проблем с ключа за запалване
Започната от anitoo86, 27 авг 2012 - 18:33:40
15 мнения по тази тема
#2
Публикувано 28 август 2012 - 17:17
клеймореда отзад на ключа
сменя се сравнително лесно
и май и не е много скъп
сменя се сравнително лесно
и май и не е много скъп
#3
Публикувано 28 август 2012 - 18:13
С този ключ си нали?
Вътре има едно нещо, което се нарича транспондер, а на много места му викат просто "чипче".
Принципно е трудно да се изгуби само...
За жалост няма как да ти помогнем конкретно с решение на проблема. Трябва да отидеш на ключар да ти види ключа и ключалката. Може и да е "клейморед"-а или както и да се нарича това в ключалката на колата.
В София има едни момчета, които са добри много (всъщност не са само те, има още няколко други места). В Пловдив, не знам...
Вътре има едно нещо, което се нарича транспондер, а на много места му викат просто "чипче".
Принципно е трудно да се изгуби само...
За жалост няма как да ти помогнем конкретно с решение на проблема. Трябва да отидеш на ключар да ти види ключа и ключалката. Може и да е "клейморед"-а или както и да се нарича това в ключалката на колата.
В София има едни момчета, които са добри много (всъщност не са само те, има още няколко други места). В Пловдив, не знам...
#5
Публикувано 28 август 2012 - 23:14
не съм с този ключ
А с кой си??
А класата от тия години е само с такъв ключ, ако е някакъв друг, явно нещо по колата е преправяно.
Този пост е редактиран от Алфонсо: 28 август 2012 - 23:15
#7
Публикувано 29 август 2012 - 10:06
Мда, не е оригинален.
Ходи на ключар, разместил му се e транспондера вътре. Случвало ми се е на БМВ-то.
Това е, ако изведнъж е спряло да пали...
Или хвани някой по-внимателен човек около теб /може и ти разбира се/ да го разглоби ключа и да види къде е отишъл.
Лошото е, че ако загубите транспондерчето, както ти е единствен ключ и не-оригинален, ще стане забавно
Ходи на ключар, разместил му се e транспондера вътре. Случвало ми се е на БМВ-то.
Това е, ако изведнъж е спряло да пали...
Или хвани някой по-внимателен човек около теб /може и ти разбира се/ да го разглоби ключа и да види къде е отишъл.
Лошото е, че ако загубите транспондерчето, както ти е единствен ключ и не-оригинален, ще стане забавно
#8
Публикувано 29 август 2012 - 16:01
сигурно е нещо такова не се случва постоянно,имам и друг ключ с който отключвам като го сложа си светва всичко но с него не мога да паля,ще пробваме да го разглобим,дано е това проблема,че вече тая колица мнг взе да ме ядосва,постоянно нещо се случва .Благодаря ви много ))
#9
Публикувано 29 август 2012 - 16:15
Ами реално това с паленето не е виновна колица, а тези които са я карали преди теб и са правили цигании.
Транспондера е изваден от другия ключ и вероятно са го сложили на този, че е по-евтино. Не може да няма читави автоключари в Пловдив, които да ти направят истински ключ и да не се чудиш кога ще работи и кога не.
Успех
Транспондера е изваден от другия ключ и вероятно са го сложили на този, че е по-евтино. Не може да няма читави автоключари в Пловдив, които да ти направят истински ключ и да не се чудиш кога ще работи и кога не.
Успех
#10
Публикувано 29 август 2012 - 17:25
и без транспондер като даде на контакт
трябва да светват всички лампи
даже и стартера върти
просто пали и гасне веднага
трябва да светват всички лампи
даже и стартера върти
просто пали и гасне веднага
#12
Публикувано 29 август 2012 - 23:10
Прегледайте всички предпазители.......... под пасажерската стелка са....вадене един по един, почистване от окиси с контакт спреиче...
Има шанс да се оправи.
Има шанс да се оправи.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#13
Публикувано 02 септември 2012 - 18:54
SRS е единствената лампа, която светва на таблото когато ключът се завърти на позиция 1. Останалите лампи светват на позиция 2, а запалването е на позиция 3. Възможно е повредата да е в самата "ключалка", т.е. нещо в контакторите. Направи няколко проби. На позиция 1 трябва да можеш да движиш електрическите стъклата, а на позиция две - чистачките и без двигателят да е запален. Изобщо успяваш ли да завъртиш ключа на позициите 2 и 3? Ако на позиция 2 не светят лампите по таблото и не се движат чистачките, значи изобщо не се подава никакъв контакт и тогава вече трябва да се разглобява от някой разбирач
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни