Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Климатроник на 124 200 CE


  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1 FIREE

FIREE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Първомай
  • Автомобил:
    W124 200CE 1990g.
Garage View Garage

Posted 21 September 2012 - 19:22

Здравейте колеги колата ми е 124 200це 1990г. 122 коня мисля че е климатроник с едната врътка е тази година заредих климатика до колкото знам средните духалки са за студения въздух преди да го заредя духаха а сега нищо не излиза през тях . Също така в друга тема бях видял че някои казват при натискане на EC компресора работи други обратното в крайна сметка как трябва да бъде? При мен само на това копче компресора не тръгва при всички други включва така ли трябва да бъде или не не съм на ясно ако някой може да ми разясни малко как трябва да бъде. Аз не проумявам защо ако зимата пусна на стъклото да ми духа топло трябва да върти компресора така гори повече по тромава е и е излишно нали не ми трябва фреон :) . Благодаря предварително .
  • 0

#2 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
Garage View Garage

Posted 21 September 2012 - 21:03

значи колега ЕС е е без компресор всичко останало е с компресор.Няма значение топло или студено.А като натиснеш бутона за стъклото той се използва само за да го изсушиш за това се влючва компресора.

Edited by 200E-16V, 21 September 2012 - 21:05 .

  • 1

#3 anarchymisc

anarchymisc

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 163 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен/София
  • Автомобил:
    W124 250DTurbo '92
Garage View Garage

Posted 21 September 2012 - 21:39

Здравейте колеги колата ми е 124 200це 1990г. 122 коня мисля че е климатроник с едната врътка е тази година заредих климатика до колкото знам средните духалки са за студения въздух преди да го заредя духаха а сега нищо не излиза през тях . Също така в друга тема бях видял че някои казват при натискане на EC компресора работи други обратното в крайна сметка как трябва да бъде? При мен само на това копче компресора не тръгва при всички други включва така ли трябва да бъде или не не съм на ясно ако някой може да ми разясни малко как трябва да бъде. Аз не проумявам защо ако зимата пусна на стъклото да ми духа топло трябва да върти компресора така гори повече по тромава е и е излишно нали не ми трябва фреон :) . Благодаря предварително .

Компресорът върти, за да се изсуши въздухът. През средните духалки може да духа и топло, може и нищо да не духа- така е при климатрониците. Пробвай с различни температури.
  • 1

#4 gosho777

gosho777

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 353 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес Е200 купе, 1995-та год.
Garage View Garage

Posted 21 September 2012 - 23:03

Здравей! Остави включено копчето ЕС през цялото студено време,освен в случаите,когато искаш да ти размрази предното стъкло.Щом ЕС е натиснато,няма да ти работи компресорът на климатика.Добре е обаче да се пуска от време на време да се завърти,да не вземе да се схване :)
  • 0
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz

#5 FIREE

FIREE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Първомай
  • Автомобил:
    W124 200CE 1990g.
Garage View Garage

Posted 09 December 2012 - 13:36

Благодаря за съветите . Поздрави.
  • 0

#6 batmusorat

batmusorat

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 134 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W124TE 200

Posted 14 December 2012 - 20:03

Компресорът върти, за да се изсуши въздухът. През средните духалки може да духа и топло, може и нищо да не духа- така е при климатрониците. Пробвай с различни температури.

Кога може да духа топло пък ме интересува мен.Моята духа само студено и мн ме дразни.Май врътката и за спиране е развалена;)а си духа доста студено.Моата е 200ТЕ 94г казаха,но май 91ва ще се окаже,защото по талон пише 91 а на стъклата 94г.И възможно ли е да е с 2 врътки и пак да е с климатроник.?Благодаря предварително.
  • 0

#7 zhivago

zhivago

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML W163, 2.7 CDI.

Posted 14 December 2012 - 20:15

И възможно ли е да е с 2 врътки и пак да е с климатроник.?Благодаря предварително.

Според мен колега, в което съм 100% убеден, е че не може да е заводски - с 2 врътки -климатроник, но ако някой гаражен гений независимо в коя държава се намесил-няма гаранция - и това съм срещал за жалост.
  • 0

#8 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2,695 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV

User's Awards

2
52
7
3
5
Garage View Garage

Posted 15 December 2012 - 09:18

Това с двете врътки е климатик , но на 124 ките през средните духалки вее само хлад. А относно това че на тези с климатроника компресора ще ти вдига разхода не е съвсем вярно , защото зимата няма такова нятоварване . Все пак си го пускай на ЕС, когато стъклата ти не са потни.
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#9 batmusorat

batmusorat

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 134 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W124TE 200

Posted 15 December 2012 - 11:51

Благодаря колеги
  • 0

#10 FIREE

FIREE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Първомай
  • Автомобил:
    W124 200CE 1990g.
Garage View Garage

Posted 27 December 2012 - 19:43

Компресорът върти, за да се изсуши въздухът. През средните духалки може да духа и топло, може и нищо да не духа- така е при климатрониците. Пробвай с различни температури.

Интересно при мен преди да заредя климатика средните духалки си духаха нормално от деня в който включи компресора спряха и така до днес без значение дали работи компресора или не , а духалката е на отворено положение явно някоя клапа прави мизерия ама как така изведнъж като тръгна климатика. Климатроник е с едната врътка .
  • 0

#11 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 27 December 2012 - 20:14

Ми измъкни буксата от компресора и ще си намериш отговора.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#12 FIREE

FIREE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Първомай
  • Автомобил:
    W124 200CE 1990g.
Garage View Garage

Posted 28 December 2012 - 18:26

Извадена е днес махнах централната духалка има една клапа зад тази която се управлява с врътката и стои на горе спира бутам я с ръка слиза на долу после пак сама се вдига при което и да е положение на копчетата явно управлението и нещо се е преебало ама като се замисля не ми е толкова нужна ако я оправя добре ако не здраве да е .
  • 0

#13 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 28 December 2012 - 19:35

Ох FIREE,като не ползваш препинателни знаци и трудно се разбира какво искаш да кажеш.Започни отначало,ма опиши по конкретно какво си направил.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users