Проблем - пушене над нормата
Започната от Zoro2000, 03 сеп 2012 - 16:50:08
9 мнения по тази тема
#1
Публикувано 03 септември 2012 - 16:50
Здравейте, преди малко се регистрирах в сайта и съм нов. Надявам се след като споделя проблема си да получа компетентно мнение от някой колега.
Имам W203-ka 220 CDI- 2001-ва 143 к.с. Авантгард.
Колата возеше изключително некомфортно и преди седмица бях в сервиз. Смених 3 носача, резиклирах рейка, смених два тампона на задна стабилизираща щанга и в момента е горе- долу ок. Няма потропване или нещо друго ,но пак си вози дъвено. В сервиза ми смениха и някаква част на турбото, в която е влизал въздуха- била заминала и вкарвало повечко нафта и по- малко въздух. Ствуваше 110 лева. Казах, ми, че това щяло да увеличи мощността и ако е пушела колата ещяло да намали изпушването. Колата в деисйтвителност пуши, но като подам повечко газ, което доколкото знам е нормално. Разходът на колата също е нормален според мен- В София е около 8-8.5, макс до 9 с климатик на макс, извън градско по някога пада и под 5/100.
След като минах обаче днес годишен преглед хората от сервиза бяха изумени. Колата пушела 3 пъти над нормата и никога не били срещали такова нещо. От сервиза ми казаха, че няма дюза заминала или нещо подобно.
Какво може да й е според Вас? След като дадох сега доста пари пак ми мирише на скъп ремонт и за това реших да споделя проблема!
Ще се радвам ако пишете.
Благодаря предварително.
Имам W203-ka 220 CDI- 2001-ва 143 к.с. Авантгард.
Колата возеше изключително некомфортно и преди седмица бях в сервиз. Смених 3 носача, резиклирах рейка, смених два тампона на задна стабилизираща щанга и в момента е горе- долу ок. Няма потропване или нещо друго ,но пак си вози дъвено. В сервиза ми смениха и някаква част на турбото, в която е влизал въздуха- била заминала и вкарвало повечко нафта и по- малко въздух. Ствуваше 110 лева. Казах, ми, че това щяло да увеличи мощността и ако е пушела колата ещяло да намали изпушването. Колата в деисйтвителност пуши, но като подам повечко газ, което доколкото знам е нормално. Разходът на колата също е нормален според мен- В София е около 8-8.5, макс до 9 с климатик на макс, извън градско по някога пада и под 5/100.
След като минах обаче днес годишен преглед хората от сервиза бяха изумени. Колата пушела 3 пъти над нормата и никога не били срещали такова нещо. От сервиза ми казаха, че няма дюза заминала или нещо подобно.
Какво може да й е според Вас? След като дадох сега доста пари пак ми мирише на скъп ремонт и за това реших да споделя проблема!
Ще се радвам ако пишете.
Благодаря предварително.
#2
Публикувано 03 септември 2012 - 18:55
не става ясно каква е тази част дето са ти я сменили
за да пуше има няколко причини
1 дебитомер
2 дюзи
3 турбото и управлението му
4 клапите на смукателния колектор
5 ЕГР
и др. ама там вече става сложно
за да пуше има няколко причини
1 дебитомер
2 дюзи
3 турбото и управлението му
4 клапите на смукателния колектор
5 ЕГР
и др. ама там вече става сложно
#3
Публикувано 03 септември 2012 - 19:16
По принцип Авангард си вози дървено но много стабилно.Елеганс-а е по-комфортен.
За пушенето-провери да ли продавача не е сменил /продал/катализатора за да изкара някой лев.ПРАКТИКА при нашите автоджамбази.
На дизелите се изкупуват доста добре.
Горивото също е от значение.
За пушенето-провери да ли продавача не е сменил /продал/катализатора за да изкара някой лев.ПРАКТИКА при нашите автоджамбази.
На дизелите се изкупуват доста добре.
Горивото също е от значение.
#4
Публикувано 04 септември 2012 - 01:36
Може и да са те изиграли с катализатора.
Горивото , трябва да е много много калпаво , че да пуши така.
Свалете колекторите (всмукателните) и ги изчисти до блясък .
Как работи колата , на обороти 1000-1200-1300 , при подаване на газ , работи ли равномерно.Как пали колата.Изпушвали черно първоначално , двигателя спокоен ли е или не спокоен . Мирише ли на нафта , как ускорява колата , харчи ли масло , поведение при ускорение.
Отговори ми на тия въпроси и ще търсим причината с колегите .
Преди това няма как да гадаем .
Тия мотори 2.2сди , преди да дойдат в Бг са карани братче , карани ама карани , икономията е майка на мизерията
Много рядко в Бг влизат запазени коли и ако влязат се продават за много парички
Друг е въпроса , че пазара много се сви.
И друго да ти кажа , дизел на мерцедес , в много малко от случаите пуши
Дори и старите дизелаци на 124-ки и 123-ки не пушат толкова много .
Горивото , трябва да е много много калпаво , че да пуши така.
Свалете колекторите (всмукателните) и ги изчисти до блясък .
Как работи колата , на обороти 1000-1200-1300 , при подаване на газ , работи ли равномерно.Как пали колата.Изпушвали черно първоначално , двигателя спокоен ли е или не спокоен . Мирише ли на нафта , как ускорява колата , харчи ли масло , поведение при ускорение.
Отговори ми на тия въпроси и ще търсим причината с колегите .
Преди това няма как да гадаем .
Тия мотори 2.2сди , преди да дойдат в Бг са карани братче , карани ама карани , икономията е майка на мизерията
Много рядко в Бг влизат запазени коли и ако влязат се продават за много парички
Друг е въпроса , че пазара много се сви.
И друго да ти кажа , дизел на мерцедес , в много малко от случаите пуши
Дори и старите дизелаци на 124-ки и 123-ки не пушат толкова много .
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#5
Публикувано 04 септември 2012 - 08:33
След като минах обаче днес годишен преглед хората от сервиза бяха изумени. Колата пушела 3 пъти над нормата и никога не били срещали такова нещо. От сервиза ми казаха, че няма дюза заминала или нещо подобно.
Здрасти колега, да ми минавал преглед в СБА случайно?
На твое място, преди за почна да човъркам отново, първи бих отишъл в друг сервиз, за да замерят изгорелите газове. Няма да навреди.
#6
Публикувано 08 юни 2013 - 20:20
как разбра ,че е над норма това пушене.
#8
Публикувано 06 юли 2013 - 17:33
РAДО,моятa колa е същaтa..сaмо ,че е 2003 г.чип-тунинг имa и също създaвa впечaтление,че пуши.Тa вече 60 000 км.я кaрaм и нищо не се е променило(към по-лошо де)......гори мн.мaлко,върви много и вози перфектно....aвaнгaрд е!Aз също искaх дa споделя зa дименето aмa.......честно дa ти кaжa ме досрaмя!Слaгaм и от време нa време противодимнa добaвкa нa ЛикиМоли и тaкa....и си мисля,че aко е нaд нормaтa пушекa....нa прегледa би трябвaло дa ми кaжaт нaли?
#10
Публикувано 09 юли 2013 - 14:20
Ох,незнам братче, с тез днешни майстори........могат инфарт да ти докарат Едните казват едно-другите друго.... ама само от към цената най-добре го докарват!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни