Климатроник на 124 200 CE
Започната от FIREE, 21 сеп 2012 - 19:22:49
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 21 септември 2012 - 19:22
Здравейте колеги колата ми е 124 200це 1990г. 122 коня мисля че е климатроник с едната врътка е тази година заредих климатика до колкото знам средните духалки са за студения въздух преди да го заредя духаха а сега нищо не излиза през тях . Също така в друга тема бях видял че някои казват при натискане на EC компресора работи други обратното в крайна сметка как трябва да бъде? При мен само на това копче компресора не тръгва при всички други включва така ли трябва да бъде или не не съм на ясно ако някой може да ми разясни малко как трябва да бъде. Аз не проумявам защо ако зимата пусна на стъклото да ми духа топло трябва да върти компресора така гори повече по тромава е и е излишно нали не ми трябва фреон . Благодаря предварително .
#2
Публикувано 21 септември 2012 - 21:03
значи колега ЕС е е без компресор всичко останало е с компресор.Няма значение топло или студено.А като натиснеш бутона за стъклото той се използва само за да го изсушиш за това се влючва компресора.
Този пост е редактиран от 200E-16V: 21 септември 2012 - 21:05
#3
Публикувано 21 септември 2012 - 21:39
Компресорът върти, за да се изсуши въздухът. През средните духалки може да духа и топло, може и нищо да не духа- така е при климатрониците. Пробвай с различни температури.Здравейте колеги колата ми е 124 200це 1990г. 122 коня мисля че е климатроник с едната врътка е тази година заредих климатика до колкото знам средните духалки са за студения въздух преди да го заредя духаха а сега нищо не излиза през тях . Също така в друга тема бях видял че някои казват при натискане на EC компресора работи други обратното в крайна сметка как трябва да бъде? При мен само на това копче компресора не тръгва при всички други включва така ли трябва да бъде или не не съм на ясно ако някой може да ми разясни малко как трябва да бъде. Аз не проумявам защо ако зимата пусна на стъклото да ми духа топло трябва да върти компресора така гори повече по тромава е и е излишно нали не ми трябва фреон . Благодаря предварително .
#4
Публикувано 21 септември 2012 - 23:03
Здравей! Остави включено копчето ЕС през цялото студено време,освен в случаите,когато искаш да ти размрази предното стъкло.Щом ЕС е натиснато,няма да ти работи компресорът на климатика.Добре е обаче да се пуска от време на време да се завърти,да не вземе да се схване
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz
#5
Публикувано 09 декември 2012 - 13:36
Благодаря за съветите . Поздрави.
#6
Публикувано 14 декември 2012 - 20:03
Кога може да духа топло пък ме интересува мен.Моята духа само студено и мн ме дразни.Май врътката и за спиране е разваленаа си духа доста студено.Моата е 200ТЕ 94г казаха,но май 91ва ще се окаже,защото по талон пише 91 а на стъклата 94г.И възможно ли е да е с 2 врътки и пак да е с климатроник.?Благодаря предварително.Компресорът върти, за да се изсуши въздухът. През средните духалки може да духа и топло, може и нищо да не духа- така е при климатрониците. Пробвай с различни температури.
#7
Публикувано 14 декември 2012 - 20:15
Според мен колега, в което съм 100% убеден, е че не може да е заводски - с 2 врътки -климатроник, но ако някой гаражен гений независимо в коя държава се намесил-няма гаранция - и това съм срещал за жалост.И възможно ли е да е с 2 врътки и пак да е с климатроник.?Благодаря предварително.
#8
Публикувано 15 декември 2012 - 09:18
Това с двете врътки е климатик , но на 124 ките през средните духалки вее само хлад. А относно това че на тези с климатроника компресора ще ти вдига разхода не е съвсем вярно , защото зимата няма такова нятоварване . Все пак си го пускай на ЕС, когато стъклата ти не са потни.
NO PAIN - NO GAIN!
#9
Публикувано 15 декември 2012 - 11:51
Благодаря колеги
#10
Публикувано 27 декември 2012 - 19:43
Компресорът върти, за да се изсуши въздухът. През средните духалки може да духа и топло, може и нищо да не духа- така е при климатрониците. Пробвай с различни температури.
Интересно при мен преди да заредя климатика средните духалки си духаха нормално от деня в който включи компресора спряха и така до днес без значение дали работи компресора или не , а духалката е на отворено положение явно някоя клапа прави мизерия ама как така изведнъж като тръгна климатика. Климатроник е с едната врътка .
Интересно при мен преди да заредя климатика средните духалки си духаха нормално от деня в който включи компресора спряха и така до днес без значение дали работи компресора или не , а духалката е на отворено положение явно някоя клапа прави мизерия ама как така изведнъж като тръгна климатика. Климатроник е с едната врътка .
#11
Публикувано 27 декември 2012 - 20:14
Ми измъкни буксата от компресора и ще си намериш отговора.
Никога не оставям магарето си в калта.
#12
Публикувано 28 декември 2012 - 18:26
Извадена е днес махнах централната духалка има една клапа зад тази която се управлява с врътката и стои на горе спира бутам я с ръка слиза на долу после пак сама се вдига при което и да е положение на копчетата явно управлението и нещо се е преебало ама като се замисля не ми е толкова нужна ако я оправя добре ако не здраве да е .
#13
Публикувано 28 декември 2012 - 19:35
Ох FIREE,като не ползваш препинателни знаци и трудно се разбира какво искаш да кажеш.Започни отначало,ма опиши по конкретно какво си направил.
Никога не оставям магарето си в калта.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни