Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Климатроник на 124 200 CE


  • Please log in to reply
12 мнения по тази тема

#1 FIREE

FIREE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Първомай
  • Автомобил:
    W124 200CE 1990g.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 септември 2012 - 19:22

Здравейте колеги колата ми е 124 200це 1990г. 122 коня мисля че е климатроник с едната врътка е тази година заредих климатика до колкото знам средните духалки са за студения въздух преди да го заредя духаха а сега нищо не излиза през тях . Също така в друга тема бях видял че някои казват при натискане на EC компресора работи други обратното в крайна сметка как трябва да бъде? При мен само на това копче компресора не тръгва при всички други включва така ли трябва да бъде или не не съм на ясно ако някой може да ми разясни малко как трябва да бъде. Аз не проумявам защо ако зимата пусна на стъклото да ми духа топло трябва да върти компресора така гори повече по тромава е и е излишно нали не ми трябва фреон :) . Благодаря предварително .
  • 0

#2 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 септември 2012 - 21:03

значи колега ЕС е е без компресор всичко останало е с компресор.Няма значение топло или студено.А като натиснеш бутона за стъклото той се използва само за да го изсушиш за това се влючва компресора.

Този пост е редактиран от 200E-16V: 21 септември 2012 - 21:05

  • 1

#3 anarchymisc

anarchymisc

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 163 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен/София
  • Автомобил:
    W124 250DTurbo '92
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 септември 2012 - 21:39

Здравейте колеги колата ми е 124 200це 1990г. 122 коня мисля че е климатроник с едната врътка е тази година заредих климатика до колкото знам средните духалки са за студения въздух преди да го заредя духаха а сега нищо не излиза през тях . Също така в друга тема бях видял че някои казват при натискане на EC компресора работи други обратното в крайна сметка как трябва да бъде? При мен само на това копче компресора не тръгва при всички други включва така ли трябва да бъде или не не съм на ясно ако някой може да ми разясни малко как трябва да бъде. Аз не проумявам защо ако зимата пусна на стъклото да ми духа топло трябва да върти компресора така гори повече по тромава е и е излишно нали не ми трябва фреон :) . Благодаря предварително .

Компресорът върти, за да се изсуши въздухът. През средните духалки може да духа и топло, може и нищо да не духа- така е при климатрониците. Пробвай с различни температури.
  • 1

#4 gosho777

gosho777

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 353 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес Е200 купе, 1995-та год.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 септември 2012 - 23:03

Здравей! Остави включено копчето ЕС през цялото студено време,освен в случаите,когато искаш да ти размрази предното стъкло.Щом ЕС е натиснато,няма да ти работи компресорът на климатика.Добре е обаче да се пуска от време на време да се завърти,да не вземе да се схване :)
  • 0
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz

#5 FIREE

FIREE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Първомай
  • Автомобил:
    W124 200CE 1990g.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 декември 2012 - 13:36

Благодаря за съветите . Поздрави.
  • 0

#6 batmusorat

batmusorat

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W124TE 200

Публикувано 14 декември 2012 - 20:03

Компресорът върти, за да се изсуши въздухът. През средните духалки може да духа и топло, може и нищо да не духа- така е при климатрониците. Пробвай с различни температури.

Кога може да духа топло пък ме интересува мен.Моята духа само студено и мн ме дразни.Май врътката и за спиране е развалена;)а си духа доста студено.Моата е 200ТЕ 94г казаха,но май 91ва ще се окаже,защото по талон пише 91 а на стъклата 94г.И възможно ли е да е с 2 врътки и пак да е с климатроник.?Благодаря предварително.
  • 0

#7 zhivago

zhivago

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML W163, 2.7 CDI.

Публикувано 14 декември 2012 - 20:15

И възможно ли е да е с 2 врътки и пак да е с климатроник.?Благодаря предварително.

Според мен колега, в което съм 100% убеден, е че не може да е заводски - с 2 врътки -климатроник, но ако някой гаражен гений независимо в коя държава се намесил-няма гаранция - и това съм срещал за жалост.
  • 0

#8 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 декември 2012 - 09:18

Това с двете врътки е климатик , но на 124 ките през средните духалки вее само хлад. А относно това че на тези с климатроника компресора ще ти вдига разхода не е съвсем вярно , защото зимата няма такова нятоварване . Все пак си го пускай на ЕС, когато стъклата ти не са потни.
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#9 batmusorat

batmusorat

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W124TE 200

Публикувано 15 декември 2012 - 11:51

Благодаря колеги
  • 0

#10 FIREE

FIREE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Първомай
  • Автомобил:
    W124 200CE 1990g.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 декември 2012 - 19:43

Компресорът върти, за да се изсуши въздухът. През средните духалки може да духа и топло, може и нищо да не духа- така е при климатрониците. Пробвай с различни температури.

Интересно при мен преди да заредя климатика средните духалки си духаха нормално от деня в който включи компресора спряха и така до днес без значение дали работи компресора или не , а духалката е на отворено положение явно някоя клапа прави мизерия ама как така изведнъж като тръгна климатика. Климатроник е с едната врътка .
  • 0

#11 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 27 декември 2012 - 20:14

Ми измъкни буксата от компресора и ще си намериш отговора.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#12 FIREE

FIREE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Първомай
  • Автомобил:
    W124 200CE 1990g.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 декември 2012 - 18:26

Извадена е днес махнах централната духалка има една клапа зад тази която се управлява с врътката и стои на горе спира бутам я с ръка слиза на долу после пак сама се вдига при което и да е положение на копчетата явно управлението и нещо се е преебало ама като се замисля не ми е толкова нужна ако я оправя добре ако не здраве да е .
  • 0

#13 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 28 декември 2012 - 19:35

Ох FIREE,като не ползваш препинателни знаци и трудно се разбира какво искаш да кажеш.Започни отначало,ма опиши по конкретно какво си направил.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни