



Този пост е редактиран от Петър Петров: 12 септември 2012 - 06:11
Публикувано 11 септември 2012 - 19:29
Този пост е редактиран от Петър Петров: 12 септември 2012 - 06:11
Публикувано 12 септември 2012 - 01:23
Публикувано 12 септември 2012 - 06:19
Колега, благодаря за бързия отговор. Прав си , чува се нов шум като на трактор . Почнах да се притеснявам доълнително вечеНе всеки майстор , зацепва помпи ....
При свалянето на помпата и нейното зацепване , след това се мери компресия на мотора и се изчиства дюзите ( според мене е задължително ) чистенето на дюзите е около 70 лева.
Причини според мене , не знам конкретно ситуацията :
Ако са сваляни дюзите - не затегнати , задължително при свалянето се сменят гумичките на дюзите , струват едно кафе.
Застани зад колата и виж дали изхвърля нафта , трябва да ти намирисва бая бая . Недопостимо е при зацепена помпа да има мирис на нафта.
Паленето може да е породено от много въздух в системата - не добре затегнати дюзи или изобщо не затегнати , както и да е , проблем е .
Ако помислиш , ще си отговориш сам ,че помпата не е зацепена при положение , че колата се мъчи да завърти .
Още от сега ти казвам , че колата ти работи на закъснение.
При не зацепена помпа - при ниски обороти или при плавно ускорение , трябва да има един тракащ звук , все едно е стар трактор на 50 години . НЕДОПОСТИМО , ако е зацепена помпата.
Разхода на колата се вдига поне с литър и половина два.
Наблюдава се и не добра работа на мотора , в следствие от не зацепена помпа , сложи една чаша вода на капака на дюзите и виж в каква степен вибрира.
НЕ СЕ ДОПУСКА , ПОВТОРНО ХОДЕНЕ ПРИ ТОЗИ МАЙСТОР , КОЙТО НЕ ТИ Е ЗАЦЕПИЛ ПОМПАТА ОТ ПЪРВИЯ ПЪТ.НЕ ПРАВИ ГРЕШКАТА ДА СЕ ВРЪЩАШ ПРИ НЕГО.
Чистенето на дюзите е 70 лева , презацепването на помпата е още толкова.
Задължително се сменят и маркучите за излишната нафта , ако твойте са оригиналните на 15 години.
ПРИ ПРАВИЛНО ЗАЦЕПВАНЕ И ИЗЧИСТВАНЕ НА ДЮЗИТЕ + НАФТА С ДОБАВКА , се наблюдава много по тиха и умерене работа на мотора.
При тези процедури , аз препоръчвам чистене на смукателните колектори и интеркулера.
Маркучите за излишната нафта , трябва да са с правилния размер , защо :? Защото при награвяне ако не са правилния размер , се надуват и цепат , следствие на това , изтича нафта , която олива целия мотор , ако не си взрителен , ще олееш всичко , колата МОЖЕ ДА СЕ ПОДПАЛИ.
Приятна вечер
Публикувано 12 септември 2012 - 06:40
Защо пишете глупости.Първо научете какво и къде има и тогава давайте съвети.Не всеки майстор , зацепва помпи ....
При свалянето на помпата и нейното зацепване , след това се мери компресия на мотора и се изчиства дюзите ( според мене е задължително ) чистенето на дюзите е около 70 лева.
Причини според мене , не знам конкретно ситуацията :
Ако са сваляни дюзите - не затегнати , задължително при свалянето се сменят гумичките на дюзите , струват едно кафе.
Застани зад колата и виж дали изхвърля нафта , трябва да ти намирисва бая бая . Недопостимо е при зацепена помпа да има мирис на нафта.
Паленето може да е породено от много въздух в системата - не добре затегнати дюзи или изобщо не затегнати , както и да е , проблем е .
Ако помислиш , ще си отговориш сам ,че помпата не е зацепена при положение , че колата се мъчи да завърти .
Още от сега ти казвам , че колата ти работи на закъснение.
При не зацепена помпа - при ниски обороти или при плавно ускорение , трябва да има един тракащ звук , все едно е стар трактор на 50 години . НЕДОПОСТИМО , ако е зацепена помпата.
Разхода на колата се вдига поне с литър и половина два.
Наблюдава се и не добра работа на мотора , в следствие от не зацепена помпа , сложи една чаша вода на капака на дюзите и виж в каква степен вибрира.
НЕ СЕ ДОПУСКА , ПОВТОРНО ХОДЕНЕ ПРИ ТОЗИ МАЙСТОР , КОЙТО НЕ ТИ Е ЗАЦЕПИЛ ПОМПАТА ОТ ПЪРВИЯ ПЪТ.НЕ ПРАВИ ГРЕШКАТА ДА СЕ ВРЪЩАШ ПРИ НЕГО.
Чистенето на дюзите е 70 лева , презацепването на помпата е още толкова.
Задължително се сменят и маркучите за излишната нафта , ако твойте са оригиналните на 15 години.
ПРИ ПРАВИЛНО ЗАЦЕПВАНЕ И ИЗЧИСТВАНЕ НА ДЮЗИТЕ + НАФТА С ДОБАВКА , се наблюдава много по тиха и умерене работа на мотора.
При тези процедури , аз препоръчвам чистене на смукателните колектори и интеркулера.
Маркучите за излишната нафта , трябва да са с правилния размер , защо :? Защото при награвяне ако не са правилния размер , се надуват и цепат , следствие на това , изтича нафта , която олива целия мотор , ако не си взрителен , ще олееш всичко , колата МОЖЕ ДА СЕ ПОДПАЛИ.
Приятна вечер
Този пост е редактиран от GLARUS: 12 септември 2012 - 06:50
Публикувано 12 септември 2012 - 06:47
Благодаря колега , днес ще се връщам при него . Дано се оправи проблема и не съм поредната жертва на родните майстори.Защо пишете глупости.Първо научете какво и къде има и тогава давайте съвети.
Виждал ли си не затегнати дюзи на двигател.
Дюзите нямат гумички,помпата и центровката нямат нищо общо с компресията.
Помпата винаги е зацепена дали на предварение или закъснение това е друго.
Твоя майстор или сервиз те къпят така не обърквай колегите.
Към другия колега отивай при този който е правил помпата обясни му как се държи колата,ще и мръднете пак центровката ще стане.Изглежда не е фиксирал оста на помпата.
Публикувано 12 септември 2012 - 07:56
Публикувано 12 септември 2012 - 08:01
+1Защо пишете глупости.Първо научете какво и къде има и тогава давайте съвети.
Виждал ли си не затегнати дюзи на двигател.
Дюзите нямат гумички,помпата и центровката нямат нищо общо с компресията.
Помпата винаги е зацепена дали на предварение или закъснение това е друго.
Ако Твоя майстор или Сервиз те къпят така не обърквай колегите.
Към другия колега отивай при този който е правил помпата обясни му как се държи колата,ще и мръднете пак центровката ще стане.Изглежда не е фиксирал оста на помпата.
Сега ще ти обясня нещо.
Зимата като рева че колата ти забива и включва ASR и се чудеше какво да направиш прочети си тогава поста и виж какво съм ти казал.
И можеш да си отговориш на въпроса дали имам право да те поправям за това което си казал.
А и междо другото още си чакам бутилката.
Публикувано 12 септември 2012 - 09:48
Публикувано 12 септември 2012 - 20:04
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни