Избор на добри зимни гуми
Започната от Ивайло Шангов, 11 сеп 2012 - 15:11:11
64 мнения по тази тема
#31
Публикувано 20 септември 2012 - 19:29
Подкрепям
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#32
Публикувано 20 септември 2012 - 22:49
Относно Клебер-а някъде бях чел, че са със слаб страничен борд и трябва да се внимава с ямите по пътищата и бордюрите.
#33
Публикувано 20 септември 2012 - 23:00
Да, абсолютно е така!Относно Клебер-а някъде бях чел, че са със слаб страничен борд и трябва да се внимава с ямите по пътищата и бордюрите.
Кучета не са ме хапали, само хора...
#34
Публикувано 21 септември 2012 - 07:06
Колеги, я каква добра тема стана.
Аз реших твърдо да се спра на Nokian.
Притесни ме малко това, че се правят в Русия, а не във Финландия, но така се постига по-изгодна цена със сигурност.
Дано не е за сметка на качеството само.
За момента са с 20-30 лева на гума по-евтини от Мишелин А4, което никак не е малко като се вземат четири броя.
Хубаво ще бъде да продължим да пишем в темата и по време на зимата.
Аз ще споделя как се представя Нокиана, но още му е малко раничко да го монтирам.
Аз реших твърдо да се спра на Nokian.
Притесни ме малко това, че се правят в Русия, а не във Финландия, но така се постига по-изгодна цена със сигурност.
Дано не е за сметка на качеството само.
За момента са с 20-30 лева на гума по-евтини от Мишелин А4, което никак не е малко като се вземат четири броя.
Хубаво ще бъде да продължим да пишем в темата и по време на зимата.
Аз ще споделя как се представя Нокиана, но още му е малко раничко да го монтирам.
#35
Публикувано 21 септември 2012 - 09:06
Гумите имат един стандарт , премиум марките са с висок стандарт , дъщерните фирми са с отпадъчен материал - конкретизирам Мишелин и техните дъщерни фирми.
Нокиан си е Нокиан , всичко е пазарна политика , щом завода е в Русия , значи има причина да е там
Нокиан си е Нокиан , всичко е пазарна политика , щом завода е в Русия , значи има причина да е там
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#36
Публикувано 21 септември 2012 - 11:12
Добре де, казваш, че всичко освен Мишлен в Michelin Group е от отпадъчен материал, а същевременно си твърдо за Клеберките, които са в същата група и по твоите думи явно са отпадъци Или бъркаш кой на кого е собственост или твърдението с отпадъчните материали е... да кажем поредната шофьорска легенда.Гумите имат един стандарт , премиум марките са с висок стандарт , дъщерните фирми са с отпадъчен материал - конкретизирам Мишелин и техните дъщерни фирми.
Нокиан си е Нокиан , всичко е пазарна политика , щом завода е в Русия , значи има причина да е там
Освен Корморан и Рикен, които са най-евтините гуми на Мишлен Груп, другите няма как да ме убедиш че са отпадъчни.
#37
Публикувано 21 септември 2012 - 11:37
Има и финландски Нокиан, руските са друга тема.
#38
Публикувано 21 септември 2012 - 11:39
Правят се с остатъчен материал.
Да Клебера ми харесва като гума , но виж какво казаха колегите , че имали слаб борд...
Това не ми пречи да им се радвам , по простата причина ,че съм карал зимата с тях .Нищо , че са дъщерна фирма на Мишелин.
Да Клебера ми харесва като гума , но виж какво казаха колегите , че имали слаб борд...
Това не ми пречи да им се радвам , по простата причина ,че съм карал зимата с тях .Нищо , че са дъщерна фирма на Мишелин.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#39
Публикувано 21 септември 2012 - 11:55
Стига бре.
Аз пък съм много доволен от Клебер и от Корморан.
Остатъчен материал, глупости Виж производствения процес. Всичко е остатъчен материал.
Затова се рециклира каучука. Да не мислиш, че този който се извлича е достатъчен да покрие дори и 10% от световното производство.
Аз пък съм много доволен от Клебер и от Корморан.
Остатъчен материал, глупости Виж производствения процес. Всичко е остатъчен материал.
Затова се рециклира каучука. Да не мислиш, че този който се извлича е достатъчен да покрие дори и 10% от световното производство.
#40
Публикувано 21 септември 2012 - 11:56
Аз купето го карах една зима с Мишелин А4 и съм супер доволен.
Доста добре се справяше със снега и кишата,на лед както всички гуми е малко зле.Говоря за дебел слой лед не за заледяване.
На сухо много мека,приятна и безшумна гума.
140-ката миналата зима я търкалях с Континентал уинтър спорт или контакт,не си спомням точно модела,справиха се прилично само около 4-5 пъти са ме бутали,но все пак са с ДОТ 08 и не се знае на колко километра са,а и зимата беше леко гадна и неприятна.
Това са моите впечатления и не ангажирам никой с мнението си.
Доста добре се справяше със снега и кишата,на лед както всички гуми е малко зле.Говоря за дебел слой лед не за заледяване.
На сухо много мека,приятна и безшумна гума.
140-ката миналата зима я търкалях с Континентал уинтър спорт или контакт,не си спомням точно модела,справиха се прилично само около 4-5 пъти са ме бутали,но все пак са с ДОТ 08 и не се знае на колко километра са,а и зимата беше леко гадна и неприятна.
Това са моите впечатления и не ангажирам никой с мнението си.
Този пост е редактиран от alipi: 21 септември 2012 - 12:13
Не хапи този,който може да те изяде.
#41
Публикувано 21 септември 2012 - 13:33
... Притесни ме малко това, че се правят в Русия, а не във Финландия, ...
Nokian е много много добра гума и зимна и летна .
Няма от какво да се притесняваш, завода в Русия е
на 2 години и е около 17 пъти по модерен от този във Финландия .
Моята информация е че във Финландия се правят специфични модели
и малки цолажи . Всичко останало е маде ин Рашън .
Този пост е редактиран от vencislav: 21 септември 2012 - 13:35
#42
Публикувано 21 септември 2012 - 13:50
Nokian е много много добра гума и зимна и летна .
Няма от какво да се притесняваш, завода в Русия е
на 2 години и е около 17 пъти по модерен от този във Финландия .
Моята информация е че във Финландия се правят специфични модели
и малки цолажи . Всичко останало е маде ин Рашън .
Благодаря за полезната информация.
#43
Публикувано 21 септември 2012 - 14:52
A... обратно бре. Финландия правят хай-енд гумите. може би 16, но със сигурност 17 и нагоре.
Русия правят: 13, 14, 15 цоловите и спесифични нискоростни като Хакапелита и някои шипови.
Но няма значение.
Русия правят: 13, 14, 15 цоловите и спесифични нискоростни като Хакапелита и някои шипови.
Но няма значение.
#44
Публикувано 21 септември 2012 - 15:51
Просто това е моята информация от един от вносителите на Nokian,
не ми е близък, не ми прави отстъпки, не знам каква е истината .
Аз питах за 16-ки и 18-ки, бяха Рашън маде .
Даже исках да ми каже всички цифри на DOT-a ----/----
за да си проверя в коя страна и в кой завод са произведени .
не ми е близък, не ми прави отстъпки, не знам каква е истината .
Аз питах за 16-ки и 18-ки, бяха Рашън маде .
Даже исках да ми каже всички цифри на DOT-a ----/----
за да си проверя в коя страна и в кой завод са произведени .
Този пост е редактиран от vencislav: 21 септември 2012 - 15:54
#45
Публикувано 21 септември 2012 - 15:55
Moже и аз да бъркам, не съм проверил информацията, която написах
Както и да е, Нокиан са много сериозен производител за зимни гуми, трудно е да се сбърка с тях.
Както и да е, Нокиан са много сериозен производител за зимни гуми, трудно е да се сбърка с тях.
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни