Проблем с управлението на климатроника в124
Започната от fosko, 09 сеп 2012 - 12:02:58
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 09 септември 2012 - 12:02
Здравейте колеги, проблемът ми е следния от раз спря да работи всичко управлявано от прословутите копчета дори и копчето за рециркулация на въздуха единствено мисля че работи врътката за топло и студено . Да уточня че таралежа е отстранен защото не работи въобще и вентилатора е вързан директно (не знам дали е възможно да е от липсата му понеже жълтия кабел който може би е сигнала от управлението е свободен в момента ) няма изгоряли бушони проверих и релето и неговия бушон е здрав и вътре няма видими щети още проверих и захранването към управлението има го но аз се изчерпвам до тук много ще съм Ви благодарен ако някой помогне защото не знам какво да правя. Благодаря ви предварително !!! Поздрави!!!
#2
Публикувано 09 септември 2012 - 21:27
обясни ми как е вързано моторчето да работи ? монтирано ли е реле?
защото ако се ползва масата или сигналът на управлението, 100% e изгоряла платката която дава управление на таралежа (транзисторът)
защото ако се ползва масата или сигналът на управлението, 100% e изгоряла платката която дава управление на таралежа (транзисторът)
#3
Публикувано 10 септември 2012 - 09:05
Значи брат , въпросния жълт кабел (сигнала) е изолиран и не участва в директното връзването на вентилатора стърчи си настрани и след тази интервенция работеше всичко на 6 дълго време и не знам какво се случва нито климатика тръгва ни то управлява клапите единствено сменя топло и студено .... ако имах друго управление щях да съм сигурен какво се случва но няма и по моргите не можах да намеря ... Поздрави и мерси брат!!!
#4
Публикувано 16 септември 2012 - 09:02
Помогнете моля ви !!! ))
#5
Публикувано 17 септември 2012 - 00:49
Значи колега виж тука http://diagnostikamb...%D0%B0-tau-2-1/ ако ти се занимава направи си това или дай на някой който му разбира да ти го направи http://forums.mbclub...0%D0%B0-%D1%82/ и също така провери буксата която е зад серво апарата измери с мултицет между черния и червения кабел трябва имаш 12-14 волта и между черния и жълтия кабел трябва да имаш между 7-8 волта.Жълтия кабел е за управление на регулатора на вентилатора които в твоя случаи липсва.
Този пост е редактиран от 200E-16V: 17 септември 2012 - 00:50
#6
Публикувано 17 септември 2012 - 09:10
Благодаря ти колега заемам се да правя импулсния регулатор и ще направя тези измервания ... и после ще пиша ....поздрави!!!
#7
Публикувано 18 септември 2012 - 21:26
Ааааа и преди да махнеш оригиналния регулатор подай ток на вентилатора директно от акумулатора ако работи почвай регулатора това при услови е че при буксата всичко е наред. Успех
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни