста по-напред и от предните седалки .
после си помислих ако се стича тоя антифриз по някои кори и стига до задните седалки , ама тогава няма да е сълзене ...

вдигни мечока на крик и се заври отдолу да си огледаш ти за себе си да знаеш какво е състоянието.
  • 0

#9 Carlito

Carlito

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor(W208)/163 h.p /December 2001, Black/Elegance/TV/Navi/Xenon/Grey leather saloon/Automat.

Posted 22 September 2012 - 17:10

Мерси за пожеланията cyberpig1,и на тебе Хулиган че забравих одеве.Дано ,дано....

Ми да ,колкото и да не разбирам се си мисля че подобен теч трябва да е около кардана ( примерно ) но го засякоха по отзад.Много назад (Явно се стича дето казваш)
Остава ми само да наблядавам колата за течове,да следа нижото на антифриза и да ч кача да си я разгледам сам отдолу и така да мога да забележа промените с времето.

Еми мерси момчета още веднъж за съветите и ако някой друг колега има да допълни още нещо от опит - да стреля.
*Пак казвам - казаха чее много малко сълзенето/теча.(??#@*!*!)
  • 0

#10 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 22 September 2012 - 17:21

От задния край има само бензин и нищо друго,за стичане на антифриз прост забрави.Да не се окаже,че си разбрал грешно,че да ги вържеш да ти отварят мотора,или тебе те вързват нещо.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#11 Carlito

Carlito

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor(W208)/163 h.p /December 2001, Black/Elegance/TV/Navi/Xenon/Grey leather saloon/Automat.

Posted 22 September 2012 - 17:27

Неможе да не съм разбрал понеже майстора седя 10 минути точно там където обясних,пак казвам - и аз се учудих.Просто сгреших че не слязох и аз да мерна за какво става въпрос.
Виж за тва да ме връзват и аз имам опасения - пък макар и минимални ( В Дунев Моторс я гледаха колата под лупа дето се вика - и нищо не споменаха за теч....въпреки че забелязаха къде къде по - малки кусури и детаили)
  • 0

#12 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 22 September 2012 - 17:37

Е тогава явно ще чакаме да ти я огледат на друго място,та тоя път слез да ти покажат,та да сме наясно за какво става дума.
Ако имаш телефон с камера, удари една снимка.

Edited by dilqnski, 22 September 2012 - 17:38 .

  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#13 Carlito

Carlito

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor(W208)/163 h.p /December 2001, Black/Elegance/TV/Navi/Xenon/Grey leather saloon/Automat.

Posted 22 September 2012 - 17:43

Ясно.Още утре така и ще направя и ще кача снимките.
Мерси още веднъж - евала.
  • 0

#14 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,773 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
Garage View Garage

Posted 22 September 2012 - 17:58

Първо отиди в друг сервиз, за да получиш още едно мнение по въпроса. (Я си представи че те баламосват тия)
После много внимателно си следи количеството на антифриза в казанчето, ако тече от някъде, то нивото на антифриза ще спадне ;)
Трето дори и да се наложи да се свали главата, какво отваряне на мотора е това всъщност???? Процедурата е лесна и ако се извърши качествено няма по никакъв начин да промени двигателя ти, поне не към по-лошо. Точно обратното. Като свалиш (ако се наложи) главата ще я занесеш за пълна ревизия, един челен щлайф, препасване на клапаните, смяна на гумичките на клапаните и тогава вече всичко ще е както е било от завода преди 12 години :D

Edited by Алфонсо, 22 September 2012 - 17:58 .

  • 0

#15 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,185 Posts:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

User's Awards

4
2
8
5

Posted 22 September 2012 - 18:04

Колега,да ти е честита и много да те радва.
Утре има сбирка на магазин Лабиринт,ако искаш мини да се запознаеме.
Антифриз чак отзад няма как да тече.Обади им се на тия майстори и им кажи че други майстори са я гледали и са казали че ти тече фреон от климатика.

Edited by alipi, 22 September 2012 - 18:07 .

  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users