208 и 202 имат едно и също ЕТ за летите джанти, а по точно ЕТ35.
ЕТ е т.нар. "офсет" тоест показва разстоянието от централната линия на джантата до нейната монтажна повърхност. Колкото е по-голямо числото "ЕТ", толкова джантата е по-прибрана в калника, тогава може да закачи в спир. апарат, колкото е по-малко ЕТ-то, толкова джантата е по-изнесена да стърчи извън калника, ако се прекали в такъв случай, можеш да си обърнеш веждите на калниците.
Не случайно производителите дават оптимален вариант за офсет при всеки модел. Винаги може да се варира но в малки граници, примерно ако е дадено заводски ЕТ35 можеш без проблеми да сложиш ЕТ38

Такива джанти... ?!?
Started by jan_klod1, 22 Aug 2012 - 01:07:52
15 replies to this topic
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users