Проблем климатроник
Started by rafi, 06 Sep 2012 - 19:10:46
12 replies to this topic
#1
Posted 06 September 2012 - 19:10
Здравейте колеги!
Изчетох почти всички теми във форума, но не можах да открия сходен проблем.
Та значи светна ми ЕС-то по време на движение и климатика отказа.Вентилатора продължи да духа,но топло.Като се разрових вкъщи установих,че при директно подаване на + към комресора той сработва и в купето започва да духа студено.Направи ми впечатление,че релето за климата в кутията с предпазителите тропа доста при разклащане.Възможно ли е причината да е в него?При тест на климата ми изписа доста грешки.Ще чакам вашите отговори.Благодаря предварително!
Изчетох почти всички теми във форума, но не можах да открия сходен проблем.
Та значи светна ми ЕС-то по време на движение и климатика отказа.Вентилатора продължи да духа,но топло.Като се разрових вкъщи установих,че при директно подаване на + към комресора той сработва и в купето започва да духа студено.Направи ми впечатление,че релето за климата в кутията с предпазителите тропа доста при разклащане.Възможно ли е причината да е в него?При тест на климата ми изписа доста грешки.Ще чакам вашите отговори.Благодаря предварително!
#2
Posted 06 September 2012 - 19:18
Така правят като загубят захранване,та дали е от бушон,реле или нещо прекъснато е друга тема.
Никога не оставям магарето си в калта.
#3
Posted 06 September 2012 - 20:03
А кои са бушоните и релето за климатика - при мен няма захранване на буксата за кабелите към вентилатора на купето и управлението му ...
#4
Posted 06 September 2012 - 20:07
Бушоните са 4 и 7ми, релето е зелено на цвят.
#5
Posted 06 September 2012 - 23:23
Плюса ти е директен,няма бушони.А кои са бушоните и релето за климатика - при мен няма захранване на буксата за кабелите към вентилатора на купето и управлението му ...
Никога не оставям магарето си в калта.
#6
Posted 07 September 2012 - 07:55
Става въпрос за буксата, която е зад сервото и захранва ел. вентилатора към купето и неговото управление - на тази букса нямам захранване. На каво може да се дължи това?
Колкото до зеленото реле - при мен има едно синьо и едно зелено реле, синьото е с бушон 15А и отговаря за първата степен на ел. перката на радиатора, а синьото е с бушон 30А и отговаря за втората степен на същата перка. И при двете релета бушоните са на самото тяло на релето.
Колкото до зеленото реле - при мен има едно синьо и едно зелено реле, синьото е с бушон 15А и отговаря за първата степен на ел. перката на радиатора, а синьото е с бушон 30А и отговаря за втората степен на същата перка. И при двете релета бушоните са на самото тяло на релето.
#7
Posted 07 September 2012 - 08:25
Има една тема- Как да си оправим вентиратора.........-погледни неяСтава въпрос за буксата, която е зад сервото и захранва ел. вентилатора към купето и неговото управление - на тази букса нямам захранване. На каво може да се дължи това?
Колкото до зеленото реле - при мен има едно синьо и едно зелено реле, синьото е с бушон 15А и отговаря за първата степен на ел. перката на радиатора, а синьото е с бушон 30А и отговаря за втората степен на същата перка. И при двете релета бушоните са на самото тяло на релето.
Никога не оставям магарето си в калта.
#8
Posted 07 September 2012 - 08:52
Плюса ти е директен,няма бушони.
Колега установих ,че релето е нормално затворено и при подаване на + веригата прекъсва,но има още 2 крачета на релето.за какво са те?
#9
Posted 07 September 2012 - 10:25
Има една тема- Как да си оправим вентиратора.........-погледни нея
Аз всъщност благодарение на тази тема си направих нов регулатор на оборотите, и там съм пуснал да питам, но проблема ми е, че новият регулатор всъщност работи, през буксата има управление на оборотите на електромотора, но няма захранване към червения кабел. В същото време, като му подадеш захранване директно с кабел от някой от бушоните, работи, сменя си обороти и така. Но защо може да няма захранване само в буксата, никаква идея нямаме ...
#10
Posted 07 September 2012 - 10:32
Червения кабел е деректен
Никога не оставям магарето си в калта.
#11
Posted 07 September 2012 - 11:40
Ама какво значи директен?
От ел. вентилатора и неговия регулатор идват 3 кабела (единия от които е червен за захранването), които минават през коша на купето и отиват чрез куплунг в една букса, завряна зад сервото и под стъклото. Тази букса има също 3 входа, единия от които е захранването, другия е управлението чрез т.н. регулатор на оборотите, и 3-тия е маса.
Проблема ми е, че на тази букса захранване не излиза, а има упраление на оборотите от копчетата на климатроника. Сигурно преди да стигне захранването до тази букса и да го подаде на ел. вентилатора, има някъде бушон или реле.
Между другото забелязахме, че като подаваме захранване директно от някой бушон, кабела, който използваме, се загрява доста.
От ел. вентилатора и неговия регулатор идват 3 кабела (единия от които е червен за захранването), които минават през коша на купето и отиват чрез куплунг в една букса, завряна зад сервото и под стъклото. Тази букса има също 3 входа, единия от които е захранването, другия е управлението чрез т.н. регулатор на оборотите, и 3-тия е маса.
Проблема ми е, че на тази букса захранване не излиза, а има упраление на оборотите от копчетата на климатроника. Сигурно преди да стигне захранването до тази букса и да го подаде на ел. вентилатора, има някъде бушон или реле.
Между другото забелязахме, че като подаваме захранване директно от някой бушон, кабела, който използваме, се загрява доста.
#12
Posted 07 September 2012 - 11:50
Резни го тоя червения и му подай направо от акумулатора към вентилатора и трябва да стане.
Никога не оставям магарето си в калта.
#13
Posted 07 September 2012 - 13:41
rafi,малко ти пообъркахме темата,ма ти си за диагностика.
Никога не оставям магарето си в калта.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users