Климатроник на 124 200 CE
Started by FIREE, 21 Sep 2012 - 19:22:49
12 replies to this topic
#1
Posted 21 September 2012 - 19:22
Здравейте колеги колата ми е 124 200це 1990г. 122 коня мисля че е климатроник с едната врътка е тази година заредих климатика до колкото знам средните духалки са за студения въздух преди да го заредя духаха а сега нищо не излиза през тях . Също така в друга тема бях видял че някои казват при натискане на EC компресора работи други обратното в крайна сметка как трябва да бъде? При мен само на това копче компресора не тръгва при всички други включва така ли трябва да бъде или не не съм на ясно ако някой може да ми разясни малко как трябва да бъде. Аз не проумявам защо ако зимата пусна на стъклото да ми духа топло трябва да върти компресора така гори повече по тромава е и е излишно нали не ми трябва фреон . Благодаря предварително .
#2
Posted 21 September 2012 - 21:03
значи колега ЕС е е без компресор всичко останало е с компресор.Няма значение топло или студено.А като натиснеш бутона за стъклото той се използва само за да го изсушиш за това се влючва компресора.
Edited by 200E-16V, 21 September 2012 - 21:05 .
#3
Posted 21 September 2012 - 21:39
Компресорът върти, за да се изсуши въздухът. През средните духалки може да духа и топло, може и нищо да не духа- така е при климатрониците. Пробвай с различни температури.Здравейте колеги колата ми е 124 200це 1990г. 122 коня мисля че е климатроник с едната врътка е тази година заредих климатика до колкото знам средните духалки са за студения въздух преди да го заредя духаха а сега нищо не излиза през тях . Също така в друга тема бях видял че някои казват при натискане на EC компресора работи други обратното в крайна сметка как трябва да бъде? При мен само на това копче компресора не тръгва при всички други включва така ли трябва да бъде или не не съм на ясно ако някой може да ми разясни малко как трябва да бъде. Аз не проумявам защо ако зимата пусна на стъклото да ми духа топло трябва да върти компресора така гори повече по тромава е и е излишно нали не ми трябва фреон . Благодаря предварително .
#4
Posted 21 September 2012 - 23:03
Здравей! Остави включено копчето ЕС през цялото студено време,освен в случаите,когато искаш да ти размрази предното стъкло.Щом ЕС е натиснато,няма да ти работи компресорът на климатика.Добре е обаче да се пуска от време на време да се завърти,да не вземе да се схване
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz
#5
Posted 09 December 2012 - 13:36
Благодаря за съветите . Поздрави.
#6
Posted 14 December 2012 - 20:03
Кога може да духа топло пък ме интересува мен.Моята духа само студено и мн ме дразни.Май врътката и за спиране е разваленаа си духа доста студено.Моата е 200ТЕ 94г казаха,но май 91ва ще се окаже,защото по талон пише 91 а на стъклата 94г.И възможно ли е да е с 2 врътки и пак да е с климатроник.?Благодаря предварително.Компресорът върти, за да се изсуши въздухът. През средните духалки може да духа и топло, може и нищо да не духа- така е при климатрониците. Пробвай с различни температури.
#7
Posted 14 December 2012 - 20:15
Според мен колега, в което съм 100% убеден, е че не може да е заводски - с 2 врътки -климатроник, но ако някой гаражен гений независимо в коя държава се намесил-няма гаранция - и това съм срещал за жалост.И възможно ли е да е с 2 врътки и пак да е с климатроник.?Благодаря предварително.
#8
Posted 15 December 2012 - 09:18
Това с двете врътки е климатик , но на 124 ките през средните духалки вее само хлад. А относно това че на тези с климатроника компресора ще ти вдига разхода не е съвсем вярно , защото зимата няма такова нятоварване . Все пак си го пускай на ЕС, когато стъклата ти не са потни.
NO PAIN - NO GAIN!
#9
Posted 15 December 2012 - 11:51
Благодаря колеги
#10
Posted 27 December 2012 - 19:43
Компресорът върти, за да се изсуши въздухът. През средните духалки може да духа и топло, може и нищо да не духа- така е при климатрониците. Пробвай с различни температури.
Интересно при мен преди да заредя климатика средните духалки си духаха нормално от деня в който включи компресора спряха и така до днес без значение дали работи компресора или не , а духалката е на отворено положение явно някоя клапа прави мизерия ама как така изведнъж като тръгна климатика. Климатроник е с едната врътка .
Интересно при мен преди да заредя климатика средните духалки си духаха нормално от деня в който включи компресора спряха и така до днес без значение дали работи компресора или не , а духалката е на отворено положение явно някоя клапа прави мизерия ама как така изведнъж като тръгна климатика. Климатроник е с едната врътка .
#11
Posted 27 December 2012 - 20:14
Ми измъкни буксата от компресора и ще си намериш отговора.
Никога не оставям магарето си в калта.
#12
Posted 28 December 2012 - 18:26
Извадена е днес махнах централната духалка има една клапа зад тази която се управлява с врътката и стои на горе спира бутам я с ръка слиза на долу после пак сама се вдига при което и да е положение на копчетата явно управлението и нещо се е преебало ама като се замисля не ми е толкова нужна ако я оправя добре ако не здраве да е .
#13
Posted 28 December 2012 - 19:35
Ох FIREE,като не ползваш препинателни знаци и трудно се разбира какво искаш да кажеш.Започни отначало,ма опиши по конкретно какво си направил.
Никога не оставям магарето си в калта.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users