Здравейте!
Разгледах темите по този проблем но имам малко по-различни симптоми, така че реших да ви попитам..
Когато пусна климатроника започва да духа студено,но в движение след известно време дясната страна започва да духа само горещо.Също така когато сменям позициите на духане не се получава много.Продължава да си духа горе в стъклото и в средата.
Направих една диагностика от климатроника но не ми отчита грешки.
Та можете ли да ме насочите къде да търся проблема
Колата е ЦЛК 200 1999г.
П.С. Ако можете да сложите сникма на дачика за температурата отвън,че в движение ми се покачва явно от топлината на двигатела.
Проблем с климатроника CLK W208
Започната от bentley87, 05 сеп 2012 - 08:47:21
3 мнения по тази тема
#1
Публикувано 05 септември 2012 - 08:47
#2
Публикувано 05 септември 2012 - 10:19
Датчика ти е на бронята, не го мисли него, нищо не се покачва.
Колкото до духането на топлото... има 2 дуовентила, мисля се падаха в двигателното отделение от страната на шофьора. Изглеждат така:
Не разбрах дали си с дигиталния климатроник или аналоговия.
Понеже 208ицата отчита вътрешната температура горе при плафона, ако му плющи студено в датчика, той почва да духа по-топло.
Това само загатване... аз много време се чудих дали не ми е развален климатроника на старото , а то духало студен въздух в датчика в купето.
Колкото до духането на топлото... има 2 дуовентила, мисля се падаха в двигателното отделение от страната на шофьора. Изглеждат така:
Не разбрах дали си с дигиталния климатроник или аналоговия.
Понеже 208ицата отчита вътрешната температура горе при плафона, ако му плющи студено в датчика, той почва да духа по-топло.
Това само загатване... аз много време се чудих дали не ми е развален климатроника на старото , а то духало студен въздух в датчика в купето.
#3
Публикувано 05 септември 2012 - 10:41
С дигиталният съм.
Ами това че когато пускам да духа само в краката не се променя и си продължава отгоре пак ли от тях ще е?
Ами това че когато пускам да духа само в краката не се променя и си продължава отгоре пак ли от тях ще е?
#4
Публикувано 06 септември 2012 - 21:55
За всички които имат подобни проблеми:
Моята я оправих.Свалих кората където е филтъра за климатика и там има една кутия(не знам как се казва точно) където са свързани всичките вакумни маркучи за клапите.Свалих тази за главния вакум и видях че е много слаб.Проблемът беше в компенсатора който прави вакума.Беше се счупила буксата на тръбичката.Този компенсатор(май така се казва нз) се намира в предния десен калник,но не е нужно да се сваля а само част от подкалника.След като го оправих всички клапи си работят нормално.
Моята я оправих.Свалих кората където е филтъра за климатика и там има една кутия(не знам как се казва точно) където са свързани всичките вакумни маркучи за клапите.Свалих тази за главния вакум и видях че е много слаб.Проблемът беше в компенсатора който прави вакума.Беше се счупила буксата на тръбичката.Този компенсатор(май така се казва нз) се намира в предния десен калник,но не е нужно да се сваля а само част от подкалника.След като го оправих всички клапи си работят нормално.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни