Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с климатроника CLK W208


  • Please log in to reply
3 мнения по тази тема

#1 bentley87

bentley87

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    C W203

Публикувано 05 септември 2012 - 08:47

Здравейте!
Разгледах темите по този проблем но имам малко по-различни симптоми, така че реших да ви попитам..
Когато пусна климатроника започва да духа студено,но в движение след известно време дясната страна започва да духа само горещо.Също така когато сменям позициите на духане не се получава много.Продължава да си духа горе в стъклото и в средата.
Направих една диагностика от климатроника но не ми отчита грешки.
Та можете ли да ме насочите къде да търся проблема
Колата е ЦЛК 200 1999г.
П.С. Ако можете да сложите сникма на дачика за температурата отвън,че в движение ми се покачва явно от топлината на двигатела.
  • 0

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 септември 2012 - 10:19

Датчика ти е на бронята, не го мисли него, нищо не се покачва.
Колкото до духането на топлото... има 2 дуовентила, мисля се падаха в двигателното отделение от страната на шофьора. Изглеждат така:
Публикувано изображение
Не разбрах дали си с дигиталния климатроник или аналоговия.
Понеже 208ицата отчита вътрешната температура горе при плафона, ако му плющи студено в датчика, той почва да духа по-топло.

Това само загатване... аз много време се чудих дали не ми е развален климатроника на старото ;), а то духало студен въздух в датчика в купето.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#3 bentley87

bentley87

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    C W203

Публикувано 05 септември 2012 - 10:41

С дигиталният съм.
Ами това че когато пускам да духа само в краката не се променя и си продължава отгоре пак ли от тях ще е?
  • 0

#4 bentley87

bentley87

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    C W203

Публикувано 06 септември 2012 - 21:55

За всички които имат подобни проблеми:
Моята я оправих.Свалих кората където е филтъра за климатика и там има една кутия(не знам как се казва точно) където са свързани всичките вакумни маркучи за клапите.Свалих тази за главния вакум и видях че е много слаб.Проблемът беше в компенсатора който прави вакума.Беше се счупила буксата на тръбичката.Този компенсатор(май така се казва нз) се намира в предния десен калник,но не е нужно да се сваля а само част от подкалника.След като го оправих всички клапи си работят нормално.
  • 1




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни