Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Амортисиори


  • Please log in to reply
20 мнения по тази тема

#16 ividev

ividev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.3 Kompressor

Публикувано 10 септември 2013 - 09:38

Я сподели своето недоволство от Конитата, в какво точно се изразява???? Интересно ми е, тъй като карам с такива от една година и повече от 15'000км... безгрижно :D

Нещо съм пропустнал твоя коментар и сега случайно го виждам - off topic.
И така, драго ми е че точно ти си писъл, защото именно заради твоята тема и аз си сложих Koni, а и цената им беше със 150 лв по- малко от Bilstein : ).
И аз им направих 15000 км и аз карам безгрижно (както всеки един човек, който слага нов продукт в колата си, нещата трябва да бъдат безгижни ; ) ), но дали си доволен - това е въпроса! Защото вози супер твърдо, а когато ги отпустна за по-меко возене-колата става неуправляема при висока скорост - почва да води наляво или надястно, незнам при теб така ли е?
Сега немога да очаквам, че за 300лв, ще получа същата возия на старите амортисьори : ).
:beer


  • 0

#17 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 10 септември 2013 - 09:52

Е,поне с малко си го пропуснал.Има няма година.


  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#18 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 септември 2013 - 18:42

Нещо съм пропустнал твоя коментар и сега случайно го виждам - off topic.
И така, драго ми е че точно ти си писъл, защото именно заради твоята тема и аз си сложих Koni, а и цената им беше със 150 лв по- малко от Bilstein : ).
И аз им направих 15000 км и аз карам безгрижно (както всеки един човек, който слага нов продукт в колата си, нещата трябва да бъдат безгижни ; ) ), но дали си доволен - това е въпроса! Защото вози супер твърдо, а когато ги отпустна за по-меко возене-колата става неуправляема при висока скорост - почва да води наляво или надястно, незнам при теб така ли е?
Сега немога да очаквам, че за 300лв, ще получа същата возия на старите амортисьори : ).
:beer

Ами возията субективно виждане, за всеки. На тебе ако ти харесва колата да те клати като лодка и да се улита по завойте, но да вози меко- ок, но на мене пък не ми харесва. :D

Аз предпочитам по-директното усещане на пътя и безкрайно ценя стабилността в завой.

Предишната ми кола беше Е200 Авангард, както знаем тази версия излиза със заводско по-твърдо и по-ниско окачване.

Амортисьорите бяха 4бр чисто нови Sachs, колата возеше перфектно и стоеше много стабилно в завоите, дори и с 200+ км по магистралата :D

Сега с Конитата усещането е същото, настроил съм ги на средна твърдост (моите имат три степени, би трябвало и при тебе да е така).


  • 0

#19 ividev

ividev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.3 Kompressor

Публикувано 19 септември 2013 - 10:24

Ами возията субективно виждане, за всеки. На тебе ако ти харесва колата да те клати като лодка и да се улита по завойте, но да вози меко- ок, но на мене пък не ми харесва. :D

Аз предпочитам по-директното усещане на пътя и безкрайно ценя стабилността в завой.

Предишната ми кола беше Е200 Авангард, както знаем тази версия излиза със заводско по-твърдо и по-ниско окачване.

Амортисьорите бяха 4бр чисто нови Sachs, колата возеше перфектно и стоеше много стабилно в завоите, дори и с 200+ км по магистралата :D

Сега с Конитата усещането е същото, настроил съм ги на средна твърдост (моите имат три степени, би трябвало и при тебе да е така).

 

Точно така - возията е субективно виждане за всеки - много правилно си го казал, но и ти много субективни неща говориш!!!
Колко пък ти е по - дректно усещането на каране с Кoni отпуснати на средата - стига глупости, моляте!!! :D  (Явно затова го сравняваш с Avangarde на Е класа)

Всичко което икам да кажа е че Koni, не е по-дабър избор от Bilstein.
Я кажи ти, защо си смени Mercedes Sport OEM амортисъори, защото тези аморт. са в пъти по-добри от Koni и нищо не казваш за тях.

:beer


  • 0

#20 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 септември 2013 - 10:49

Аз съм за жълто регулируемо КОНИ, Тествал съм ги на 201. Колата има страхотно поведение. Разбира се и пружините са други, но е доста комфортна за такова окачване.

Вече имат над 70 000км по нашите пътища и са чук. Колата не се накланя почти, уникално е да се кара, но и не е каруца, даже вози доста по меко от моето 190 със стокови амортисьори и H&R 40мм пружини.

(просто стоковия ам, работи на друго място с нормалните пружини)

Возията е по чувствителна към архитектурата на окачването. 


  • 1

#21 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 септември 2013 - 15:15

Точно така - возията е субективно виждане за всеки - много правилно си го казал, но и ти много субективни неща говориш!!!
Колко пък ти е по - дректно усещането на каране с Кoni отпуснати на средата - стига глупости, моляте!!! :D  (Явно затова го сравняваш с Avangarde на Е класа)

Всичко което икам да кажа е че Koni, не е по-дабър избор от Bilstein.
Я кажи ти, защо си смени Mercedes Sport OEM амортисъори, защото тези аморт. са в пъти по-добри от Koni и нищо не казваш за тях.

:beer

Защо ги смених ли.... ами защото трябваше, единият изпусна и започна да тропа, а такива неща не търпя и веднага заминаха на боклука. ОЕМ мерцедес, да ама на 12 години бяха, (доколкото си спомням 2011 сложих конитата).

Колко е по-директно ами много ПО, сравнено с Елеганс версията на същото ЦЛК, и доста ПО сравнено с 12 годишните безценни ОЕМ мерцедес спорт амове ;)

Като толкова си тачиш билщайн- купи си, свободно се продават в магазините :D :D :D

Поведението на колата ми е точно, както го описва Анди в горния пост, твърдо, стегнато, без да се клатушка по завоите, но не и каруца да подскача по неравностите.
Е как да не съм доволен.

Относно Е класа Авангард... окачването, идва доста ниско и доста твърдо на много хора, които го сменят с елеганс и започват да карат гумена лодка :D


  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни