Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с управлението на климатроника в124


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 fosko

fosko

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:жени коли :П
  • Автомобил:
    Mercedes w124 E-klasse
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 септември 2012 - 12:02

Здравейте колеги, проблемът ми е следния от раз спря да работи всичко управлявано от прословутите копчета дори и копчето за рециркулация на въздуха единствено мисля че работи врътката за топло и студено . Да уточня че таралежа е отстранен защото не работи въобще и вентилатора е вързан директно (не знам дали е възможно да е от липсата му понеже жълтия кабел който може би е сигнала от управлението е свободен в момента ) няма изгоряли бушони проверих и релето и неговия бушон е здрав и вътре няма видими щети още проверих и захранването към управлението има го но аз се изчерпвам до тук много ще съм Ви благодарен ако някой помогне защото не знам какво да правя. Благодаря ви предварително !!! Поздрави!!! :):):)
  • 0

#2 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 09 септември 2012 - 21:27

обясни ми как е вързано моторчето да работи ? монтирано ли е реле?
защото ако се ползва масата или сигналът на управлението, 100% e изгоряла платката която дава управление на таралежа (транзисторът)
  • 0

#3 fosko

fosko

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:жени коли :П
  • Автомобил:
    Mercedes w124 E-klasse
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 септември 2012 - 09:05

Значи брат , въпросния жълт кабел (сигнала) е изолиран и не участва в директното връзването на вентилатора стърчи си настрани и след тази интервенция работеше всичко на 6 дълго време и не знам какво се случва нито климатика тръгва ни то управлява клапите единствено сменя топло и студено .... ако имах друго управление щях да съм сигурен какво се случва но няма и по моргите не можах да намеря ... Поздрави и мерси брат!!!
  • 0

#4 fosko

fosko

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:жени коли :П
  • Автомобил:
    Mercedes w124 E-klasse
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 септември 2012 - 09:02

Помогнете моля ви !!! :)))
  • 0

#5 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 септември 2012 - 00:49

Значи колега виж тука http://diagnostikamb...%D0%B0-tau-2-1/ ако ти се занимава направи си това или дай на някой който му разбира да ти го направи http://forums.mbclub...0%D0%B0-%D1%82/ и също така провери буксата която е зад серво апарата измери с мултицет между черния и червения кабел трябва имаш 12-14 волта и между черния и жълтия кабел трябва да имаш между 7-8 волта.Жълтия кабел е за управление на регулатора на вентилатора които в твоя случаи липсва.

Този пост е редактиран от 200E-16V: 17 септември 2012 - 00:50

  • 0

#6 fosko

fosko

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:жени коли :П
  • Автомобил:
    Mercedes w124 E-klasse
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 септември 2012 - 09:10

Благодаря ти колега заемам се да правя импулсния регулатор и ще направя тези измервания ... и после ще пиша ....поздрави!!!
  • 0

#7 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 септември 2012 - 21:26

Ааааа и преди да махнеш оригиналния регулатор подай ток на вентилатора директно от акумулатора ако работи почвай регулатора това при услови е че при буксата всичко е наред. :) Успех :)
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни