
Този пост е редактиран от dilqnski: 06 септември 2012 - 19:49
Публикувано 06 септември 2012 - 19:47
Този пост е редактиран от dilqnski: 06 септември 2012 - 19:49
Публикувано 06 септември 2012 - 22:12
Публикувано 07 септември 2012 - 07:14
Публикувано 07 септември 2012 - 07:31
Това е така поради простата причина, че при БМВ уредът стои на средата винаги, когато температурата е в нормални граници. На борд компютъра може да се види разлика от над 10 градуса, а стрелката не мърда от средата....
Този пост е редактиран от anarchymisc: 07 септември 2012 - 07:31
Публикувано 07 септември 2012 - 08:51
Ел перката е май само при 102 мотор,донякъде е доста удачно,но не се използва като вариант при други мотори.Значи там е електромагнитно зацепване,което се контролира от температурен датчик.Дилянски, на мен ми е интересно какво точно представлява ел. клапанът, който се слага на 190 вместо виско (поне на някои 190), и дали не е по-удачен вариант. Аз карам с фалшиво виско, загрявам при изкачвания с ниска скорост, главно планински пътища, досега все в рамките на разумното.
Друг въпрос - имаш ли кори под двигателя и СК? Аз нямам, чудя се дали да не сложа с цел оптимизиране на въздушната струя.
И накрая естествено - масло до максимума на пръчката, чиста охладителна система отвътре и отвън (особено между питите на климатичния и водния радиатор) гарантират няколко градуса надолу.
Този пост е редактиран от dilqnski: 07 септември 2012 - 11:55
Публикувано 07 септември 2012 - 17:56
Публикувано 08 септември 2012 - 13:10
Ако питаш кое харчи повече гориво-естествено че ел. перката..Интересно ми е натоварването на генератора ли е повече енергия или съпротивлението на перката забита на водната помпа.
Публикувано 08 септември 2012 - 14:23
Публикувано 08 септември 2012 - 14:25
Публикувано 08 септември 2012 - 17:29
Публикувано 08 септември 2012 - 17:46
Публикувано 08 септември 2012 - 22:31
Публикувано 08 септември 2012 - 23:26
Публикувано 08 септември 2012 - 23:49
Публикувано 09 септември 2012 - 00:02
Аз съм същия,споко.Да бе а аз простака 2 години си карам без виско и колата ми се развърта осезаемо по-бързо...... и не загрява само с ел перките... знам ли... явно аномалия а пък е 600 и място за обдухване на моторя йок!!!А само за инфо повече от 100 градуса не е вдигала дори при 42 градуса навън и столично задръстване с климатик в час пик пък незнам...
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни