Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Възникна проблем с 290тд 1997г.


  • Please log in to reply
3 мнения по тази тема

#1 grafgin

grafgin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Българска история, футбол, дизелови mb, MILF...:)
  • Автомобил:
    mb sprinter 208 2.3D 1995
    W210 290TD 1997 продаден
    w201 190D 1988 2.продаден
    w201 190D 1989 2.5 продаден
    W163 270 CDI 2002
    w211 300 bluetec 2008
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 септември 2012 - 19:24

Здравейте, колеги. Имам колата от няколко седмици, не съм я карал много- около 300 км. преди 30 км смених маслото и всички филтри. Днес се качвам да карам и при ниски обороти усещам някакво прекъсване. При потегляне на реверсна предака с нормално подадена газ ми изгасна два пъти. Въртя, паля тръгвам след 5-6 км, по време на движение усещам как накъсва(веднъж на всеки 2-3 мин.), все едно спира подаването на гориво, на 5-та предавка, с около 2000 об с 95-100км. Прибирам се аз, минавам през едни легнали полицаи, "дупча" първа- накъса за по-малко от секунда и пак заработи нормално. Усетих, че нещо се случва и продължавам да карам на ниска предавка с ниски обороти. Минах наколко км, но не "каза" нищо. Спрях изчаках 10 мин, тръгвам да паля- не ще! Връщам ключа, върти необикновено дълго, подавам газ, запали, но с доста сериозно тресене в началото(предполагам, че не е стигало гориво до всички цилиндри?) след като запали на таблото ми изписа "motor EPC electron" придружен от зумер. Меко казано не ми стана приятно и полека-лека тръгнах да се прибирам, но в движение ми изгасна, като ми светнаха всички светлини по таблото, все едно съм дал на контакт. Запалих я отново с газ и се добрах до гаража без да я форсирам или изцеждам. Това е по анамнезата.
Откакто съм я взел направих следното- Напълних резервоара с нафта от петрол, минах 280 км и налях до горе от лукоил по-малко 20 л.
Моля вещите колеги да дават предположения и евентуално да ме насочат към някого за компетентна помощ в Пловдив. Благодаря ви предварително.
  • 0
Публикувано изображение

#2 GLARUS

GLARUS

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Мнения:

Публикувано 22 септември 2012 - 08:37

Здравейте, колеги. Имам колата от няколко седмици, не съм я карал много- около 300 км. преди 30 км смених маслото и всички филтри. Днес се качвам да карам и при ниски обороти усещам някакво прекъсване. При потегляне на реверсна предака с нормално подадена газ ми изгасна два пъти. Въртя, паля тръгвам след 5-6 км, по време на движение усещам как накъсва(веднъж на всеки 2-3 мин.), все едно спира подаването на гориво, на 5-та предавка, с около 2000 об с 95-100км. Прибирам се аз, минавам през едни легнали полицаи, "дупча" първа- накъса за по-малко от секунда и пак заработи нормално. Усетих, че нещо се случва и продължавам да карам на ниска предавка с ниски обороти. Минах наколко км, но не "каза" нищо. Спрях изчаках 10 мин, тръгвам да паля- не ще! Връщам ключа, върти необикновено дълго, подавам газ, запали, но с доста сериозно тресене в началото(предполагам, че не е стигало гориво до всички цилиндри?) след като запали на таблото ми изписа "motor EPC electron" придружен от зумер. Меко казано не ми стана приятно и полека-лека тръгнах да се прибирам, но в движение ми изгасна, като ми светнаха всички светлини по таблото, все едно съм дал на контакт. Запалих я отново с газ и се добрах до гаража без да я форсирам или изцеждам. Това е по анамнезата.
Откакто съм я взел направих следното- Напълних резервоара с нафта от петрол, минах 280 км и налях до горе от лукоил по-малко 20 л.
Моля вещите колеги да дават предположения и евентуално да ме насочат към някого за компетентна помощ в Пловдив. Благодаря ви предварително.

Колега дал си анамнеза.
Сега има и епикриза а тя е.
1.Проблем умна дюза огледай кабела.
2.Износена глава на помпата.
3.Проблем в електрониката на помпата.
4.Отиваш в сервиз Авел на кукленско шосе там им разбират на тези помпи и да потвърдят епикризата.
5.Вземи си пари умна дюза нова около 600лв.електроника или ремонт на високото на помпата 800-1000лв.
После да не забравиш да пишеш какво е излезло.
  • 0

#3 grafgin

grafgin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Българска история, футбол, дизелови mb, MILF...:)
  • Автомобил:
    mb sprinter 208 2.3D 1995
    W210 290TD 1997 продаден
    w201 190D 1988 2.продаден
    w201 190D 1989 2.5 продаден
    W163 270 CDI 2002
    w211 300 bluetec 2008
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 септември 2012 - 10:26

не ме зарадва много тази констатация, но благодаря за бързата реакция. това ще стана най-рано в понеделник и обезателно ще "докладвам" по развитието на случая. До тогава всяко ново мнение ново мнение е добре дошло
  • 0
Публикувано изображение

#4 grafgin

grafgin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Българска история, футбол, дизелови mb, MILF...:)
  • Автомобил:
    mb sprinter 208 2.3D 1995
    W210 290TD 1997 продаден
    w201 190D 1988 2.продаден
    w201 190D 1989 2.5 продаден
    W163 270 CDI 2002
    w211 300 bluetec 2008
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 септември 2012 - 21:19

Колега дал си анамнеза.
Сега има и епикриза а тя е.
1.Проблем умна дюза огледай кабела.
2.Износена глава на помпата.
3.Проблем в електрониката на помпата.
4.Отиваш в сервиз Авел на кукленско шосе там им разбират на тези помпи и да потвърдят епикризата.
5.Вземи си пари умна дюза нова около 600лв.електроника или ремонт на високото на помпата 800-1000лв.
После да не забравиш да пишеш какво е излезло.


Привет, колеги. за сега проблемът ми е решен, но ще разкажа пространно какво точно ми се случи днес. Отидох както препоръча GLARUS в сервиз авел на кукленско тази сутрин. преди това се консултирах с един приятел който работи в същата фирма, но не е монтьор. Тoй ми каза, че не би ми препоръчал точно този сервиз, но няма и идея къде другаде да ме насочи.отидох в сериза рано, влязох първа кола и започнаха да ми "четат" колата. в последствие се оказа, че един съученик от механото работи там. той от малък си ги "чатка" нещата и днес това си пролича, а е само на 26г! колата показа 10 грешки, от които най-съществена беша проблем в клапан, който спира горивото от гнп-то, когато се гаси двигателят. докато "ровиха" колата започна и да отказва да изгасне при връщане на ключа, като дори леко се изфорсираше. моят съученик ми каза, че е 95 % сигурен, че ако се смени въпросният клапан проблемът ще бъде решен.приемчикът обаче не му разреши да работи под предтекст, че не е сигурен и не може да поеме отговорност. плюс това нямали нужната апаратура точно за моя тип бошова помпа и други несъстоятелни неща от рода, ако си имате доверие и добри отношения почвай да му я правиш, но ако не си прав, си носиш последствията. реших да не му създавам проблеми и си тръгнах озадачен, как може в толкова силно рекламиран и реномиран сервиз да не могат да разгадаят 15-годишна кола. както и да е казаха ми, че нужния стенд и софтуер го има в сервиз някъде около хипермаркет мр.бриколаж. намерих го, но вече в авариен режим и с 8-900 об. спрях в сервиза. хората се отзовах подобаващо, въпреки, че имаха доста работа, а сервизът е малък. на диагностиката същата грешка- 1622 Електрическо изключване (ELAB). оставих колата и се прибрах загрижен, въпреки че механикът ми каза, че проблемът не е сериозен и е често срещан. след 3 часа ми се обади управителят с новината, че четириочката е готова. прибрах си я и преди малко я изпробвах. върви, набира както си беше преди на 195 :flying_mj върнах педала. взеха ми всичко на всичко 86лв- диагностика, част и работа. управителят на сервиза се казва велизар и е доста отзивчив човек, който при нужда пак бих потърсил
  • 0
Публикувано изображение




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни