Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

> Мнение за Ц240 W203


  • Please log in to reply
18 мнения по тази тема

#1 zare

zare

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 48 Мнения:
  • Град:Samokov

Публикувано 19 септември 2012 - 23:01

Здравейте колеги, харесъл съм си една Ц240 бензин V6 2002 година споделете опитът си, мнението за двигателя и самата кола(проблеми,разход, и др.) МЕрси Публикувано изображение
Също може да ми споделите ако има особени характеристика на този автомобил(какво да се гледаа при покупката).
  • 0

#2 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 20 септември 2012 - 16:46

Здрасти колега,

понеже вече съм търсил инфо за по-мощна кола, от много четене разбрах следното:

- този двигател е недоразумение - върви като ц200 компресор (163 кс), а смуче като ц320 (218 кс).
Аз бих взел директно 320ката :)
  • 0

#3 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 септември 2012 - 17:13

Здрасти колега,

понеже вече съм търсил инфо за по-мощна кола, от много четене разбрах следното:

- този двигател е недоразумение - върви като ц200 компресор (163 кс), а смуче като ц320 (218 кс).
Аз бих взел директно 320ката :)

E koлко да върви, като е 170 коня атмосферка?!?!? :D
Компресора е по-добрия вариант, а 320-ката най-добрия и най-скъпия от трите за каране и поддръжка ;)
  • 0

#4 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Публикувано 20 септември 2012 - 19:58

Тъй като съм карал такава,но американско изпълнение и фейслифт мога да кажа,че двигателя е мощен,но се разгръща много мудно.Това дава усещане,че невърви кой знае колко.За горенето немога да кажа.Четох някъде,че имали проблем с маслените пътища,но колко е вярно незнам.
  • 0

#5 eMs1

eMs1

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 809 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 септември 2012 - 20:00

По-добре 200 компресор, мога и да препоръчам една :D
  • 0
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
Публикувано изображение

#6 zare

zare

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 48 Мнения:
  • Град:Samokov

Публикувано 21 септември 2012 - 17:25

По-добре 200 компресор, мога и да препоръчам една :D

ако платиш за осн. ремонт на компресора преди покупка може и да се замисля :D
мненията са много обстойни,трябва ми мнение от собственик примерно :)
  • 0

#7 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 септември 2012 - 17:42

Koлега, има много информация в интернет, както и доста тук (най-малкото относно компресорите).
Това не е турбо и съответно няма нужда от "основен ремонт". На практика до сега не ми е известно за дефектирал компресор, освен евентуално магнитния им съединител, но то е следствие на мърлявщина най-често. А и съм видял само една досега за доста години с такъв проблем.

Колкото до 240ката. Нищо му няма на мотора. 11х.ххх поколението мотори с едновалови глави. Здрав мотор е.
Текат им гарнитурите на главите, сменят се лесно и евтино.
Ниско-оборотен е, няма какво да те притеснява. Просто е слаб за кубатурата си и гори повечко.
Звукът като цяло е на доста по-силен двигател.

И в първото мнение си писал "споделете мнение", споделяме мнение, моля уважавай го, не печелиш нищо от постове като предния ти.
Във форума не ми е известно да има кола с такъв двигател. Аз съм карал такова на ЦЛК и Е-класа. При Е-класата е потресаващо бавно с автоматични скорости ;)

Не е лош избор, но 4цил. принципно е малко по-динамичен. Зависи какво търсиш, за извънградско е супер. За градско тръгни/спри/тръгни/спри, може и да ти се стори кофти след време, че си го избрал.
  • 0

#8 zare

zare

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 48 Мнения:
  • Град:Samokov

Публикувано 21 септември 2012 - 18:22

Koлега, има много информация в интернет, както и доста тук (най-малкото относно компресорите).
Това не е турбо и съответно няма нужда от "основен ремонт". На практика до сега не ми е известно за дефектирал компресор, освен евентуално магнитния им съединител, но то е следствие на мърлявщина най-често. А и съм видял само една досега за доста години с такъв проблем.

Колкото до 240ката. Нищо му няма на мотора. 11х.ххх поколението мотори с едновалови глави. Здрав мотор е.
Текат им гарнитурите на главите, сменят се лесно и евтино.
Ниско-оборотен е, няма какво да те притеснява. Просто е слаб за кубатурата си и гори повечко.
Звукът като цяло е на доста по-силен двигател.

И в първото мнение си писал "споделете мнение", споделяме мнение, моля уважавай го, не печелиш нищо от постове като предния ти.
Във форума не ми е известно да има кола с такъв двигател. Аз съм карал такова на ЦЛК и Е-класа. При Е-класата е потресаващо бавно с автоматични скорости ;)

Не е лош избор, но 4цил. принципно е малко по-динамичен. Зависи какво търсиш, за извънградско е супер. За градско тръгни/спри/тръгни/спри, може и да ти се стори кофти след време, че си го избрал.

Колега това с компресорите съм го отпратил директно към колегата с предложението на собственият му мерцедес, и само да вметна че мерцедесите който караме на по 300 - 400 к километра компресорите им са заминали отдавна и става много весело като светнат всички лампи по таблото и започват да ти белеят косите.
Аз търся здравина и надеждност затова питам мнения относно ц240 и из интернет НЯМА толкова информация колкото казваш или ако има всичко е повърхностно.
  • 0

#9 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 септември 2012 - 19:14

На мен ми е ясно към кого го отпрати, но за щастие не си съвсем прав...
Не всички коли са на по 300-400х.км. Особено и при новите модели, може да се провери дали е превъртана, противно на хорските вярвания и митове.
Дори и на 300-400х.км, им няма нищо на компресорите... те на турботата им няма нищо, да не говорим за компресорите.
Но явно ти имаш адски много опит с компресорите и си се убедил, че са проблемни, благодарим ти че сподели опита си с детайли и сега всички, които сме имали, имаме или възнамеряваме да си купим компресорна ще почнем да повтаряме като папагали как компресорите се чупят, караме милионници и т.н.

Това че няма много информация за 240ките означава няколко неща.
- Не са много разпространени (факт)
- Хората които ги карат, осъзнават че колата не е кой знае колко бърза и не я юркат много (в сравнение с 320), в комбинация с автоматик, моторът се запазва.
- Просто няма кой знае какви стряскащи проблеми с двигателя (това трябва да е на първо място).

Потърси за 320. Само един колега съм чул да има проблеми със задръстени маслени магистрали от не-сменяне на масло.
Също търси и в ЦЛК разделите, там понякога има изненадващо много информация.
  • 0

#10 eMs1

eMs1

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 809 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 септември 2012 - 19:17

Колега, първо се шегувах, второ ако си попадал само на коли на по 300 - 400 хил. дето са за основен ремонт си е лично твой проблем, не слагай всичко под един знаменател, някой явно не караме компресори на толкова километри и не ни побеляват косиите от светещи лампи по таблото.
Успех все пак в търсенето из интернет.
  • 0
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
Публикувано изображение

#11 vik_70

vik_70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 3,2CDI 197hp avangard

Публикувано 21 септември 2012 - 19:31

Незная как си търсил колега но аз написах Е240 и ми излезе това
http://mercedes-bulg...-e240-2000-god/
  • 0

#12 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 септември 2012 - 23:28

Пак, за пореден, дано да е за последен път се хващам за главата!!!!
Стига с тия легенди бе, какви 400хил км, това за навсякъде е страшно голям пробег. Поне в масовия случай.
Който не вярва може да дойде с мене до Балкан стар да провериме ЦЛК-то, (аз съм го проверявал вече 195-те хиляди са си абсолютно реални)
400хиляди... ми да ако говорим за таксита, Рент- а кари или служебни може, обаче те в 100% от случаите са дизели.
Вижте на Лилоф ЦЛК-то на 90'000 РЕАЛНИ километра!!!!
Тия коли са за гъзария, не за околосветски пътешествия. Да е дизелово голямо комби, да съгласен съм за 10-ина години да му врътнат 400'000 ама на бензинова кола, еле пък двувратка, харчеща 15/100 няма кой да навърти тоя пробег.
Обаче колегата(с три поста) си знае, тия мерцедеси са на по 400'000км и всичките са развалени, светят лампи по таблото, страшна работа са, особено компресорните.... ми аз ще си го карам, ако да е развален компресора....
  • 0

#13 zare

zare

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 48 Мнения:
  • Град:Samokov

Публикувано 22 септември 2012 - 03:46

В тоя форум всички сте от професор нагоре!!! Карайте си мерцедесите със здраве и не говорете за хора който изобщо не познавате. (трия си профила, за пореден път интертен герой развалят целия форум БРАВО)
  • 0

#14 zare

zare

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 48 Мнения:
  • Град:Samokov

Публикувано 22 септември 2012 - 03:48

*интернет
  • 0

#15 eMs1

eMs1

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 809 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 септември 2012 - 08:29

Не че има смисъл да отговарям, но като даваш съвет, поне и ти се възползвай от него - не коментирай коли, който не си и виждал... Но ти няма да го прочетеш това, защото си си изтрил профила, за пореден път.

Този пост е редактиран от eMs1: 22 септември 2012 - 08:30

  • 0
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
Публикувано изображение




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни