Голям разход на колата - clk 200 автоматик
Започната от Itzkata, 25 авг 2012 - 23:23:06
clk 200 w 208 разход газ
336 мнения по тази тема
#1
Публикувано 25 август 2012 - 23:23
Здравейте колеги,
Нов съм във форума и отскоро съм горд собственик на Мерцедес Clk 200 Elegance 1999 кабриолет.
Имам един много голям проблем откакто купих колата. Инсталирана и е газова ситема Бардолини,
което е нормално имайки предвид цената на горивата, но проблема ми е че ми се струва, че
харчи повече отколкото трябва. Дава ми смесен разход газ 16/100 км.
Това дали е нормално при наличие, че е с малък двигател 1998 и е едва 136 коня.
Сменил съм и всички видове филтри (без на авт. скоростна кутия) масло (Кастрол 10w40)
Накладки (Ferodo) скоро ще сменя и свещите с Denso Iridium Power ik16.
не съм много вещ в нещата, защото това ми е първа лична кола и досега не съм се грижел за такава,
но искам най-доброто за нея, за да може и тя да ми дава най-доброто от себе си
Ще се радвам ако някой е имал подобни проблеми и даде съвет!
Нов съм във форума и отскоро съм горд собственик на Мерцедес Clk 200 Elegance 1999 кабриолет.
Имам един много голям проблем откакто купих колата. Инсталирана и е газова ситема Бардолини,
което е нормално имайки предвид цената на горивата, но проблема ми е че ми се струва, че
харчи повече отколкото трябва. Дава ми смесен разход газ 16/100 км.
Това дали е нормално при наличие, че е с малък двигател 1998 и е едва 136 коня.
Сменил съм и всички видове филтри (без на авт. скоростна кутия) масло (Кастрол 10w40)
Накладки (Ferodo) скоро ще сменя и свещите с Denso Iridium Power ik16.
не съм много вещ в нещата, защото това ми е първа лична кола и досега не съм се грижел за такава,
но искам най-доброто за нея, за да може и тя да ми дава най-доброто от себе си
Ще се радвам ако някой е имал подобни проблеми и даде съвет!
#2
Публикувано 26 август 2012 - 12:35
Смесен разход 16 и на мене ми се струва доста на бензин разхода същия ли е ако е същия търси проблема в газта и все пак зависи как я караш ако ти е тежък крака няма как разхода да е надолу...
#3
Публикувано 26 август 2012 - 15:30
Колега,а случайно да знаеш,че колата ти е бая по-тежка от базовото купе на цлк-все пак караш кабрио,според мен този двигател си е слабичък за това купе,а и от там разхода идва такъвЗдравейте колеги,
Нов съм във форума и отскоро съм горд собственик на Мерцедес Clk 200 Elegance 1999 кабриолет.
Имам един много голям проблем откакто купих колата. Инсталирана и е газова ситема Бардолини,
което е нормално имайки предвид цената на горивата, но проблема ми е че ми се струва, че
харчи повече отколкото трябва. Дава ми смесен разход газ 16/100 км.
Това дали е нормално при наличие, че е с малък двигател 1998 и е едва 136 коня.
Сменил съм и всички видове филтри (без на авт. скоростна кутия) масло (Кастрол 10w40)
Накладки (Ferodo) скоро ще сменя и свещите с Denso Iridium Power ik16.
не съм много вещ в нещата, защото това ми е първа лична кола и досега не съм се грижел за такава,
но искам най-доброто за нея, за да може и тя да ми дава най-доброто от себе си
Ще се радвам ако някой е имал подобни проблеми и даде съвет!
#4
Публикувано 26 август 2012 - 16:10
Колега, това са данните за твоя автомобил:
Начало на производство:
август 1999
Край на производство:
юни 2000
Вид купе:
2 врати / кабриолет (A208)
Двигател
Тип двигател:
L4
Разположение на двигателя:
Мощност (к.с.)
136
При (обороти в мин.):
5500
Работен обем (см3):
1998
Въртящ момент (Нм/Обороти):
190 / 3700
Принудително пълнене:
Не
Максимална скорост (км/ч):
200
Ускорение до 100 км/ч (сек.):
12.8
Вид Гориво:
бензин
Разход на гориво в смесен цикъл (литра на 100 км.):
9.6
Разход на гориво в градски цикъл (литра на 100 км.):
13.6
Разход на гориво в извънградски цикъл (литра на 100 км.):
7.3
Брой клапани на цилиндър:
4
Газоразпределителна система:
DOHC
Горивна система:
Инжекцион
Диаметър на цилиндъра (мм):
89.9
Ход на буталото(мм):
78.7
Вредни CO2 емисии (г/км):
229
Степен на сгъстяване:
10
Задвижване
Вид задвижване:
Задно
Tрансмисия
Скоростна кутия:
Автоматична
Брой предавки:
5
Спирачна система
Отпред:
Дискове, 288 мм
Отзад:
Дискове, 278 мм
Габарити
Дължина (мм):
4570
Широчина (мм):
1720
Височина (мм):
1380
Междуосие (мм):
2690
Предна следа (мм):
Задна следа (мм):
Други
Брой места:
Размер гуми:
205/55HR16
Собствено тегло (кг):
1475
Максимално допустима маса (кг):
1500
Обем багажник (литри):
Обем резервоар (литри):
62
Диаметър на завиване (метри):
10.7
Клиренс:
Гаранция срещу корозия (години):
1
Моят автомобил е CLK 200, 1999 г., Елеганс, 136 к.с., с ръчна скоростна кутия. Средният ми разход на бензин е под 10/100.
На колата не мисля да слагам газов инжекцион, но от опита ми със старият автомобил, който карах само на газ, мога да те посъветвам следното:
1. Зареди на различни бензиностанции и си засечи разхода. Качеството на горивото е различно, съответно и разхода. Бях доволен от газта на ОМВ и ОК.
2. Изпразни газовата бутилка до нула и засечи колко литра ти събира. Старата ми бутилка празна събираше 32 литра. Имал съм случай (по морето), когато ми заредят над 36 литра, просто да помоля да спрат ...
3. Не знам как си засичаш средния разход, но ако караш повече градско и настъпваш колата, разход на газ от 16/100 не е обезпокоителен.
4. Разходът зависи и от настройките на газовия инжекцион. Майсторът ти може да намали разхода, но със сигурност ще е за сметка на вървенето.
Във форума има доста изчерпателни мнения за свещи, подходящи за ЦЛК на газ.
Начало на производство:
август 1999
Край на производство:
юни 2000
Вид купе:
2 врати / кабриолет (A208)
Двигател
Тип двигател:
L4
Разположение на двигателя:
Мощност (к.с.)
136
При (обороти в мин.):
5500
Работен обем (см3):
1998
Въртящ момент (Нм/Обороти):
190 / 3700
Принудително пълнене:
Не
Максимална скорост (км/ч):
200
Ускорение до 100 км/ч (сек.):
12.8
Вид Гориво:
бензин
Разход на гориво в смесен цикъл (литра на 100 км.):
9.6
Разход на гориво в градски цикъл (литра на 100 км.):
13.6
Разход на гориво в извънградски цикъл (литра на 100 км.):
7.3
Брой клапани на цилиндър:
4
Газоразпределителна система:
DOHC
Горивна система:
Инжекцион
Диаметър на цилиндъра (мм):
89.9
Ход на буталото(мм):
78.7
Вредни CO2 емисии (г/км):
229
Степен на сгъстяване:
10
Задвижване
Вид задвижване:
Задно
Tрансмисия
Скоростна кутия:
Автоматична
Брой предавки:
5
Спирачна система
Отпред:
Дискове, 288 мм
Отзад:
Дискове, 278 мм
Габарити
Дължина (мм):
4570
Широчина (мм):
1720
Височина (мм):
1380
Междуосие (мм):
2690
Предна следа (мм):
Задна следа (мм):
Други
Брой места:
Размер гуми:
205/55HR16
Собствено тегло (кг):
1475
Максимално допустима маса (кг):
1500
Обем багажник (литри):
Обем резервоар (литри):
62
Диаметър на завиване (метри):
10.7
Клиренс:
Гаранция срещу корозия (години):
1
Моят автомобил е CLK 200, 1999 г., Елеганс, 136 к.с., с ръчна скоростна кутия. Средният ми разход на бензин е под 10/100.
На колата не мисля да слагам газов инжекцион, но от опита ми със старият автомобил, който карах само на газ, мога да те посъветвам следното:
1. Зареди на различни бензиностанции и си засечи разхода. Качеството на горивото е различно, съответно и разхода. Бях доволен от газта на ОМВ и ОК.
2. Изпразни газовата бутилка до нула и засечи колко литра ти събира. Старата ми бутилка празна събираше 32 литра. Имал съм случай (по морето), когато ми заредят над 36 литра, просто да помоля да спрат ...
3. Не знам как си засичаш средния разход, но ако караш повече градско и настъпваш колата, разход на газ от 16/100 не е обезпокоителен.
4. Разходът зависи и от настройките на газовия инжекцион. Майсторът ти може да намали разхода, но със сигурност ще е за сметка на вървенето.
Във форума има доста изчерпателни мнения за свещи, подходящи за ЦЛК на газ.
#5
Публикувано 26 август 2012 - 17:15
Какво означава смесен разход? Защото ако караш 800км градско и 150 извънградско и си вадиш извода от това, то 16 е нормално. Автомата гори много, така е! Зависи и колко я юркаш.
Какъв газов инжекцион на Бардолини? ОБД или обикновен ГИ?
Какъв газов инжекцион на Бардолини? ОБД или обикновен ГИ?
#6
Публикувано 26 август 2012 - 22:57
Първо - факт, доказан от мненията на много хора, не само в този форум е, че:
200 без компресор - 136 коня гори повече от,
200 с компресор - 163 коня, който пък гори повече от,
200 с компресор - 192 коня, който пък гори повече от,
като за най-икономичен в този клас се сочи двигателя на 230 компресор и обяснението за това е, че купето е тежко (относително тежко, значително по-тежко от Ц класа, на която се слагат същите двигатели) и по-малките мотори работят в по-малко оптимален режим. Факт е, че двойно по-големите двигатели не горят двойно повече и причината е, че се натоварват много по-малко при нормално шофиране, отколкото малките двигатели.
Над 230 започват вече шест цилиндровите и там разходите са малко по-високи...
Отделно - също факт, доказан от мнението на много хора, пак не само в този форум - автомобилите с автоматични скорости имат малко (около литър, литър и нещо) по-висок разход от автомобилите с ръчни скорости.
В тоя ред на мисли - не е невиждано голям разхода. Аз на моята съм стигал до 25/100 в градски условия, ама я карах, като за рали...
Нормално на мен в града (ама аз съм със 163 коньовата) ми гори на газ (и на бензин) 12/100, но моето градско е 80% по Цариградско шосе. Задръстване хващам само в петък след работа. Ако карам в по-сериозни задръствания в града си отивам и аз на 16/100...
Извън градско съм свалял и до 6/100 но обикновено е около 8.5/100
Винаги карам наклиматик - зима, лято... винаги карам на фарове, дори и през деня, още преди да го направят задължително...
Имай предвид, че за разхода може да оказват влияние много неща: гумите (както шарката на протектора, така и качеството на каучука и дори налягането в гумите), свещите (аз като смених моите ми падна с 1.5 литра разхода), дали караш на газ с пълен резервоар с бензин или с празен (като е пълен си возиш едни 60 кила допълнително)... и естествено от стила на шофиране... и много други фактори.
Та лично моето мнение е, че на т.нар. смесен разход, надали ще можеш да смъкнеш много под 14/100... но определено 16 е малко височко, но е много близко до реалния разход на колата...
А това, дето по книжка го дават 9/100 смесен... може би е било през 2009 г. с немски бензин
200 без компресор - 136 коня гори повече от,
200 с компресор - 163 коня, който пък гори повече от,
200 с компресор - 192 коня, който пък гори повече от,
като за най-икономичен в този клас се сочи двигателя на 230 компресор и обяснението за това е, че купето е тежко (относително тежко, значително по-тежко от Ц класа, на която се слагат същите двигатели) и по-малките мотори работят в по-малко оптимален режим. Факт е, че двойно по-големите двигатели не горят двойно повече и причината е, че се натоварват много по-малко при нормално шофиране, отколкото малките двигатели.
Над 230 започват вече шест цилиндровите и там разходите са малко по-високи...
Отделно - също факт, доказан от мнението на много хора, пак не само в този форум - автомобилите с автоматични скорости имат малко (около литър, литър и нещо) по-висок разход от автомобилите с ръчни скорости.
В тоя ред на мисли - не е невиждано голям разхода. Аз на моята съм стигал до 25/100 в градски условия, ама я карах, като за рали...
Нормално на мен в града (ама аз съм със 163 коньовата) ми гори на газ (и на бензин) 12/100, но моето градско е 80% по Цариградско шосе. Задръстване хващам само в петък след работа. Ако карам в по-сериозни задръствания в града си отивам и аз на 16/100...
Извън градско съм свалял и до 6/100 но обикновено е около 8.5/100
Винаги карам наклиматик - зима, лято... винаги карам на фарове, дори и през деня, още преди да го направят задължително...
Имай предвид, че за разхода може да оказват влияние много неща: гумите (както шарката на протектора, така и качеството на каучука и дори налягането в гумите), свещите (аз като смених моите ми падна с 1.5 литра разхода), дали караш на газ с пълен резервоар с бензин или с празен (като е пълен си возиш едни 60 кила допълнително)... и естествено от стила на шофиране... и много други фактори.
Та лично моето мнение е, че на т.нар. смесен разход, надали ще можеш да смъкнеш много под 14/100... но определено 16 е малко височко, но е много близко до реалния разход на колата...
А това, дето по книжка го дават 9/100 смесен... може би е било през 2009 г. с немски бензин
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#7
Публикувано 26 август 2012 - 23:05
Не знам колко тежи кабриото, не знам и колко много харчи автоматика, знам обаче че 16/100 за тоя слаб мотор е ужасно висок разход!!!
База за сравнение имам от сегашната ми кола, 192 коня компресор и харчи 12-14/100 газ в града. Също и от предишната ми именно 136 коня очиларка, която със сигурност е по-тежка от ЦЛК кабрио. Дори и очиларката не е харчила 16/100, карах я само на бензин.
Според мен проблема е някъде по газовите настройки.
База за сравнение имам от сегашната ми кола, 192 коня компресор и харчи 12-14/100 газ в града. Също и от предишната ми именно 136 коня очиларка, която със сигурност е по-тежка от ЦЛК кабрио. Дори и очиларката не е харчила 16/100, карах я само на бензин.
Според мен проблема е някъде по газовите настройки.
Този пост е редактиран от Алфонсо: 26 август 2012 - 23:09
#8
Публикувано 26 август 2012 - 23:21
от това което гледам в Интернет - W208 тежи 1800 кг. докато W210 тежи 1940 кг. а кабриолетът W208 тежи 2000 кг. То е ясно, че кабриолетите са относително по-тежки и че купетата са също относително по-леки от седаните...
Ужасно висок разход не бих го нарекъл, но определено е повече от нормалното!
Ужасно висок разход не бих го нарекъл, но определено е повече от нормалното!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#9
Публикувано 26 август 2012 - 23:25
от това което гледам в Интернет - W208 тежи 1800 кг. докато W210 тежи 1940 кг. а кабриолетът W208 тежи 2000 кг. То е ясно, че кабриолетите са относително по-тежки и че купетата са също относително по-леки от седаните...
Ужасно висок разход не бих го нарекъл, но определено е повече от нормалното!
Илия не знам къде и какво гледаш, но моята кола, която както знаеш е 208 купе тежи точно 1340кг
1800 е максимално допустимата маса, с други думи натоварена.
То ако едно ЦЛК тежи 2000кг на Рошавия и на Лазо 600-ките трябва да са по 4-5 тона поне
Прав си за очиларката, Е200 е по-лека от цлк кабрио с 50-ина кг
pp Ето извадка от техн. данни за конкретния модел 208 136 коня кабрио
ПОКАЗАТЕЛИ
Максимална скорост
204 км/ч
Време от 0-100 км/ч
12.2 c
Разход - градско
13.4 л/100км
Разход - извънградско
7.1 л/100км
Обем на резервоара
62 л
Собствено тегло
1500 кг
Максимално допустима маса
1980 кг
Размер на гуми
205/55 R 16
Размер на джанти
7J
Този пост е редактиран от Алфонсо: 26 август 2012 - 23:32
#10
Публикувано 27 август 2012 - 10:54
Ихааа, този форум е на път да стане в най-любимия ми форум.
За първи път получавам толкова много и изчерпателни отговори
за толкова кратко време.
Колеги,
обаче малко се обърках
След всичко прочетено ми иде да сменя колата
Сега, все пак да се върнем към темата.
Газовия инжекцион е Бардолини, но честно купих го с него и нз какъв е.
Ходих за настройки и ми казаха, че впръскването било повече и затова с еполучавал този разход.
Намалиха го и човека каза, че сега няма да с е дави и пренасища и ще е ок.
Странното беше, че на извън градското пътуване, което направих ми се случи нещо мн странно.
След 130 км при опит з аизпреварване колата влизаше от 3500 -4 хил оборота в 5 хил почти 6.
двигателя започваше да реве като звяр, а аз си седях на едно място.
После в града ми даде близо 20 на сто и се върнах при пичагата и го попитах за какви настройки става въпрос, които е правил
и ч еопределено съм усетил разлика в поведението на колата. Пипна тук там, каза че сега го увеличил малко и сега ми се струва, че е ОК.
Посъветва да сменя свещи, че газта гори по-трудно от безнина и затова сега съм поръчал на Denso iridium Power, понеже видях
че иридиините свещи им необходимо в пъти по-малко енергия за голяма искра. Дано и тов адонякъде помогне.
Като цяло и след последните настройки, които направи разхода си остана горе долу същия.
Относно шофирането ми, в София през деня в това движение не мисля че мога да с еправя на състезател, а и като цяло двигателя
е малък, както споменахте и гледам д ане го форсирам много. НА бензин обаче движи доста добре и набира доста и бих казал че за такъв
малък двигател се движи доста добре...може би е запазен, знам ли.
Чудех с екакво друго би могло да подобри мощността освен свещите регулирайки разхода и в любимия ми сайт з апазаруване ebay
се разписах с един пичага от Англия, който ми предложи много добри филтърни ъпгрейди з амодела. Не съм ги поръчал още и се чудя
какви са тези ъпгрейди, но каза, че са най-високо качество и вдигали мощността и конските сили на колата намалявайки разхода.
Спортни филтри + ъпгрейд системата излиза нещо, като 170 паунда цена и с ечудя дали си заслужава.
Като цяло се чудя дали си зтрува да наливам толкова пари в тази кола. Като бях тръгнал да си търся кола и най-вече исках да е кабрио се бях
спрял на бмв или по-точно 320i 2001 година, но сега опреелено не съжалявам за избора си. Взех тази за 9000хил, което не знам дали е много,
но беше регистрирана с каско застраховки, газова, двд/гпс система вътре. качваш се и караш дето викаш и съм доволен. Чудя се през зимата само как ще
и какви ЗИМНИ ГУМИ ще са и добре да сложа (спрял съм се на Michelin Pilot) и не знам разхода тогава какъв ще, а и поведението и на пътя също.
Но за първа кола ..тепърва опознавам света на Мерцедес, а и като цяло на автомобилите.
За сега съм решил да я стегна пък ще видим. Ще сменя ако мога и др месец маслото на автомата и филтъра, което ми напомня ако може д ами препоръчате
добър сервиз в София за поддръжка и диагносика, където няма да ми одерат кожата. А като става въпрос за кожа, ако може да препоръчате и някой добър тапицер, който може
да ми поосвежи салона, ч еима места по седлаките, които имат нужда от боя.
За първи път получавам толкова много и изчерпателни отговори
за толкова кратко време.
Колеги,
обаче малко се обърках
След всичко прочетено ми иде да сменя колата
Сега, все пак да се върнем към темата.
Газовия инжекцион е Бардолини, но честно купих го с него и нз какъв е.
Ходих за настройки и ми казаха, че впръскването било повече и затова с еполучавал този разход.
Намалиха го и човека каза, че сега няма да с е дави и пренасища и ще е ок.
Странното беше, че на извън градското пътуване, което направих ми се случи нещо мн странно.
След 130 км при опит з аизпреварване колата влизаше от 3500 -4 хил оборота в 5 хил почти 6.
двигателя започваше да реве като звяр, а аз си седях на едно място.
После в града ми даде близо 20 на сто и се върнах при пичагата и го попитах за какви настройки става въпрос, които е правил
и ч еопределено съм усетил разлика в поведението на колата. Пипна тук там, каза че сега го увеличил малко и сега ми се струва, че е ОК.
Посъветва да сменя свещи, че газта гори по-трудно от безнина и затова сега съм поръчал на Denso iridium Power, понеже видях
че иридиините свещи им необходимо в пъти по-малко енергия за голяма искра. Дано и тов адонякъде помогне.
Като цяло и след последните настройки, които направи разхода си остана горе долу същия.
Относно шофирането ми, в София през деня в това движение не мисля че мога да с еправя на състезател, а и като цяло двигателя
е малък, както споменахте и гледам д ане го форсирам много. НА бензин обаче движи доста добре и набира доста и бих казал че за такъв
малък двигател се движи доста добре...може би е запазен, знам ли.
Чудех с екакво друго би могло да подобри мощността освен свещите регулирайки разхода и в любимия ми сайт з апазаруване ebay
се разписах с един пичага от Англия, който ми предложи много добри филтърни ъпгрейди з амодела. Не съм ги поръчал още и се чудя
какви са тези ъпгрейди, но каза, че са най-високо качество и вдигали мощността и конските сили на колата намалявайки разхода.
Спортни филтри + ъпгрейд системата излиза нещо, като 170 паунда цена и с ечудя дали си заслужава.
Като цяло се чудя дали си зтрува да наливам толкова пари в тази кола. Като бях тръгнал да си търся кола и най-вече исках да е кабрио се бях
спрял на бмв или по-точно 320i 2001 година, но сега опреелено не съжалявам за избора си. Взех тази за 9000хил, което не знам дали е много,
но беше регистрирана с каско застраховки, газова, двд/гпс система вътре. качваш се и караш дето викаш и съм доволен. Чудя се през зимата само как ще
и какви ЗИМНИ ГУМИ ще са и добре да сложа (спрял съм се на Michelin Pilot) и не знам разхода тогава какъв ще, а и поведението и на пътя също.
Но за първа кола ..тепърва опознавам света на Мерцедес, а и като цяло на автомобилите.
За сега съм решил да я стегна пък ще видим. Ще сменя ако мога и др месец маслото на автомата и филтъра, което ми напомня ако може д ами препоръчате
добър сервиз в София за поддръжка и диагносика, където няма да ми одерат кожата. А като става въпрос за кожа, ако може да препоръчате и някой добър тапицер, който може
да ми поосвежи салона, ч еима места по седлаките, които имат нужда от боя.
#11
Публикувано 27 август 2012 - 11:05
Колега моята е w208 1998 136 коня и гори 17 /100 газ + 1 бензин градско.Ивънградско съм падал до 10/100 газ.карам на климатик и доста често я изрязвам.
LAS VEGAS
#12
Публикувано 27 август 2012 - 11:28
Явно си доволен
#13
Публикувано 27 август 2012 - 12:56
Газова не се настройва на място. Бардолинската е малко кофти за настройка, поне по моите лични наблюдения, но става.
Това е в сравнение с Ланди, тяхната е трудна за настройка, но един път направи ли се, няма разлика от бензина.
С нищо не можеш да подобриш мощността. Отиди при нормален газаджия да ти я настрои в движение, а не да гадае къде би било добре.
Аз карах няколко дни с лаптопа на дясната седалка, докато почне да върви приемливо, преди да й пусна самоадаптациите по К-линията.
Ако купуваш филтри: К&N панелни или JR. Moжеш и с англиийските като Jetex или Green, но само един човек познавам, който е карал с такива, а са на същите цени като нормалните.
Това е глупост, че газта гори по-трудно от бензина
Дано е ОК Денсо-то, пробвал съм веднъж с техни (но не Иридиеви) и не бяха нищо особено.
А за първа кола подозирам разхода ти е нормален
Я вземи да си качиш малко снимки на колата в гаража (има такава функция на форума горе в менютата). Както има и тема за снимки на ЦЛК-та.
Сещам се за едно много пазено кабрио като твоята, в която може да има малко маниашки елементи, за които дори не подозираш
Ако е тя, ще ти кажа кои са детайлите
Това е в сравнение с Ланди, тяхната е трудна за настройка, но един път направи ли се, няма разлика от бензина.
С нищо не можеш да подобриш мощността. Отиди при нормален газаджия да ти я настрои в движение, а не да гадае къде би било добре.
Аз карах няколко дни с лаптопа на дясната седалка, докато почне да върви приемливо, преди да й пусна самоадаптациите по К-линията.
Ако купуваш филтри: К&N панелни или JR. Moжеш и с англиийските като Jetex или Green, но само един човек познавам, който е карал с такива, а са на същите цени като нормалните.
Това е глупост, че газта гори по-трудно от бензина
Дано е ОК Денсо-то, пробвал съм веднъж с техни (но не Иридиеви) и не бяха нищо особено.
А за първа кола подозирам разхода ти е нормален
Я вземи да си качиш малко снимки на колата в гаража (има такава функция на форума горе в менютата). Както има и тема за снимки на ЦЛК-та.
Сещам се за едно много пазено кабрио като твоята, в която може да има малко маниашки елементи, за които дори не подозираш
Ако е тя, ще ти кажа кои са детайлите
#14
Публикувано 28 август 2012 - 00:11
Мани тия филтри, не се занимавай с глупости. Не го твърдя, но злите езици твърдят, че тия филтри пропускат по-едри частици и в комбинация с повишения дебит на въздуха не се отразяват добре на дебитомерите, които пък са скъпи и капризни части при тия двигатели. Ефектът от тях пък е съмнителен, а разликата в цената не е в полза на тия тунинги... да не коментираме, че всеки път като вдигнеш капака ще ти казват "И да го разкараш тоя тунинг" Лично мнение...
След като качиш снимките - защо не вземеш да наминеш на някоя среща (например идната сряда)? Освен, че форума е готин, на живо сме още по-готини Сигурен съм, че наживо ще ти покажем поне 10 неща, които не знаеш за колата
А Лилов е прав - газ се настройва в движение... с лаптопа и живи данни... и разбира се - добър газаджия, не на око и намясто! Но и аз не залагам, че може да се смъкне драстично надолу този разход. Казах го и пак ще кажа, висок е, но не е много висок... особено за софийския трафик. Това, че си в задръствания и не можеш да я юркаш не означава, че разходът трябва да е нисък - задръстването (в комбинация с автоматичните скорости) си е предпоставка за висок разход!
След като качиш снимките - защо не вземеш да наминеш на някоя среща (например идната сряда)? Освен, че форума е готин, на живо сме още по-готини Сигурен съм, че наживо ще ти покажем поне 10 неща, които не знаеш за колата
А Лилов е прав - газ се настройва в движение... с лаптопа и живи данни... и разбира се - добър газаджия, не на око и намясто! Но и аз не залагам, че може да се смъкне драстично надолу този разход. Казах го и пак ще кажа, висок е, но не е много висок... особено за софийския трафик. Това, че си в задръствания и не можеш да я юркаш не означава, че разходът трябва да е нисък - задръстването (в комбинация с автоматичните скорости) си е предпоставка за висок разход!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#15
Публикувано 28 август 2012 - 09:20
Ами доволен съм, все пак си е мойта кола ))
Така колеги само ако мога да направя сбор на всички запитвания, за д ами е по-лесно:
1. Има ли ефект и заслужава ли си да закупя такива спортни филтри?
2. Регулиране на газта колко струва и колко време каране ще отнеме? Ako някой има опит да сподели за удовлетворение от цена и работа от BSM на цариградско?
3. Какъв тип летни и какъв тип зимни гуми е добре тогава да си сложа за колата? (марка, модел, размер, широчина...)
4. Колко ще ми струва подръжката на автоматика(хубаво масло и филтър) и откъде може да се вземат/сменят?
5. Коя бензиностанция бихте препоръчали от която сте доволни от газта и горивото като цяло?
6. Препоръчайте изпитан вече сервиз, където мога да направя диагностика на колата и д ами кажат какво що има за смяна още и д ами го сменят без да ме одерат много?
7. Препоръчайте ми някой тапицер, който шие, поправя, боядисва, освежава кожени салони?
Ами това е накратко, като се надявам някои от по-горе дискутираните неща да ми помогнат да смъкна разхода без да убивам колата. )
Modder, благодаря ти много за изчерпателните отговори и полезни съвети. Относно снимките, нямам още хубави понеже в сервиза, където сменях маслото ми удариха предната броня
и я спукаха и още не съм я оправил, а не ми се сика да я снимам такава, но скоро ще има. Ще поразуча форума...има доста интересни теми.
Да попитам от Ивайджет ли е най-добре и изгодно да търся помощ за филтрите и маслата, както и консумативи за колата.
Откъде бих могъл д аси взема препарат за гюрука, защото си иска и той поддръжка, а още не съм му правил никаква?
Някой да има идея откакво може и как да с еоправи проблема с капенето? КАто завали капе точно над дръжката на вратата, а гюрука нее скъсан никъде,
сякаш пропуска през плата и то вс еот едно и също място?!
Така колеги само ако мога да направя сбор на всички запитвания, за д ами е по-лесно:
1. Има ли ефект и заслужава ли си да закупя такива спортни филтри?
2. Регулиране на газта колко струва и колко време каране ще отнеме? Ako някой има опит да сподели за удовлетворение от цена и работа от BSM на цариградско?
3. Какъв тип летни и какъв тип зимни гуми е добре тогава да си сложа за колата? (марка, модел, размер, широчина...)
4. Колко ще ми струва подръжката на автоматика(хубаво масло и филтър) и откъде може да се вземат/сменят?
5. Коя бензиностанция бихте препоръчали от която сте доволни от газта и горивото като цяло?
6. Препоръчайте изпитан вече сервиз, където мога да направя диагностика на колата и д ами кажат какво що има за смяна още и д ами го сменят без да ме одерат много?
7. Препоръчайте ми някой тапицер, който шие, поправя, боядисва, освежава кожени салони?
Ами това е накратко, като се надявам някои от по-горе дискутираните неща да ми помогнат да смъкна разхода без да убивам колата. )
Modder, благодаря ти много за изчерпателните отговори и полезни съвети. Относно снимките, нямам още хубави понеже в сервиза, където сменях маслото ми удариха предната броня
и я спукаха и още не съм я оправил, а не ми се сика да я снимам такава, но скоро ще има. Ще поразуча форума...има доста интересни теми.
Да попитам от Ивайджет ли е най-добре и изгодно да търся помощ за филтрите и маслата, както и консумативи за колата.
Откъде бих могъл д аси взема препарат за гюрука, защото си иска и той поддръжка, а още не съм му правил никаква?
Някой да има идея откакво може и как да с еоправи проблема с капенето? КАто завали капе точно над дръжката на вратата, а гюрука нее скъсан никъде,
сякаш пропуска през плата и то вс еот едно и също място?!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни