Голям разход на колата - clk 200 автоматик
Започната от Itzkata, 25 авг 2012 - 23:23:06
clk 200 w 208 разход газ
336 мнения по тази тема
#16
Публикувано 28 август 2012 - 09:40
1. Има ефект, спорно е дали си заслужава. Аз на 2 коли съм слагал такива, на 2 ме домързя и си ги карам с нормални. Пари няма да спестиш от това
2. БСМ на Цариградско не се занимават принципно с крайни клиенти и съответно нямат такъв ценоразпис. Те се занимават с проблемни коли, когато монтажниците не могат да се справят с настройките. Било поради липса на опит, поради проблемна кола, грешна конфигурация и т.н. Има изключения, когато правят това, но в повечето случаи те пращат към конкретен сервиз.
3. не може да се даде отговор на този въпрос. Нямаме кристална топка и не знаем с какви джанти си дори. Принципно се слагат заводските размери, можеш и да излизаш от тях разбира се, но с ясната представа какво правиш точно.
4. Бай Васил (Вай Басо) във форума може да ти обслужи автоматика. Той ще ти вземе консумативите. Специфични са нещата, а предвид въпрос 3., който си задал, ти е рано да си купуваш сам точно тези консумативи.
5. ОМВ, Еко - Шипченски, Ромпетрол.
6. виж т.4
7. Евтино има едни пичове в Горубляне. Виждал съм пребоядисан салон. Перфектно е около седмица, после потъмнява леко и пукнатините пак си личат. Вилнер е отлична алтернатива, но не съм ги ползвал за седалки. За малки детайли са невероятни и доста евтино работят.
2. БСМ на Цариградско не се занимават принципно с крайни клиенти и съответно нямат такъв ценоразпис. Те се занимават с проблемни коли, когато монтажниците не могат да се справят с настройките. Било поради липса на опит, поради проблемна кола, грешна конфигурация и т.н. Има изключения, когато правят това, но в повечето случаи те пращат към конкретен сервиз.
3. не може да се даде отговор на този въпрос. Нямаме кристална топка и не знаем с какви джанти си дори. Принципно се слагат заводските размери, можеш и да излизаш от тях разбира се, но с ясната представа какво правиш точно.
4. Бай Васил (Вай Басо) във форума може да ти обслужи автоматика. Той ще ти вземе консумативите. Специфични са нещата, а предвид въпрос 3., който си задал, ти е рано да си купуваш сам точно тези консумативи.
5. ОМВ, Еко - Шипченски, Ромпетрол.
6. виж т.4
7. Евтино има едни пичове в Горубляне. Виждал съм пребоядисан салон. Перфектно е около седмица, после потъмнява леко и пукнатините пак си личат. Вилнер е отлична алтернатива, но не съм ги ползвал за седалки. За малки детайли са невероятни и доста евтино работят.
#17
Публикувано 28 август 2012 - 09:54
1. Има ли ефект и заслужава ли си да закупя такива спортни филтри?
Според мен не
3. Какъв тип летни и какъв тип зимни гуми е добре тогава да си сложа за колата? (марка, модел, размер, широчина...)
Аз съм с NOKIAN 225 за летни и GOODRICH ULTRAGRIP 205 зимни и съм доволен, не казвам, че това е най-доброто, просто съм доволен
5. Коя бензиностанция бихте препоръчали от която сте доволни от газта и горивото като цяло?
Зареждам от 2008 г. почти без изключения на OMV - и бензин и дизел и газ, винаги съм бил доволен и от горивото и от обслужването
7. Препоръчайте ми някой тапицер, който шие, поправя, боядисва, освежава кожени салони?
Горубляне (имаше обява в раздел обяви) или ВИЛНЕР в Overdrive. При Вилнер е малко по-скъпо, но зависи какво ще се прави.
в сервиза, където сменях маслото ми удариха предната броня и я спукаха и още не съм я оправил
И какво ще я правиш? По принцип тези брони са от стъкломат и лепенето им не е като да се лепи пластмасова броня, освен това при първото натискане ще цъфне! Трябваше да им искаш да ти я сменят с нова (поне от морга), не да се лепи! Да се научат друг път да внимават повече!
Да попитам от Ивайджет ли е най-добре и изгодно да търся помощ за филтрите и маслата, както и консумативи за колата.
По-добре е за всяко нещо от различно място. За маслата има добри обяви във форума, за филтрите от Ауто+. За всяко нещо си има място. Има и такива неща, дето е най-добре (а колкото и да е невероятно и най-изгодно/евтино) да се взимат от Балкан Стар! Между другото, не че те навивам, ама членовете на клуба ползват доста интересни отстъпки на някои места... пък заявката за карти за 2013 г. ще я пускам в петък
Някой да има идея откакво може и как да с еоправи проблема с капенето? Като завали капе точно над дръжката на вратата, а гюрука нее скъсан никъде, сякаш пропуска през плата и то вс еот едно и също място?!
Гуменото уплътнение между стъклото и гюрука? За съжаление - за там единственото лечение е смяната му с ново. Поне на кабриолета на брат ми е от там проблема - пропуска в мястото, късето се пресичат трите уплътнения - предно стъкло, гюрук и странично стъкло.
Според мен не
3. Какъв тип летни и какъв тип зимни гуми е добре тогава да си сложа за колата? (марка, модел, размер, широчина...)
Аз съм с NOKIAN 225 за летни и GOODRICH ULTRAGRIP 205 зимни и съм доволен, не казвам, че това е най-доброто, просто съм доволен
5. Коя бензиностанция бихте препоръчали от която сте доволни от газта и горивото като цяло?
Зареждам от 2008 г. почти без изключения на OMV - и бензин и дизел и газ, винаги съм бил доволен и от горивото и от обслужването
7. Препоръчайте ми някой тапицер, който шие, поправя, боядисва, освежава кожени салони?
Горубляне (имаше обява в раздел обяви) или ВИЛНЕР в Overdrive. При Вилнер е малко по-скъпо, но зависи какво ще се прави.
в сервиза, където сменях маслото ми удариха предната броня и я спукаха и още не съм я оправил
И какво ще я правиш? По принцип тези брони са от стъкломат и лепенето им не е като да се лепи пластмасова броня, освен това при първото натискане ще цъфне! Трябваше да им искаш да ти я сменят с нова (поне от морга), не да се лепи! Да се научат друг път да внимават повече!
Да попитам от Ивайджет ли е най-добре и изгодно да търся помощ за филтрите и маслата, както и консумативи за колата.
По-добре е за всяко нещо от различно място. За маслата има добри обяви във форума, за филтрите от Ауто+. За всяко нещо си има място. Има и такива неща, дето е най-добре (а колкото и да е невероятно и най-изгодно/евтино) да се взимат от Балкан Стар! Между другото, не че те навивам, ама членовете на клуба ползват доста интересни отстъпки на някои места... пък заявката за карти за 2013 г. ще я пускам в петък
Някой да има идея откакво може и как да с еоправи проблема с капенето? Като завали капе точно над дръжката на вратата, а гюрука нее скъсан никъде, сякаш пропуска през плата и то вс еот едно и също място?!
Гуменото уплътнение между стъклото и гюрука? За съжаление - за там единственото лечение е смяната му с ново. Поне на кабриолета на брат ми е от там проблема - пропуска в мястото, късето се пресичат трите уплътнения - предно стъкло, гюрук и странично стъкло.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#18
Публикувано 28 август 2012 - 21:44
Ихаааа...пичове златни сте...чак сега виждам и някои други ваши отговори..
1. Първо благодаря за изчерпателната информация
2. Съжалявам ако съм досаденс моите въпроси или прекалявам (New sym)
3. Нямам идея какви са срещите и кога с епровеждат, но ще се радвам, ако ми дадете малко повече информация и може да се видим, но колата ще ме е срам в това състояние да я показвам :Д
4. Какви са тези карти и какви са условията да заявя з атакава??
5. Относно тапицера...колко ще струва една такава услуга и къде е това Вилнер?
в сервиза, където сменях маслото ми удариха предната броня и я спукаха и още не съм я оправил
И какво ще я правиш? По принцип тези брони са от стъкломат и лепенето им не е като да се лепи пластмасова броня, освен това при първото натискане ще цъфне! Трябваше да им искаш да ти я сменят с нова (поне от морга), не да се лепи! Да се научат друг път да внимават повече!
Тъпото е че са некви познати на един приятел и ми направиха някаква отсъпка ама понеже имала каско нищо :Ж
Колко струва една такава броня в моргата защото от каското ми дадоха 140 за нея :Х
Да попитам от Ивайджет ли е най-добре и изгодно да търся помощ за филтрите и маслата, както и консумативи за колата.
По-добре е за всяко нещо от различно място. За маслата има добри обяви във форума, за филтрите от Ауто+. За всяко нещо си има място. Има и такива неща, дето е най-добре (а колкото и да е невероятно и най-изгодно/евтино) да се взимат от Балкан Стар! Между другото, не че те навивам, ама членовете на клуба ползват доста интересни отстъпки на някои места... пък заявката за карти за 2013 г. ще я пускам в петък
Колко според вас ще струва таи подръжка за автоматика? И кои са хубави масла и филтри, за да знам какво да търся и гледам и колко струват?!
Някой да има идея откакво може и как да с еоправи проблема с капенето? Като завали капе точно над дръжката на вратата, а гюрука нее скъсан никъде, сякаш пропуска през плата и то вс еот едно и също място?!
Гуменото уплътнение между стъклото и гюрука? За съжаление - за там единственото лечение е смяната му с ново. Поне на кабриолета на брат ми е от там проблема - пропуска в мястото, късето се пресичат трите
Гюрука ми е доста важен и тъпото е че тече и от двете страни на същото място като повечето теч е от към шофьора. Откъде и колко струват едни такива гумени уплътнения и най вече
къд емога да ги сменя? Не знам за кабрио сервиз
Също така откъде мога да взема хубави добавки и препарати з аподдръжка на колата на изгодни цени?
Искам да взема такива за гюрука ако има?!
1. Първо благодаря за изчерпателната информация
2. Съжалявам ако съм досаденс моите въпроси или прекалявам (New sym)
3. Нямам идея какви са срещите и кога с епровеждат, но ще се радвам, ако ми дадете малко повече информация и може да се видим, но колата ще ме е срам в това състояние да я показвам :Д
4. Какви са тези карти и какви са условията да заявя з атакава??
5. Относно тапицера...колко ще струва една такава услуга и къде е това Вилнер?
в сервиза, където сменях маслото ми удариха предната броня и я спукаха и още не съм я оправил
И какво ще я правиш? По принцип тези брони са от стъкломат и лепенето им не е като да се лепи пластмасова броня, освен това при първото натискане ще цъфне! Трябваше да им искаш да ти я сменят с нова (поне от морга), не да се лепи! Да се научат друг път да внимават повече!
Тъпото е че са некви познати на един приятел и ми направиха някаква отсъпка ама понеже имала каско нищо :Ж
Колко струва една такава броня в моргата защото от каското ми дадоха 140 за нея :Х
Да попитам от Ивайджет ли е най-добре и изгодно да търся помощ за филтрите и маслата, както и консумативи за колата.
По-добре е за всяко нещо от различно място. За маслата има добри обяви във форума, за филтрите от Ауто+. За всяко нещо си има място. Има и такива неща, дето е най-добре (а колкото и да е невероятно и най-изгодно/евтино) да се взимат от Балкан Стар! Между другото, не че те навивам, ама членовете на клуба ползват доста интересни отстъпки на някои места... пък заявката за карти за 2013 г. ще я пускам в петък
Колко според вас ще струва таи подръжка за автоматика? И кои са хубави масла и филтри, за да знам какво да търся и гледам и колко струват?!
Някой да има идея откакво може и как да с еоправи проблема с капенето? Като завали капе точно над дръжката на вратата, а гюрука нее скъсан никъде, сякаш пропуска през плата и то вс еот едно и също място?!
Гуменото уплътнение между стъклото и гюрука? За съжаление - за там единственото лечение е смяната му с ново. Поне на кабриолета на брат ми е от там проблема - пропуска в мястото, късето се пресичат трите
Гюрука ми е доста важен и тъпото е че тече и от двете страни на същото място като повечето теч е от към шофьора. Откъде и колко струват едни такива гумени уплътнения и най вече
къд емога да ги сменя? Не знам за кабрио сервиз
Също така откъде мога да взема хубави добавки и препарати з аподдръжка на колата на изгодни цени?
Искам да взема такива за гюрука ако има?!
#19
Публикувано 28 август 2012 - 21:50
Така няма да се разберем, ела утре на срещата в студентски град.
Около 6:30 има достатъчно хора, ама не идвай в 8
Е ти повече инфо: http://forums.mbclub.bg/calendar/
Утре на място ще приказваме. Повечето ти въпроси имат прост отговор, но така в темата доста време ще отнеме.
Около 6:30 има достатъчно хора, ама не идвай в 8
Е ти повече инфо: http://forums.mbclub.bg/calendar/
Утре на място ще приказваме. Повечето ти въпроси имат прост отговор, но така в темата доста време ще отнеме.
#20
Публикувано 29 август 2012 - 11:19
На мен ми звучи напълно вероятно разходът да е по-висок при необслужен автоматик, още повече след описания случай за форсиране на мотора без ускорение на колата. Според мен прави настройки след като си обслужиш автоматика.
#21
Публикувано 30 август 2012 - 11:22
Драго ми беше да се запознаем наживо
Надявам се успяхте да поправите перката и долетял благопулочно у тях
Между другото вчера забравих да попитам за тия карти, за които Илия обясняваше?!
Всеки ли може да поръча ...т.е. всеки член или е само за доверен кръг от хора
Надявам се успяхте да поправите перката и долетял благопулочно у тях
Между другото вчера забравих да попитам за тия карти, за които Илия обясняваше?!
Всеки ли може да поръча ...т.е. всеки член или е само за доверен кръг от хора
#22
Публикувано 30 август 2012 - 19:46
Ако ти е интересно колко е разхода на газ на 136 коня цлк кабрио (но ръчка) с 16' джанти поне по показания на компютъра - 7.5л извънградско, 13л - градско за продължителен трип. 16/100 среден разход за трип аз лично не съм виждал или правил.
Казваш, че си сменил всички филтри - но смени ли и двата филтъра на газовото (това буренцето и другия малкия)? Най-добре колата ми върви с газта на Шел и гледам да не е субективно мнение.
Всякакви преправяния надали ще изкарат забележимо много коне от 136 коня. Двигателя е капризен и не обича кофти газ или спортни филтри. Ако намериш кой да го инсталира тоя софтуер (и е достоверен), може да си делнеме цената му и да пробваме, но аз лично не виждам как ще усетим тия 10-15 коня отгоре. А и тоя двигател върви доволно - просто над 3000об., които ти с автоматика ги усещаш чак на 5та.
За теча на гюрука, тече ти от едни фабрични дупки от двете страни, през които дупки минават жилата на гюрука. Оттам се стича точно над дръжката, където виждаш че капе. За съжаление не знам защо тече и как се лекува, просто защото не знам какво има над тапицерията.
тия препарати за гюрук са 10лв, а ако искаш да си освежаваш гюрука с подръчни средства и да не ти тече толкова, ето ти съвет: аз го минавам с гъбичка, леко напоена с течен парафин от аптеката за 80ст. шишенцето - но толкова че да не мазни (1/2 шише). Това веднъж месечно, защото пък го мия всяка седмица и то се отмива. Така вече 2ра година и няма проблем или пък замърсяване нещо.
За друг съвет - стреми се винаги когато работиш с гюрука, да си на абсолютно равно, с оглед товаренето на помпата. Виж дали амортисьорите на капака на гюрука са здраво завинтени, че като купих колата единия беше развит от експлоатация.
Ако друго те интересува, питай. Поздрави.
Казваш, че си сменил всички филтри - но смени ли и двата филтъра на газовото (това буренцето и другия малкия)? Най-добре колата ми върви с газта на Шел и гледам да не е субективно мнение.
Всякакви преправяния надали ще изкарат забележимо много коне от 136 коня. Двигателя е капризен и не обича кофти газ или спортни филтри. Ако намериш кой да го инсталира тоя софтуер (и е достоверен), може да си делнеме цената му и да пробваме, но аз лично не виждам как ще усетим тия 10-15 коня отгоре. А и тоя двигател върви доволно - просто над 3000об., които ти с автоматика ги усещаш чак на 5та.
За теча на гюрука, тече ти от едни фабрични дупки от двете страни, през които дупки минават жилата на гюрука. Оттам се стича точно над дръжката, където виждаш че капе. За съжаление не знам защо тече и как се лекува, просто защото не знам какво има над тапицерията.
тия препарати за гюрук са 10лв, а ако искаш да си освежаваш гюрука с подръчни средства и да не ти тече толкова, ето ти съвет: аз го минавам с гъбичка, леко напоена с течен парафин от аптеката за 80ст. шишенцето - но толкова че да не мазни (1/2 шише). Това веднъж месечно, защото пък го мия всяка седмица и то се отмива. Така вече 2ра година и няма проблем или пък замърсяване нещо.
За друг съвет - стреми се винаги когато работиш с гюрука, да си на абсолютно равно, с оглед товаренето на помпата. Виж дали амортисьорите на капака на гюрука са здраво завинтени, че като купих колата единия беше развит от експлоатация.
Ако друго те интересува, питай. Поздрави.
"AMG? Ово je стандарт каj нас!!!"
#23
Публикувано 30 август 2012 - 22:02
Уфф... мислих че съм ти отговорил за членските карти, но явно проксито ме е отрязало...
Горе "За Клуба" / "Членство". Попълваш формуляр и го пращаш на Илия (преди това прочиташ подробностите)
Горе "За Клуба" / "Членство". Попълваш формуляр и го пращаш на Илия (преди това прочиташ подробностите)
#24
Публикувано 30 август 2012 - 22:09
И го правиш до утре сутринта, че ще пускам заявката за картите
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#25
Публикувано 31 август 2012 - 15:01
Ако ти е интересно колко е разхода на газ на 136 коня цлк кабрио (но ръчка) с 16' джанти поне по показания на компютъра - 7.5л извънградско, 13л - градско за продължителен трип. 16/100 среден разход за трип аз лично не съм виждал или правил.
Казваш, че си сменил всички филтри - но смени ли и двата филтъра на газовото (това буренцето и другия малкия)? Най-добре колата ми върви с газта на Шел и гледам да не е субективно мнение.
Всякакви преправяния надали ще изкарат забележимо много коне от 136 коня. Двигателя е капризен и не обича кофти газ или спортни филтри. Ако намериш кой да го инсталира тоя софтуер (и е достоверен), може да си делнеме цената му и да пробваме, но аз лично не виждам как ще усетим тия 10-15 коня отгоре. А и тоя двигател върви доволно - просто над 3000об., които ти с автоматика ги усещаш чак на 5та.
За теча на гюрука, тече ти от едни фабрични дупки от двете страни, през които дупки минават жилата на гюрука. Оттам се стича точно над дръжката, където виждаш че капе. За съжаление не знам защо тече и как се лекува, просто защото не знам какво има над тапицерията.
тия препарати за гюрук са 10лв, а ако искаш да си освежаваш гюрука с подръчни средства и да не ти тече толкова, ето ти съвет: аз го минавам с гъбичка, леко напоена с течен парафин от аптеката за 80ст. шишенцето - но толкова че да не мазни (1/2 шише). Това веднъж месечно, защото пък го мия всяка седмица и то се отмива. Така вече 2ра година и няма проблем или пък замърсяване нещо.
За друг съвет - стреми се винаги когато работиш с гюрука, да си на абсолютно равно, с оглед товаренето на помпата. Виж дали амортисьорите на капака на гюрука са здраво завинтени, че като купих колата единия беше развит от експлоатация.
Ако друго те интересува, питай. Поздрави.
Колега, какъв е моделът на твоя газов инжекцион.
Закачихме колата на диагностика при един приятел и ми показа много грешки по двигателя и на няколко други места - скоростна кутия, компютър и т.н.
Притесняват ме следните грешки:
1. По двигателя - Мисфаяр на две места и липса на синхрон при буталата.
2. Скоростна кутия - блокировка, предполагам че е стара грешка.
3. Грешка в компютъра за еърбега - момчето ми каза че илие изгорял компютъра за SRS или е бушон - Как мога да разбера кое е?
4. Грешка в хидравличната система - това нз за гюрука ли е, з апротекторите, които се вдигат на задната седалка ли е...нямам идея.
#26
Публикувано 31 август 2012 - 15:32
Kaква диагностика?
т.3 е глупост цялото твърдение. Вероятно е датчик на седалка или са сваляли нещо, вероятно бега на волана. Прочетете грешката
т.4 ... също.
Мисфайър се записва редовно при монтаж на газова. За скоростната не мога да си представя грешката.
С какво четохте колата, че така както си ги написал... Аз да ти кажа моята след като си монтирах копчето на газовата в подлакътника, колко грешки беше набила. Хем не беше на контакт.
Не се филмирай излишно, ходи някъде със Стар Диагноза и гледай само current faults, историческите са обикновено причинени от пад в напрежението, то си и пише причината им.
т.3 е глупост цялото твърдение. Вероятно е датчик на седалка или са сваляли нещо, вероятно бега на волана. Прочетете грешката
т.4 ... също.
Мисфайър се записва редовно при монтаж на газова. За скоростната не мога да си представя грешката.
С какво четохте колата, че така както си ги написал... Аз да ти кажа моята след като си монтирах копчето на газовата в подлакътника, колко грешки беше набила. Хем не беше на контакт.
Не се филмирай излишно, ходи някъде със Стар Диагноза и гледай само current faults, историческите са обикновено причинени от пад в напрежението, то си и пише причината им.
#27
Публикувано 31 август 2012 - 15:50
На "Заволи" някакъв модел е, не го знам точно, сигурно пише нещо конкретно на плочката, но мога да отворя капака да го снимам. Много тих, но е капризен и си иска по-честа смяна на филтрите (10к макс).. Абе търпи се а и вярваме че така повече пази двигателя от това графитено черното от газта дето се натрупва във филтрите (понякога ми е интересно и си играя да ги чистя).Колега, какъв е моделът на твоя газов инжекцион.
"AMG? Ово je стандарт каj нас!!!"
#28
Публикувано 01 септември 2012 - 14:36
Ако мога и аз да се включа, въпреки че отскоро съм с CLK...
Та мойта красавица е CLK 200 Kompressor 97г (192 кс) на която сложих Landi Renzo газов инжекцион веднага щом я взех. С първата настройка (която пичовете не знам защо бяха правили на W режима) разхода беше бая висок (около 18-20/100 градско, ама не беше леко каране) и колата беше сравнително спъната спрямо бензина. Вече като я настроихме в движение в S режим, се движи чудесно и смесения разход е около 15/100 (150км извънградско на магистрала с 140/160 - 3200/3500 оборота и 150км градско при сравнително пъргаво каране), т.е. ако помня правилно около 46 литра +- 2-3. Естествено един месец по-късно почна да се спъва и да гаси цилиндри, което се оказа прехвърлящи искри (здраво) кабели и спукани бубини ( и двете). Затова не бързай със свещите (тях лесно ще ги усетиш), но си виж кабелите и бубините, щото тях най-бързо ще ги изяде газта ако не са изрядни.
Та общо взето 16/100 не изглежда висок разход, но наистина ти трябва настройка в движение. Даже тъй като ползваш ebay направо виж за кабелче за газовата да си поръчаш и може сам да си правиш настройката, но естествено преди това е хубаво да се разровиш из нета и да видиш тази газова как е най-оптималната ѝ настройка за съответния тип на шофиране. За мойта кабела е около 25лв. Иначе самата настройка при повечето газаджии е 20-30лв. Може да я закараш в комплекса Маргел на Ботевградско шосе (точно на караулката), там със сигурност ще могат да я настроят добре.
По другите въпроси. Аз лично зареждам основно от ОМВ, най-вече защото колонките им са с прилично налягане и не препълват бутилките. Не съм усетил и влошено качество на газта. Автоматика е хубаво да го обслужваш на около 60 000 километра (нищо че по спецификации дават 90 000, ако не се лъжа), но за цена не мога да ти кажа, тъй като моя го е правил бившия собственик 10 000км преди да я взема. Що се отнася до интериора, там доколкото ми е известно (от много хора) лидери в качество и цени са avtointerior.com, където даже най-често оправят интериора вместо да го претапицират. Даже на следваща заплата съм при тях и за моя интериор, че волана е пълна щета (откъде съветвам да внимавате къде давате да ви мият колата, че някои препарати са доста коварни )
Та мойта красавица е CLK 200 Kompressor 97г (192 кс) на която сложих Landi Renzo газов инжекцион веднага щом я взех. С първата настройка (която пичовете не знам защо бяха правили на W режима) разхода беше бая висок (около 18-20/100 градско, ама не беше леко каране) и колата беше сравнително спъната спрямо бензина. Вече като я настроихме в движение в S режим, се движи чудесно и смесения разход е около 15/100 (150км извънградско на магистрала с 140/160 - 3200/3500 оборота и 150км градско при сравнително пъргаво каране), т.е. ако помня правилно около 46 литра +- 2-3. Естествено един месец по-късно почна да се спъва и да гаси цилиндри, което се оказа прехвърлящи искри (здраво) кабели и спукани бубини ( и двете). Затова не бързай със свещите (тях лесно ще ги усетиш), но си виж кабелите и бубините, щото тях най-бързо ще ги изяде газта ако не са изрядни.
Та общо взето 16/100 не изглежда висок разход, но наистина ти трябва настройка в движение. Даже тъй като ползваш ebay направо виж за кабелче за газовата да си поръчаш и може сам да си правиш настройката, но естествено преди това е хубаво да се разровиш из нета и да видиш тази газова как е най-оптималната ѝ настройка за съответния тип на шофиране. За мойта кабела е около 25лв. Иначе самата настройка при повечето газаджии е 20-30лв. Може да я закараш в комплекса Маргел на Ботевградско шосе (точно на караулката), там със сигурност ще могат да я настроят добре.
По другите въпроси. Аз лично зареждам основно от ОМВ, най-вече защото колонките им са с прилично налягане и не препълват бутилките. Не съм усетил и влошено качество на газта. Автоматика е хубаво да го обслужваш на около 60 000 километра (нищо че по спецификации дават 90 000, ако не се лъжа), но за цена не мога да ти кажа, тъй като моя го е правил бившия собственик 10 000км преди да я взема. Що се отнася до интериора, там доколкото ми е известно (от много хора) лидери в качество и цени са avtointerior.com, където даже най-често оправят интериора вместо да го претапицират. Даже на следваща заплата съм при тях и за моя интериор, че волана е пълна щета (откъде съветвам да внимавате къде давате да ви мият колата, че някои препарати са доста коварни )
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
#29
Публикувано 01 септември 2012 - 15:58
Ти да не си същия kainy, за когото си мисля, че имам един xbox за тероризиране. Ако да, вече няма къде да се скриеш. За волана ходи при Vilner.
#30
Публикувано 01 септември 2012 - 16:14
За съжаление смених професията и вече не мога да извършвам старите дейности Програмирането на мерцедеси обаче не влиза в непозволените ми занимания, така че живот и здраве може и да го започна като хоби
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни