6 л. антифриз или 30% запушена система?!
Започната от garsha, 12 сеп 2012 - 15:29:50
16 мнения по тази тема
#1
Публикувано 12 септември 2012 - 15:29
Здравейте,
От известно време промивам системата с препарати.
Всеки път точа /и наливам/ около 6 л. а навсякаде чета, че събира 8.5.
С газовите "подобрения" да е нараснал обема до 9 л.
Въпроса ми към знаещите е възможно ли е да са наистина 6л. или да си хвърля радиятора.
Той е с вместимост сигурно около половината от целия обем, значи е запушен на 2/3.
Като цяло няма проблем със загряването, освен когато е на климатик.
Моля за съвет. Колата има добро парно.
Поздрави
От известно време промивам системата с препарати.
Всеки път точа /и наливам/ около 6 л. а навсякаде чета, че събира 8.5.
С газовите "подобрения" да е нараснал обема до 9 л.
Въпроса ми към знаещите е възможно ли е да са наистина 6л. или да си хвърля радиятора.
Той е с вместимост сигурно около половината от целия обем, значи е запушен на 2/3.
Като цяло няма проблем със загряването, освен когато е на климатик.
Моля за съвет. Колата има добро парно.
Поздрави
#3
Публикувано 12 септември 2012 - 16:18
От радиатора и пробката на блока.
Никога не оставям магарето си в калта.
#4
Публикувано 12 септември 2012 - 16:22
Източвам само от пробката на радиатора.
Къде се намира пробката на блока?
Къде се намира пробката на блока?
#5
Публикувано 12 септември 2012 - 16:36
Под изпускателните тръби.
Никога не оставям магарето си в калта.
#6
Публикувано 12 септември 2012 - 21:57
За 100% подсушаване,след източването........ да поработи 1 час на място, като се форсира до над 3500 оборота!
Жорка, кажи повече
Жорка, кажи повече
Този пост е редактиран от Вай Басо: 12 септември 2012 - 21:59
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#7
Публикувано 12 септември 2012 - 22:22
и се форсира докато загасне сама...
Предварително може и да се долее 3-4 кила белина към маслото. Невероятен почистващ ефект!
След като загасне сама, изчаквате малко, и пак палите. Ако не завърта, добавя се още един акумулатор и доливате бензин през дросела. Запалвате и слагате тухла на газта. Отдръпнете се 4-5 метра и начукайте пържоли. След като отново загасне сам двигателя, можете да наредите пържолите върху капака на клапаните. Консумирайте бирата с мярка!
PS: Моля наблюдавайте температурата на двигателя! Ако превишава 150 градуса, виското ви е дефектирало!
Предварително може и да се долее 3-4 кила белина към маслото. Невероятен почистващ ефект!
След като загасне сама, изчаквате малко, и пак палите. Ако не завърта, добавя се още един акумулатор и доливате бензин през дросела. Запалвате и слагате тухла на газта. Отдръпнете се 4-5 метра и начукайте пържоли. След като отново загасне сам двигателя, можете да наредите пържолите върху капака на клапаните. Консумирайте бирата с мярка!
PS: Моля наблюдавайте температурата на двигателя! Ако превишава 150 градуса, виското ви е дефектирало!
#8
Публикувано 12 септември 2012 - 22:40
Колеги,защо така постъпвате с момчето?Тай иска да си промие системата пък вий с рогата напред.При положение,че сипва само шест литра,възможно е и да е белина,пък може и нещо лесно запалимо,а вие го карате да загрява,ма ако гръмне,отидоха пържолите във въздуха.Не се гаврете с месото,много е скъпо вече.
garsha,по ракиено време така
garsha,по ракиено време така
Този пост е редактиран от dilqnski: 12 септември 2012 - 22:42
Никога не оставям магарето си в калта.
#9
Публикувано 12 септември 2012 - 22:52
Между взривовете..... Жорката е ноу харен човек с прецизен поглед връз Бенца и само той може да измисли подобен ребус и да му тури въпрос.
Жорка не барай Бенцо! Е! Може да му туриш една една промивка с някъв агент, ама па да не шурне у краката ?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#10
Публикувано 12 септември 2012 - 23:35
Погледнато на обратно 6 = 9
Проблема е решен на 100 процента
Аз лично не бих я пипал .. ще си карам така както е щом няма проблеми .. няма нужда си ги създавам
Проблема е решен на 100 процента
Аз лично не бих я пипал .. ще си карам така както е щом няма проблеми .. няма нужда си ги създавам
Този пост е редактиран от Наско: 12 септември 2012 - 23:41
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#11
Публикувано 13 септември 2012 - 11:25
Радиятора на 4 тухли и пържолите отгоре.
Системата побира 7 л.
Благодаря!
Системата побира 7 л.
Благодаря!
#12
Публикувано 13 септември 2012 - 11:57
Брат, промиваш няколко пъти с вода, точиш и наливаш , като спазваш пропорцията и имаш впредвид че имаш 1,5-2л вода в блока.
После палиш, пускаш парното, ако духа топло, и не загрва мотора над 99-100град, всичко е ок!
После палиш, пускаш парното, ако духа топло, и не загрва мотора над 99-100град, всичко е ок!
#13
Публикувано 28 декември 2012 - 11:18
Здравейте,да ви разкажа при мен как станаха нещата.Ще си сменям аз антифриза,Купувам си 2-бутилки по 1,5л. концентрат от червения+3л.дестилирана вода, източвам антифриза правя промивка на системата с вода и препарат за промивка на ЛИКИ МОЛИ цвят прозрачен. Паля мотора да работи на место да си загрее парното е включено температура винаги държи 82-83градуса и всичко е ок.След това източвам аз промиващата течност и като гледам цвета и кафяв.Направих няколко промивки с топла вода от бойлера .Забравих да спомена че радиатора в долния край капеше между пвц -то и алуминия около щампата.Също така разширителния съд си е оригинален,радиатор,скоби, водни съединения,термустат.Реших да сменя разширитилния съд защото с течение на годините е станал кафяв на цвят и се е пропукал.Купих го и него прозрачно бял на цвят.Реших да промия и топлообменника в казанчето на стъкломиещото,и точно от там излиза тая кафява ръждилка.Но видях по системата имаше запушване във една тръбичката която се намира до дуо винтилите,тръгва от топлообменника на казанчето на стъкломиещото минава под планката на акумулатора и отива към парното .Но не знам каква функция има и точно къде отива тази тръбичка.Също така смених и водния радиатор /клима,автомат/цената е умножена по 2.Нямам проблем за сега със температура или парно.Единственно топлообменника не стопля течноста.Запушването в тръбичката прилича на червен силикон като този за гърнитури,но няма как да го прочистя .Дайте ми съвет.
#14
Публикувано 30 декември 2012 - 01:43
Само мога ти кажа че антифриза ти трябва да е син http://bevo.mercedes...n/325.0_en.html по тая спецификация на една от тия марки.
Този пост е редактиран от 200E-16V: 30 декември 2012 - 01:43
#15
Публикувано 30 декември 2012 - 12:38
Кола се обезвъздушава най-сигурно само по един единствен начин - вадиш тънкия маркуч, който влиза в разширителното казанче, наливаш в казанчето квот' наливаш, захапваш гърлото и надуваш колкото бели дробове имаш, а тънкия маркуч държиш високо горе с ръка ( е гледаш да не си изкъпеш главата ). И като потече от него, връщаш обратно и си готов. Нема такива после да работи на място да чакаш и тем подобни...
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни