Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

6 л. антифриз или 30% запушена система?!


  • Please log in to reply
16 мнения по тази тема

#1 garsha

garsha

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz S124, E200, 1994
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 септември 2012 - 15:29

Здравейте,

От известно време промивам системата с препарати.
Всеки път точа /и наливам/ около 6 л. а навсякаде чета, че събира 8.5.
С газовите "подобрения" да е нараснал обема до 9 л.
Въпроса ми към знаещите е възможно ли е да са наистина 6л. или да си хвърля радиятора.
Той е с вместимост сигурно около половината от целия обем, значи е запушен на 2/3.
Като цяло няма проблем със загряването, освен когато е на климатик.
Моля за съвет. Колата има добро парно.

Поздрави
  • 0

#2 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 септември 2012 - 16:12

Сигурен ли си, че успяваш да източиш цялата система?
По-знаещите нека кажат от къде се източва цялата с-ма и дали това е възможно. ;)
  • 0
Публикувано изображение

#3 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 12 септември 2012 - 16:18

От радиатора и пробката на блока.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#4 garsha

garsha

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz S124, E200, 1994
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 септември 2012 - 16:22

Източвам само от пробката на радиатора.
Къде се намира пробката на блока?
  • 0

#5 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 12 септември 2012 - 16:36

Под изпускателните тръби.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#6 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 септември 2012 - 21:57

За 100% подсушаване,след източването........ да поработи 1 час на място, като се форсира до над 3500 оборота! :D

Жорка, кажи повече ;)

Този пост е редактиран от Вай Басо: 12 септември 2012 - 21:59

  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#7 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 12 септември 2012 - 22:22

и се форсира докато загасне сама...
Предварително може и да се долее 3-4 кила белина към маслото. Невероятен почистващ ефект!
След като загасне сама, изчаквате малко, и пак палите. Ако не завърта, добавя се още един акумулатор и доливате бензин през дросела. Запалвате и слагате тухла на газта. Отдръпнете се 4-5 метра и начукайте пържоли. След като отново загасне сам двигателя, можете да наредите пържолите върху капака на клапаните. Консумирайте бирата с мярка!

PS: Моля наблюдавайте температурата на двигателя! Ако превишава 150 градуса, виското ви е дефектирало!
:D
  • 6

#8 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 12 септември 2012 - 22:40

Колеги,защо така постъпвате с момчето?Тай иска да си промие системата пък вий с рогата напред.При положение,че сипва само шест литра,възможно е и да е белина,пък може и нещо лесно запалимо,а вие го карате да загрява,ма ако гръмне,отидоха пържолите във въздуха.Не се гаврете с месото,много е скъпо вече.

garsha,по ракиено време така :beer

Този пост е редактиран от dilqnski: 12 септември 2012 - 22:42

  • 2
Никога не оставям магарето си в калта.

#9 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 септември 2012 - 22:52

:D

Между взривовете..... Жорката е ноу харен човек с прецизен поглед връз Бенца и само той може да измисли подобен ребус и да му тури въпрос.

Жорка не барай Бенцо! Е! Може да му туриш една една промивка с някъв агент, ама па да не шурне у краката ? :D
  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#10 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 12 септември 2012 - 23:35

Погледнато на обратно 6 = 9

Проблема е решен на 100 процента

Аз лично не бих я пипал .. ще си карам така както е щом няма проблеми .. няма нужда си ги създавам ;)

Този пост е редактиран от Наско: 12 септември 2012 - 23:41

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#11 garsha

garsha

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz S124, E200, 1994
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 септември 2012 - 11:25

Радиятора на 4 тухли и пържолите отгоре.
Системата побира 7 л.
Благодаря!
  • 0

#12 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 13 септември 2012 - 11:57

Брат, промиваш няколко пъти с вода, точиш и наливаш , като спазваш пропорцията и имаш впредвид че имаш 1,5-2л вода в блока.
После палиш, пускаш парното, ако духа топло, и не загрва мотора над 99-100град, всичко е ок!
  • 2

#13 Дамян

Дамян

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 41 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:MERCEDES W-124 TD-Automatic-Klimatronic.
  • Автомобил:
    Мерцедес E-250TD 1996- Automatic-ITALY.
    Мерцедес W-124 1989г. 2.5TD Automatic-ITALY.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 декември 2012 - 11:18

Здравейте,да ви разкажа при мен как станаха нещата.Ще си сменям аз антифриза,Купувам си 2-бутилки по 1,5л. концентрат от червения+3л.дестилирана вода, източвам антифриза правя промивка на системата с вода и препарат за промивка на ЛИКИ МОЛИ цвят прозрачен. Паля мотора да работи на место да си загрее парното е включено температура винаги държи 82-83градуса и всичко е ок.След това източвам аз промиващата течност и като гледам цвета и кафяв.Направих няколко промивки с топла вода от бойлера .Забравих да спомена че радиатора в долния край капеше между пвц -то и алуминия около щампата.Също така разширителния съд си е оригинален,радиатор,скоби, водни съединения,термустат.Реших да сменя разширитилния съд защото с течение на годините е станал кафяв на цвят и се е пропукал.Купих го и него прозрачно бял на цвят.Реших да промия и топлообменника в казанчето на стъкломиещото,и точно от там излиза тая кафява ръждилка.Но видях по системата имаше запушване във една тръбичката която се намира до дуо винтилите,тръгва от топлообменника на казанчето на стъкломиещото минава под планката на акумулатора и отива към парното .Но не знам каква функция има и точно къде отива тази тръбичка.Също така смених и водния радиатор /клима,автомат/цената е умножена по 2.Нямам проблем за сега със температура или парно.Единственно топлообменника не стопля течноста.Запушването в тръбичката прилича на червен силикон като този за гърнитури,но няма как да го прочистя .Дайте ми съвет.
  • 0

      040420141566.jpg Размер: 140,8K, Сваляния: 18040420141566.jpg


#14 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 декември 2012 - 01:43

Само мога ти кажа че антифриза ти трябва да е син http://bevo.mercedes...n/325.0_en.html по тая спецификация на една от тия марки.

Този пост е редактиран от 200E-16V: 30 декември 2012 - 01:43

  • 0

#15 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Публикувано 30 декември 2012 - 12:38

Кола се обезвъздушава най-сигурно само по един единствен начин - вадиш тънкия маркуч, който влиза в разширителното казанче, наливаш в казанчето квот' наливаш, захапваш гърлото и надуваш колкото бели дробове имаш, а тънкия маркуч държиш високо горе с ръка ( е гледаш да не си изкъпеш главата ). И като потече от него, връщаш обратно и си готов. Нема такива после да работи на място да чакаш и тем подобни...
  • 0
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни