
Удари на метал при запалване
Започната от milenm, 10 сеп 2012 - 08:40:26
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 10 септември 2012 - 08:40
Здравейте Колеги,
Вчера вечерта реших да премеря изводите на 2ри и трети пин - запали си, мерих и при гасенето на колата.....завъртях ключа, угаснаха лампите и нещо почна да прави салата от метал!!! Опитах да запаля пак ...и започва със салатата пак,като запали държи стабилни обороти...подавам леко газ до 1200об и се чува все едно некоя шайба опира леко некаде - прави фит,фит,фит...Днес я оставих да я погледнат,че съм на работа, но реших да споделя. Говорих с колега от форума и ме посъветва да сваля ремъка да видим как ще е, казах им на сервиза да опитат... и сега чакаме. Идеи? Стискайте палци! Ще ви държа в течение!
Вчера вечерта реших да премеря изводите на 2ри и трети пин - запали си, мерих и при гасенето на колата.....завъртях ключа, угаснаха лампите и нещо почна да прави салата от метал!!! Опитах да запаля пак ...и започва със салатата пак,като запали държи стабилни обороти...подавам леко газ до 1200об и се чува все едно некоя шайба опира леко некаде - прави фит,фит,фит...Днес я оставих да я погледнат,че съм на работа, но реших да споделя. Говорих с колега от форума и ме посъветва да сваля ремъка да видим как ще е, казах им на сервиза да опитат... и сега чакаме. Идеи? Стискайте палци! Ще ви държа в течение!
Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!
#2
Публикувано 10 септември 2012 - 10:01
Обадиха се от сервиза. Казаха, че не е мотора, не е и кутията а звука се чувал между мотора и кутията. Преди седмица понавиха някакво болтче зад въздушния филтър уж да сменя по-добре и да се достигнат някакви 2мм, и взе да включва 1 идея по-меко....Турбина?Кутия? Помагайте, моля ви!
Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!
#3
Публикувано 10 септември 2012 - 13:41
Таман щях да кажа маховик - шестаците с ръчни кутии са с демпферен маховик, ама ти си с автомат.

#4
Публикувано 10 септември 2012 - 14:28
Колега постоянно ли дрънчи или след около 30 секунди или минута престава?
Имаш ли компресор за въздух дето вкарва към клапаните въздух ли кво ли за по бързо загряване при студен старт или както го пишат в аутодата въздушна помпа?
Имаш ли компресор за въздух дето вкарва към клапаните въздух ли кво ли за по бързо загряване при студен старт или както го пишат в аутодата въздушна помпа?
#5
Публикувано 10 септември 2012 - 14:32
Оставих го в друг сервиз....този път се чу и стартера...имам чувството че яко хърка докато запали, а после не иска да върнр докрай и остава да поопира някъде /както и колегата dilqnski предположи-много му благодаря за което!!!/ и то с честота на нещо по голямо,когато е на обороти....не е на малка шайба май...знам ли? Казаха днес или утре ще се обадят и така.Ще ви държа в течение.
Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!
#6
Публикувано 10 септември 2012 - 14:34
Нямам май такова чудо. На моменти престава, но до 2-я сервиз вече се чуваше постоянно май.Колега постоянно ли дрънчи или след около 30 секунди или минута престава?
Имаш ли компресор за въздух дето вкарва към клапаните въздух ли кво ли за по бързо загряване при студен старт или както го пишат в аутодата въздушна помпа?
Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!
#7
Публикувано 10 септември 2012 - 18:36
При мен на Ес-ката има такава помпа ли е що ли и като запаля дрънчи яко и после спира но при отворена врата се чува все едно звука идва точно между мотора и скоростите.В аутодатата колкото можах да погледна видях че и при 2,6 мотора има вариант да я има та за това те питах имаш ли.
Моята вече от преди малко вече не дрънчи след консултация с Бай Васил (жив и здрав да е и да иляди).Просто и изключих тока и сега при студен старт мотора си пее ,а пък по натам като ми остане време ще я разглобя да видя подлежи ли на ремонт или ще се търси здрава.
Моята вече от преди малко вече не дрънчи след консултация с Бай Васил (жив и здрав да е и да иляди).Просто и изключих тока и сега при студен старт мотора си пее ,а пък по натам като ми остане време ще я разглобя да видя подлежи ли на ремонт или ще се търси здрава.
#8
Публикувано 10 септември 2012 - 19:20
При мен няма такова, явно защото е по старичка.Имах друга кола на която имаше подобно.При мен проблема е по-скоро механичен.....Та явно развръзката ще е утре. Благодаря на всички отзовали се! И най-вече на dilqnski!!! Хубаво е в такъв момент да знаеш, че не си сам!!!
Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!
#9
Публикувано 11 септември 2012 - 08:35
Турбина
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#10
Публикувано 11 септември 2012 - 08:47
На първия сервиз ми казаха, че се чува точно между мотора и кутията, но не е мотор не е и кутия...Турбина


Този пост е редактиран от milenm: 11 септември 2012 - 08:48
Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!
#11
Публикувано 11 септември 2012 - 10:46
Получих диагнозата:
Вилка стартер + бендикс...
Ще пиша, като го видя излекуван!
Дай Боже!
Вилка стартер + бендикс...
Ще пиша, като го видя излекуван!
Дай Боже!
Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!
#12
Публикувано 11 септември 2012 - 21:03
Да колега, това ще е,.......след като е само при запалване а не постоянно, няма какво друго да е,
спокоен бъди.
Турбината ще дрънчи постоянно на ниски.

Турбината ще дрънчи постоянно на ниски.
Този пост е редактиран от Вай Басо: 12 септември 2012 - 08:11
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#13
Публикувано 12 септември 2012 - 08:40
РЕШЕНО! СТАРТЕР! Казаха, нещо клеясало и счупило вилката на стартера, а и бендикса бил за смяна! Взех вчера колата и , СЛАВА БОГУ, всичко е ОК! Всичко ми излезе 80лева. Интересното в случая е, че всички сме чували стотици "тръгнали" стартери, а при моя не е имало никакви признаци - нито хъркане, нито незацепване! Звукът, който издаваше беше изключително "грозен", затова и темата е с такова заглавие! Дори в първия сервиз и голям фен на марката се бяха поуплашили и заради звука и дрънченето стартера не беше в диагнозите, като прибавим и "пристъргването" на ниски картинката ставаше още по-мрачна... За сметка на това dilqnski я позна още при първите признаци, което ме подържаше жив от неделя та до вчера вечерта! Хиляди благодарности към колегата!
Благодаря и на всички взели отношение или поне стискали палци! И с гордост мога да кажа,че все още имаме във форума един прекрасен и рядък представител на W124 4Matic! Бъдете живи и здрави! Лека и Безаварийна! 
P.S. Позакъснях с отговора ама имаше други неща клеясали /не по колата/ та ги посмазах вчера - с мерак...

P.S. Позакъснях с отговора ама имаше други неща клеясали /не по колата/ та ги посмазах вчера - с мерак...

Този пост е редактиран от milenm: 12 септември 2012 - 08:41
Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни