Този пост е редактиран от Петър Петров: 12 септември 2012 - 06:11
Смяна на нафтова помпа
Започната от Петър Петров, 11 сеп 2012 - 19:29:01
8 мнения по тази тема
#1
Публикувано 11 септември 2012 - 19:29
Здравейте, колеги ! Имах теч от нафтовата помпа (Е 290 TD 96 година). Оставих колата и ми смениха всички уплътнения. Майстора каза , че ако има някакъв проблем да се върна обратно за да оправи центровките . След ремонта установих , че не пали веднага, а превърта (Преди палеше меко казано на момента ) и сега й трябва повече време да набере. Все едно разполага с малко мощност в ниските обороти. Колата има чип и си ускоряваше доста прилично Друг голям проблем е, че се чува много силен шум като я запалиш, като трактор Утре ще се връщам при него за да си поправи грешките. Реших да пусна тема за да си кажете мнението, на какво може да се дължи това . Извинявам се, ако има такава тема вече. Благодаря ви предварително
СОБСТВЕНИЦИТЕ НА МЕРЦЕДЕС СЕ ОБИЖДАТ КОГАТО ТЕХНИЯ BENZ БИВА СРАВНЯВАН С ДРУГИ КОЛИ.
#2
Публикувано 12 септември 2012 - 01:23
Не всеки майстор , зацепва помпи ....
При свалянето на помпата и нейното зацепване , след това се мери компресия на мотора и се изчиства дюзите ( според мене е задължително ) чистенето на дюзите е около 70 лева.
Причини според мене , не знам конкретно ситуацията :
Ако са сваляни дюзите - не затегнати , задължително при свалянето се сменят гумичките на дюзите , струват едно кафе.
Застани зад колата и виж дали изхвърля нафта , трябва да ти намирисва бая бая . Недопостимо е при зацепена помпа да има мирис на нафта.
Паленето може да е породено от много въздух в системата - не добре затегнати дюзи или изобщо не затегнати , както и да е , проблем е .
Ако помислиш , ще си отговориш сам ,че помпата не е зацепена при положение , че колата се мъчи да завърти .
Още от сега ти казвам , че колата ти работи на закъснение.
При не зацепена помпа - при ниски обороти или при плавно ускорение , трябва да има един тракащ звук , все едно е стар трактор на 50 години . НЕДОПОСТИМО , ако е зацепена помпата.
Разхода на колата се вдига поне с литър и половина два.
Наблюдава се и не добра работа на мотора , в следствие от не зацепена помпа , сложи една чаша вода на капака на дюзите и виж в каква степен вибрира.
НЕ СЕ ДОПУСКА , ПОВТОРНО ХОДЕНЕ ПРИ ТОЗИ МАЙСТОР , КОЙТО НЕ ТИ Е ЗАЦЕПИЛ ПОМПАТА ОТ ПЪРВИЯ ПЪТ.НЕ ПРАВИ ГРЕШКАТА ДА СЕ ВРЪЩАШ ПРИ НЕГО.
Чистенето на дюзите е 70 лева , презацепването на помпата е още толкова.
Задължително се сменят и маркучите за излишната нафта , ако твойте са оригиналните на 15 години.
ПРИ ПРАВИЛНО ЗАЦЕПВАНЕ И ИЗЧИСТВАНЕ НА ДЮЗИТЕ + НАФТА С ДОБАВКА , се наблюдава много по тиха и умерене работа на мотора.
При тези процедури , аз препоръчвам чистене на смукателните колектори и интеркулера.
Маркучите за излишната нафта , трябва да са с правилния размер , защо :? Защото при награвяне ако не са правилния размер , се надуват и цепат , следствие на това , изтича нафта , която олива целия мотор , ако не си взрителен , ще олееш всичко , колата МОЖЕ ДА СЕ ПОДПАЛИ.
Приятна вечер
При свалянето на помпата и нейното зацепване , след това се мери компресия на мотора и се изчиства дюзите ( според мене е задължително ) чистенето на дюзите е около 70 лева.
Причини според мене , не знам конкретно ситуацията :
Ако са сваляни дюзите - не затегнати , задължително при свалянето се сменят гумичките на дюзите , струват едно кафе.
Застани зад колата и виж дали изхвърля нафта , трябва да ти намирисва бая бая . Недопостимо е при зацепена помпа да има мирис на нафта.
Паленето може да е породено от много въздух в системата - не добре затегнати дюзи или изобщо не затегнати , както и да е , проблем е .
Ако помислиш , ще си отговориш сам ,че помпата не е зацепена при положение , че колата се мъчи да завърти .
Още от сега ти казвам , че колата ти работи на закъснение.
При не зацепена помпа - при ниски обороти или при плавно ускорение , трябва да има един тракащ звук , все едно е стар трактор на 50 години . НЕДОПОСТИМО , ако е зацепена помпата.
Разхода на колата се вдига поне с литър и половина два.
Наблюдава се и не добра работа на мотора , в следствие от не зацепена помпа , сложи една чаша вода на капака на дюзите и виж в каква степен вибрира.
НЕ СЕ ДОПУСКА , ПОВТОРНО ХОДЕНЕ ПРИ ТОЗИ МАЙСТОР , КОЙТО НЕ ТИ Е ЗАЦЕПИЛ ПОМПАТА ОТ ПЪРВИЯ ПЪТ.НЕ ПРАВИ ГРЕШКАТА ДА СЕ ВРЪЩАШ ПРИ НЕГО.
Чистенето на дюзите е 70 лева , презацепването на помпата е още толкова.
Задължително се сменят и маркучите за излишната нафта , ако твойте са оригиналните на 15 години.
ПРИ ПРАВИЛНО ЗАЦЕПВАНЕ И ИЗЧИСТВАНЕ НА ДЮЗИТЕ + НАФТА С ДОБАВКА , се наблюдава много по тиха и умерене работа на мотора.
При тези процедури , аз препоръчвам чистене на смукателните колектори и интеркулера.
Маркучите за излишната нафта , трябва да са с правилния размер , защо :? Защото при награвяне ако не са правилния размер , се надуват и цепат , следствие на това , изтича нафта , която олива целия мотор , ако не си взрителен , ще олееш всичко , колата МОЖЕ ДА СЕ ПОДПАЛИ.
Приятна вечер
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#3
Публикувано 12 септември 2012 - 06:19
Колега, благодаря за бързия отговор. Прав си , чува се нов шум като на трактор . Почнах да се притеснявам доълнително вече от този майстор . За жалост ми го препоръчаха ( той е специализиран в ремонта на помпи )Не всеки майстор , зацепва помпи ....
При свалянето на помпата и нейното зацепване , след това се мери компресия на мотора и се изчиства дюзите ( според мене е задължително ) чистенето на дюзите е около 70 лева.
Причини според мене , не знам конкретно ситуацията :
Ако са сваляни дюзите - не затегнати , задължително при свалянето се сменят гумичките на дюзите , струват едно кафе.
Застани зад колата и виж дали изхвърля нафта , трябва да ти намирисва бая бая . Недопостимо е при зацепена помпа да има мирис на нафта.
Паленето може да е породено от много въздух в системата - не добре затегнати дюзи или изобщо не затегнати , както и да е , проблем е .
Ако помислиш , ще си отговориш сам ,че помпата не е зацепена при положение , че колата се мъчи да завърти .
Още от сега ти казвам , че колата ти работи на закъснение.
При не зацепена помпа - при ниски обороти или при плавно ускорение , трябва да има един тракащ звук , все едно е стар трактор на 50 години . НЕДОПОСТИМО , ако е зацепена помпата.
Разхода на колата се вдига поне с литър и половина два.
Наблюдава се и не добра работа на мотора , в следствие от не зацепена помпа , сложи една чаша вода на капака на дюзите и виж в каква степен вибрира.
НЕ СЕ ДОПУСКА , ПОВТОРНО ХОДЕНЕ ПРИ ТОЗИ МАЙСТОР , КОЙТО НЕ ТИ Е ЗАЦЕПИЛ ПОМПАТА ОТ ПЪРВИЯ ПЪТ.НЕ ПРАВИ ГРЕШКАТА ДА СЕ ВРЪЩАШ ПРИ НЕГО.
Чистенето на дюзите е 70 лева , презацепването на помпата е още толкова.
Задължително се сменят и маркучите за излишната нафта , ако твойте са оригиналните на 15 години.
ПРИ ПРАВИЛНО ЗАЦЕПВАНЕ И ИЗЧИСТВАНЕ НА ДЮЗИТЕ + НАФТА С ДОБАВКА , се наблюдава много по тиха и умерене работа на мотора.
При тези процедури , аз препоръчвам чистене на смукателните колектори и интеркулера.
Маркучите за излишната нафта , трябва да са с правилния размер , защо :? Защото при награвяне ако не са правилния размер , се надуват и цепат , следствие на това , изтича нафта , която олива целия мотор , ако не си взрителен , ще олееш всичко , колата МОЖЕ ДА СЕ ПОДПАЛИ.
Приятна вечер
СОБСТВЕНИЦИТЕ НА МЕРЦЕДЕС СЕ ОБИЖДАТ КОГАТО ТЕХНИЯ BENZ БИВА СРАВНЯВАН С ДРУГИ КОЛИ.
#4
Публикувано 12 септември 2012 - 06:40
Защо пишете глупости.Първо научете какво и къде има и тогава давайте съвети.Не всеки майстор , зацепва помпи ....
При свалянето на помпата и нейното зацепване , след това се мери компресия на мотора и се изчиства дюзите ( според мене е задължително ) чистенето на дюзите е около 70 лева.
Причини според мене , не знам конкретно ситуацията :
Ако са сваляни дюзите - не затегнати , задължително при свалянето се сменят гумичките на дюзите , струват едно кафе.
Застани зад колата и виж дали изхвърля нафта , трябва да ти намирисва бая бая . Недопостимо е при зацепена помпа да има мирис на нафта.
Паленето може да е породено от много въздух в системата - не добре затегнати дюзи или изобщо не затегнати , както и да е , проблем е .
Ако помислиш , ще си отговориш сам ,че помпата не е зацепена при положение , че колата се мъчи да завърти .
Още от сега ти казвам , че колата ти работи на закъснение.
При не зацепена помпа - при ниски обороти или при плавно ускорение , трябва да има един тракащ звук , все едно е стар трактор на 50 години . НЕДОПОСТИМО , ако е зацепена помпата.
Разхода на колата се вдига поне с литър и половина два.
Наблюдава се и не добра работа на мотора , в следствие от не зацепена помпа , сложи една чаша вода на капака на дюзите и виж в каква степен вибрира.
НЕ СЕ ДОПУСКА , ПОВТОРНО ХОДЕНЕ ПРИ ТОЗИ МАЙСТОР , КОЙТО НЕ ТИ Е ЗАЦЕПИЛ ПОМПАТА ОТ ПЪРВИЯ ПЪТ.НЕ ПРАВИ ГРЕШКАТА ДА СЕ ВРЪЩАШ ПРИ НЕГО.
Чистенето на дюзите е 70 лева , презацепването на помпата е още толкова.
Задължително се сменят и маркучите за излишната нафта , ако твойте са оригиналните на 15 години.
ПРИ ПРАВИЛНО ЗАЦЕПВАНЕ И ИЗЧИСТВАНЕ НА ДЮЗИТЕ + НАФТА С ДОБАВКА , се наблюдава много по тиха и умерене работа на мотора.
При тези процедури , аз препоръчвам чистене на смукателните колектори и интеркулера.
Маркучите за излишната нафта , трябва да са с правилния размер , защо :? Защото при награвяне ако не са правилния размер , се надуват и цепат , следствие на това , изтича нафта , която олива целия мотор , ако не си взрителен , ще олееш всичко , колата МОЖЕ ДА СЕ ПОДПАЛИ.
Приятна вечер
Виждал ли си не затегнати дюзи на двигател.
Дюзите нямат гумички,помпата и центровката нямат нищо общо с компресията.
Помпата винаги е зацепена дали на предварение или закъснение това е друго.
Ако Твоя майстор или Сервиз те къпят така не обърквай колегите.
Към другия колега отивай при този който е правил помпата обясни му как се държи колата,ще и мръднете пак центровката ще стане.Изглежда не е фиксирал оста на помпата.
Сега ще ти обясня нещо.
Зимата като рева че колата ти забива и включва ASR и се чудеше какво да направиш прочети си тогава поста и виж какво съм ти казал.
И можеш да си отговориш на въпроса дали имам право да те поправям за това което си казал.
А и междо другото още си чакам бутилката.
Този пост е редактиран от GLARUS: 12 септември 2012 - 06:50
#5
Публикувано 12 септември 2012 - 06:47
Благодаря колега , днес ще се връщам при него . Дано се оправи проблема и не съм поредната жертва на родните майстори.Защо пишете глупости.Първо научете какво и къде има и тогава давайте съвети.
Виждал ли си не затегнати дюзи на двигател.
Дюзите нямат гумички,помпата и центровката нямат нищо общо с компресията.
Помпата винаги е зацепена дали на предварение или закъснение това е друго.
Твоя майстор или сервиз те къпят така не обърквай колегите.
Към другия колега отивай при този който е правил помпата обясни му как се държи колата,ще и мръднете пак центровката ще стане.Изглежда не е фиксирал оста на помпата.
СОБСТВЕНИЦИТЕ НА МЕРЦЕДЕС СЕ ОБИЖДАТ КОГАТО ТЕХНИЯ BENZ БИВА СРАВНЯВАН С ДРУГИ КОЛИ.
#6
Публикувано 12 септември 2012 - 07:56
Здравейте
Градски след като оправиш нещата,да те помоля да кажеш и кой е майстора,да не изгоря и аз в нашия град.
Градски след като оправиш нещата,да те помоля да кажеш и кой е майстора,да не изгоря и аз в нашия град.
ЖЕЛАЯ ВИ БЕЗСМЪРТИЕ
#7
Публикувано 12 септември 2012 - 08:01
+1Защо пишете глупости.Първо научете какво и къде има и тогава давайте съвети.
Виждал ли си не затегнати дюзи на двигател.
Дюзите нямат гумички,помпата и центровката нямат нищо общо с компресията.
Помпата винаги е зацепена дали на предварение или закъснение това е друго.
Ако Твоя майстор или Сервиз те къпят така не обърквай колегите.
Към другия колега отивай при този който е правил помпата обясни му как се държи колата,ще и мръднете пак центровката ще стане.Изглежда не е фиксирал оста на помпата.
Сега ще ти обясня нещо.
Зимата като рева че колата ти забива и включва ASR и се чудеше какво да направиш прочети си тогава поста и виж какво съм ти казал.
И можеш да си отговориш на въпроса дали имам право да те поправям за това което си казал.
А и междо другото още си чакам бутилката.
Никога не оставям магарето си в калта.
#8
Публикувано 12 септември 2012 - 09:48
И за кое не съм прав , като пред блока имам 124-ка със не сменени дифтунги на дюзите и първа дюза изпуска.
Компресията не е задължително , но какво му пречи да му я премерят и да види , къде и в кой цилиндър е намаляла.
И още сега , мога да ти кажа , че на колегата му трябва съвсем лека корекция и колата ще запее.
Защо да не изчисти дюзите , какво му пречи , при положени , че оправят помпата.
Виждъл съм всякакви варианти , на проблеми с дизели и това което пиша , знам че не са глупости.
Колега да каже , дали тези симптоми , който съм казал , не се изразяват и на неговата кола.
Сега , ще ида да видя темата с аср-а и с бутилката нямаш ядове
Компресията не е задължително , но какво му пречи да му я премерят и да види , къде и в кой цилиндър е намаляла.
И още сега , мога да ти кажа , че на колегата му трябва съвсем лека корекция и колата ще запее.
Защо да не изчисти дюзите , какво му пречи , при положени , че оправят помпата.
Виждъл съм всякакви варианти , на проблеми с дизели и това което пиша , знам че не са глупости.
Колега да каже , дали тези симптоми , който съм казал , не се изразяват и на неговата кола.
Сега , ще ида да видя темата с аср-а и с бутилката нямаш ядове
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#9
Публикувано 12 септември 2012 - 20:04
Здравейте, колеги. Колата за сега е добре и си върна предишните характеристики . За съжаление незнайно как след сервиза за помпата трябваше да ходя на сервиз за профилактика на стартер и смяна на четки . Не съм техническо лице и не знам дали им е дошло времето или е свързано с нещо друго, защото се случи точно след сервиза. Проблем с паленето не ми е правела почти никога. За една година ми се е случвало 2-3 пъти да върти без да пали. Тогава свети червената лампичка на огледалото . Но след няколко пъти на пробване с изкарване на ключа пали . Може и на това да се дължи . Вие ще кажете Иначе направи центровка и за сега всичко е ОК Успехи на всички и безаварийни километри , че с нашите майстори или ти секат главата или нищо не разбират. Лошото е ,че напоследък има представители ,които притежават и от двете качества
СОБСТВЕНИЦИТЕ НА МЕРЦЕДЕС СЕ ОБИЖДАТ КОГАТО ТЕХНИЯ BENZ БИВА СРАВНЯВАН С ДРУГИ КОЛИ.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни