
Въпросче за Е300 тд
Започната от denis_amg, 07 сеп 2012 - 19:42:14
20 мнения по тази тема
#1
Публикувано 07 септември 2012 - 19:42
Здравейте приятели и колеги решил съм да сменям бензиновия мерцедес с дизелов та съм се спрял на е300 тд очиларката защото съм карал такава за кратко време и мисля че ми допада специално мотора та питането ми е каде са и проблемите най често и какво най вече да гледам автоматика не ме притеснява защото сегашната е автомат и си е супер и живот и здраве ако се кача на някоя такава машина задължително ще искам да я напомпя дайте някъкви съвети,благодаря!!!
#2
Публикувано 07 септември 2012 - 22:34
Добър и здрав мотор , аз му сложих чип и да ти кажа усеща се разликата , няма да имаш абсолютно никакви проблеми , ако попаднеш на добър мотор



W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#3
Публикувано 08 септември 2012 - 09:52
Така мисля да направя че сега карам 280 коня кола бензинова но мисля май че дизела ще бъде по добър вариант сега като си сложил чип пуши ли яко като я смачкаш и то зависи каде си го слагал че тука има всякакви маистори на един приятел му сложиха на бензиново бмв взе да пуши повече от дизелак....
#4
Публикувано 09 септември 2012 - 01:19
В madness motorsport е слаган чипа , слаган е след тестове с дино.
Колата взе да пуши , ама не нещо фрапиращо ... дори не се и забелязва много много.
След като си карал 280коня , ще усетиш разликата , която е в ползва на бензина разбира се
Но една дизеларка няма да е зле.
Дава разход около 12 градско до 7-8 извън
Колата взе да пуши , ама не нещо фрапиращо ... дори не се и забелязва много много.
След като си карал 280коня , ще усетиш разликата , която е в ползва на бензина разбира се

Но една дизеларка няма да е зле.
Дава разход около 12 градско до 7-8 извън



W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#5
Публикувано 09 септември 2012 - 06:52
Да мисълта ми беше че ще искам да си я направя над 200 коня и ще разпитам дали ще издържи мотора ако се сложи по голяма турбина разхода нее проблем нафтичка се намира и по евтино заради което искам да сменя колата а и надъхва ме мотор с турбо пак по нататък ще видим каквото сабя покаже този мотор по добър ли е от 3.2 цди то на тези очиларки?
#6
Публикувано 09 септември 2012 - 08:21
3.2cdi е прекалено добър

Никога не оставям магарето си в калта.
#7
Публикувано 09 септември 2012 - 10:36
ама нафтичката която ще му сипваш ще е само от колонката

#8
Публикувано 09 септември 2012 - 11:23
И възможно по скъпата нафта иначе другия мотор нее толкова капризен към нея а цди то стане ли нещо там щее много лев...
#9
Публикувано 09 септември 2012 - 11:34
Аз доколкото помня в една от темите беше споменал , че ще засилили АМГ-то
Т.е щом сте го засилили него надали ще имате проблем с това дуракоустойчиво дизелче и би трябвало да ти е ясно , че от 177 коня лесно и без проблеми може да се качи над 200 и то без драстични проблеми
С по голяма турбина , дюзи и чип напаснат по твоята кола ще дигне доста над 200 , ако базовите са 180
Т.е щом сте го засилили него надали ще имате проблем с това дуракоустойчиво дизелче и би трябвало да ти е ясно , че от 177 коня лесно и без проблеми може да се качи над 200 и то без драстични проблеми

С по голяма турбина , дюзи и чип напаснат по твоята кола ще дигне доста над 200 , ако базовите са 180
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#10
Публикувано 09 септември 2012 - 12:23
Да така е по простичко дизелче и както вика един мой приятел който слага два чипа на едно голфче дизелак и направо излетя и ми вика дизела за да върви яко трябва да пуши...хаха майтапа на страна..
#11
Публикувано 09 септември 2012 - 14:54
търпи и турбина и от камион ако искаш , между другото тоя мотор търпи много над тия 180 коня 
Няма да сгрешиш ако го направиш.
Едни тука плевенски с 3.2цди беше го пипал много малко - чип , турбо , колектори , кулер и няма ти казвам , че се подиграваше с половината коли в града

Няма да сгрешиш ако го направиш.
Едни тука плевенски с 3.2цди беше го пипал много малко - чип , турбо , колектори , кулер и няма ти казвам , че се подиграваше с половината коли в града



W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#12
Публикувано 10 септември 2012 - 06:18
Само някой луд трябва да вземе моя звяр и ще влизам във филма със турбините касмет!!!
#13
Публикувано 10 септември 2012 - 09:18
та последно Е300 или Е320 ще е

#14
Публикувано 10 септември 2012 - 14:12
За 3.2 нещо не ми стиска че там цди малко страшно ми се вижда ако стане нещо или поне аз така си мисля за сега вървя към 3.0тд,3.2 ката кутията е типтроника което сравнение със старата кутия е доста по добър избор поправяйте ме ако греша...
#15
Публикувано 10 септември 2012 - 14:25
Ако си искаш бегачката,3.2 си е истината.Шъ съ скънеш от кеф.
Никога не оставям магарето си в калта.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни