http://www.arnottind...126_gid633.html
Нека по-запознатите с еърматика да изкажат мнение за този conversion kit.Принципно тази кола с конструирана да се движи с еърматик,ако се сложи това обикновено окачване би ли повлияло на стабилноста или на нещо друго по колата.Ако това окачване може да замести еърматика мисля че проблема е решен на много хора с такива коли.
Airmatic
Започната от Reign man, 27 авг 2012 - 15:41:57
2 мнения по тази тема
#1
Публикувано 27 август 2012 - 15:41
#2
Публикувано 27 август 2012 - 17:10
Не би трябвало да има проблем. Щом Билщайн са се наели да си сложат името там (а не бай-тунинг-гараж-майстор от Анкара).
Според мен изглежда много добре кита. Даже има модулче да лъже компа на колата, че ерматика си е там.
Погледнах и другите продукти, имат и за 4матик и за АБЦ, така че покриват целия диапазон.
Според мен изглежда много добре кита. Даже има модулче да лъже компа на колата, че ерматика си е там.
Погледнах и другите продукти, имат и за 4матик и за АБЦ, така че покриват целия диапазон.
#3
Публикувано 27 август 2012 - 19:34
Еърматика отдавна не е проблем, цените на са каквито бяха .
Вече ги ремонтират много успешно на цени 50-500 лв + гаранция .
Ремонтира се и компресора за добри пари .
Смяна на филтъра редовно, смяна/размяна на релето редовно,
почистване на буксите на компресора, водят до по дълъг живот на системата .
Не си играите с копчетата за втвърдяване и вдигане на окачването много .
Не скачаите от високи булдюри преди системата да е напълнила с
въздух и компресора да е спрял да работи, няколко секунди изчакване
спасява възглавницата .
Еърматика си е доста добра и комфортна система,
проблем са дупките по пътищата, не се усещат и накрая става мяу и бау .
Не си заслужава да се смени комфорта и по голямата сигурност с
този кит и особенно за тази цена .
Мит са проблемите на W220 с еърматика и други системи, няма такова нещо,
освен ако не си купиш изморена кола на 400 - 600 хиляди километра,
на която някой и е взел душата от каране и нищо не е вложил в нея .
Вече ги ремонтират много успешно на цени 50-500 лв + гаранция .
Ремонтира се и компресора за добри пари .
Смяна на филтъра редовно, смяна/размяна на релето редовно,
почистване на буксите на компресора, водят до по дълъг живот на системата .
Не си играите с копчетата за втвърдяване и вдигане на окачването много .
Не скачаите от високи булдюри преди системата да е напълнила с
въздух и компресора да е спрял да работи, няколко секунди изчакване
спасява възглавницата .
Еърматика си е доста добра и комфортна система,
проблем са дупките по пътищата, не се усещат и накрая става мяу и бау .
Не си заслужава да се смени комфорта и по голямата сигурност с
този кит и особенно за тази цена .
Мит са проблемите на W220 с еърматика и други системи, няма такова нещо,
освен ако не си купиш изморена кола на 400 - 600 хиляди километра,
на която някой и е взел душата от каране и нищо не е вложил в нея .
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни