MERCEDES BENZ S-Klasse (W220) 350 3.7 245p.s. 2002 - 2005
Started by Reign man, 27 Aug 2012 - 15:16:23
14 replies to this topic
#1
Posted 27 August 2012 - 15:16
Споделете мнение за конкретния двигател,ако някой има такъв.Като цяло са рядкост и няма много инфо за тях.Мисля си че са по добрия избор пред W220 320 CDI 204p.s. откъм подръжка.Споделете разход,подръжка и подобни.
#2
Posted 13 September 2012 - 08:01
Гледам че колегите не изказват мнение, аз също не мога, но бих те попитал защо 350 а не 320 бензин?
#3
Posted 15 September 2012 - 13:45
S 350 3.7 245 коня е бензин ,но е фейслифт и заменя S 320 3.2 224 коня.Прави се от 2003-2005 година.
#4
Posted 15 September 2012 - 22:18
И S320 и S350 са с моротор М112 като първия е М112 Е32 втория е М112 Е37 като на първия цилиндрите са 84 милиметра, а на втория са 97 милиметра реално е повишен обема http://de.wikipedia....edes-Benz_M_112 , а дали и други системи са променяни немога да кажа, СПОРЕД МЕН не. За М112 можеш да прочетеш във форума доста ,ето някои теми http://forums.mbclub...B5%D0%BB%D0%B8/ ,
http://forums.mbclub...B2%D0%B5%D1%82/ .
За самата кола е прекрасна само зависи как е ползвана преди това и от кои.
Защо наистина не се замислиш за S500.
http://forums.mbclub...B2%D0%B5%D1%82/ .
За самата кола е прекрасна само зависи как е ползвана преди това и от кои.
Защо наистина не се замислиш за S500.
Edited by Ванюша, 15 September 2012 - 22:19 .
#5
Posted 15 September 2012 - 22:37
Ами то няма много за мислене, ако иска да кара бензинова S-класа само 500, всички други мотори са компкомис.
#6
Posted 17 September 2012 - 09:03
Да, по-голям разход ще ти дава, но пък мотор 113 и 5-степенната скоростна кутия са адски здрави и ги водят почти нечупещи се.
#7
Posted 18 September 2012 - 15:17
Ок в крайна сметка кой мотор да предпочета S 350 3.7 245 p.s. или S 320 CDI 204 p.s.Дизела има по-добър разход,но по - скъпа подръжка откъм това ,че повече компоненти по двигателя биха дефектирали (дюзи,свещи,турбина,интеркулер,горивна помпа).Докато при бензиновия мотор мисля,че ще има по-малко такива възли за ремонт.Да разбира се всичко е до късмет,но не мога да претегля кой мотор да бъде.А за S 500 вече разхода ми е непосилен.
Edited by Reign man, 18 September 2012 - 15:27 .
#8
Posted 18 September 2012 - 15:47
Колега няма как да се отговори еднозначно на този въпрос вземи този и не взимаи онзи ако ще и космическа совалка да е като е лашкана хамалската преди това и сега е закърпена колкото да е вземе някои е нормално да има проблеми след това. Търси възможно наи запазената това е истината поне за мен. Големия мотор на дълго ма хич няма да те удря много повече в разгохода ,ако е изправен. Виж в града разликата ще е малко по голяма ,но за кола като S-klasse ,не мисля че фрапантна. Ако не си имал пряко наблюдение поинтересуваи се по подробно. Незнам колко пари си приготвил за самия автомобил обаче бъди изключително внимателен за да не се окаже накрая ,че трябва да съживяваш развалина което ще се окаже доста болезнено предвид ,че това е S-klasse. Истина е ,че е привлекателна предвид цените на които вече се намира ама като помисли човек на какви грохнали екземпляри може да попадне и лично на мен ми става леко страшно. Търси истински запазената ,а не закърпена за пред клиента ,а друго вече са подробности.
Edited by Ванюша, 18 September 2012 - 15:50 .
#9
Posted 18 September 2012 - 22:21
Колата задължително съм решил да се купува от Германия,от дилър на Мерцедес или от голяма сериозна автокъща със сервизна история и ТЮВ.
#10
Posted 19 September 2012 - 00:45
Добре си се ориентирал . Тук вече говорим за сериозна работа подплатена с финанси. Мен ако питаш истината сам я каза -дилър на Мерцедес - повечко ще дадеш ,но за нещо истинско. Така и риска от подводни камъни е доста малък мисля, че и от дилър можеш да е платиш по-скъпо като така ти дават и гаранция. Пак ти казвам, разучи и S500 щом ще взимаш от Германия. Там ще има и читави газови сервизи и един газов инжекцион винаги си е възможност ,колкото и несъвместимо да изглежда с S-klasse. Срамно няма, щом и самите Мерцедес имат заводски изпълнения. Обърни внимание ,че тая кола ,стара от дилър може да излезе колкото една в найлон ,но по-малък клас. Помисли и върху това.
Edited by hammer^BaTe, 19 September 2012 - 14:30 .
#11
Posted 21 September 2012 - 00:44
Колегата е прав, за тези пари можеш да вземен чисто нова кола с гаранция, но пък няма да е S a Пежо на пример. Това ти си го прецени. Ако решиш можеш да погледнеш в mobile.de една S500 4x4 за 11 950евро, която се продава от Мерцедес в Германия. Един приятел звъня за нея до там и му казаха да отиде там и да я види че има малко драскутини тук там и цената можело малко надолу да отиде, но той се отказа заради цвета че е хамелеон от тъмно винено към черно и се размисли. Иначе колата е с изпълнение на S600 по интериор. Помисли
#12
Posted 21 September 2012 - 01:26
Е аз нямах предвид чак да взима друго освен Мерцедес текущата C-klasse върви към края на поколението W203 и понеже няма как да няма останали броики в излишък в последната година наи вероятно ще пуснат определни изпълнения на промоция ако мога така да се изразя е няма да е C63 AMG ,но според мен и това си е варянт. Понеже сега базовите модели почват около 30 000 евро, да речем ,че тогава малко по луксозното изпълнение е на тези пари според мен си заслужава ако колегата смята ,че разликата в цената няма да му е проблем. Все пак това е само предположение и предложение за момента.
Edited by Ванюша, 21 September 2012 - 01:29 .
#13
Posted 07 October 2012 - 18:36
Колега виж тази поне на мен ми изглежда читава ,а и километрите не са и зле. http://nfs.mobile.bg...4452&f1=details
Edited by Ванюша, 07 October 2012 - 18:37 .
#14
Posted 08 October 2012 - 08:35
Искам фейслифт колега,тази не е
#15
Posted 17 October 2012 - 02:50
Ами, ако си харесал нещо го публикувай, за да видим и да коментираме.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users