Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с автоматични скорости


  • Please log in to reply
15 мнения по тази тема

#1 fearofthedar

fearofthedar

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 300TD 1990г

Публикувано 16 август 2012 - 16:41

Здарвейте,
Вчера се появи проблем в скоростите на моя W124 300TD 1990Г ,
Неискат да превключват на ниски обороти ,превключват само на високи над3500 оборота
Проблема се появи след едно изпреварване от моя страна при което натиснах
кик дауна , след това вече не превключва на 2000 2200 обороти


Благодаря за отговорите!
  • 0

#2 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 16 август 2012 - 19:51

Нещо си разместил лостовата система или си скъсал жилото.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#3 fearofthedar

fearofthedar

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 300TD 1990г

Публикувано 16 август 2012 - 21:32

Кое жило?

http://partscatalog..../09G/27/045/p/2 това ли трябва да е?
  • 0

#4 anarchymisc

anarchymisc

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 163 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен/София
  • Автомобил:
    W124 250DTurbo '92
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 август 2012 - 22:15

Точно това, случва се да запече лостовата му система (не знам как е на 3.0, но съм сигурен, че е различно от моята), и като върнеш дросела тоя кабел не се връща докрай. Огледай там първо дали всичко се движи добре и се връща добре.

Ето и снимка от един друг форум, модераторите да ме извинят.
http://goo.gl/IeCMQ
  • 0

#5 fearofthedar

fearofthedar

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 300TD 1990г

Публикувано 17 август 2012 - 16:25

жилото не е скъсано но не можах да разбера точно как става регулажа

някой може ли да ми обясни самия принцип на работа на лостовия механизъм и работата на скоростите

има ли вероятност проблема да е по голям един майстор ми каза че били ламел?
  • 0

#6 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 17 август 2012 - 16:43

На какво викат ламел?Само да подчертая,че на жилото точно това му е функцията.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#7 fearofthedar

fearofthedar

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 300TD 1990г

Публикувано 17 август 2012 - 17:29

ламели викали на нещо вътре в кутията била се прецакала трябвало да се сменя ми казаха ,
а тя нито вие има си мощност не пребоксува единственото е че включва след 3500оборота на по висока
предавка, а жилото трябва да го натегна или да го отпусна?
  • 0

#8 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 17 август 2012 - 17:50

Зад помпата под 6ти цилиндър на входящия колектор има жило , регулирай го внимателно , трябва да остане 1-2-3 мм свободен ход , от там много зависи работата на автомата.
Зависи от реглажа , който ще направиш , ще следиш следните "аномалии"
Ще включва от първите скорости добре , 3та ще е по дълга , ще включва на 3-3500 или като си махнеш крака от газта.
При добър реглаж , ще усетиш едно успокоение в кутията и в нейното превключване.
В случай , че си объркал реглацията , не се плаши , лесно се докажда кутията да включва на по малки обороти ...
Ако не разбираш какво ти пиша , може да ти покажа снимка на жилото.
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#9 fearofthedar

fearofthedar

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 300TD 1990г

Публикувано 17 август 2012 - 18:16

Пробвах със жилото навивам го но няма резултат сигурно бъркам нещо?


  • 0

#10 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 август 2012 - 20:39

Моите уважения момчета, но това упражнение се прави от човек който умее и знае как!

С писане няма как да се обясни, камо ли да се разбере от четящият!

Спрете с лаишките експерименти, щото ще стане по зле!!!

п.с

Не се сърдете, не ща да обидя никого! ;)

Този пост е редактиран от Вай Басо: 17 август 2012 - 21:00

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#11 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 17 август 2012 - 23:44

Бай Васо , няма ядове , прав си , на 124-ката , за три дни около 20 пъти сме го регулирали това жило и да ти кажа , има си разлика , преди удряше на първите две предавки , след целенето на правилната настройка , автомата заспа , с ръка на сърцето , знаеш , че не говоря празни приказки , автомата просто си заспа , започна да превключва много много по плавно , дори когато се возих при тебе , помниш ли те попитах , защо тропа леко автомата и ти ми каза - Трифка , всички автомати на 124-ката така си тропкат , не е проблем , та примера ми беше , че трябва да , да се настройва от човек , който разбира , до ония ден и аз не знаех , но след 20пъти и уцелих как трябва да бъде :)
Принципно , според мене няма какво да му стане на автомата , ако не го направи както трябва , защото той ще кара 200-300 метра и ако не му хареса , ще слезе и ще пробва пак :)
:beer и шкембенце :happy
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#12 merdjamin

merdjamin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    w210 e200 1998 w211 220cdi 2004

Публикувано 18 август 2012 - 05:51

Вижте дозата и трябва да се провери налягането.
  • 0

#13 fearofthedar

fearofthedar

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 300TD 1990г

Публикувано 18 август 2012 - 06:27

налягането на клапана на скоростите ли?
А коя доза?
  • 0

#14 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 август 2012 - 09:17

за три дни около 20 пъти сме го


Трифка, точно бате, много е изнервящо, това имам пред вид и аз. Ти си чепкаш, идва ти от вътре, направил си го, не ти е омръзнало да въртиш, спираш и тръгваш...обаче:

Колата е работила добре и след 'кик' се е попрецакала. Дилянски насочва баш където трябва - лостовата. Аз също, първо бих погледнал там. Като нищо обаче, жилото може да е излязло от захвата в скоростите, може вакум да и е изпуснал.....трябва си човек който знае къде и как.......има и една пружинка в мозъка, която с времето губи якост и започват номерата.

Моят съвет към човека е да намери правилният майстор, който няма да го плаши и да го подкара да сваля скорости и т.н..... Няма как да е работил и да се е спраскал тотално от един 'кик' , нещо се е откачило или разместило. Според мен е дребно , но си трябва пръч. ;)

А на моя автомат трябва някой да слезе в канала и да му намали налягането. ;)....ама кой.... :D....и да 124 включва мако по-твърдо. Заменяме думата 'хлопка' с 'леееко подритва'.....и то само когато е подадена повечко газ.

Поздрави, късмет и.....шкембенце. :beer

Този пост е редактиран от Вай Басо: 18 август 2012 - 09:20

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#15 fearofthedar

fearofthedar

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 300TD 1990г

Публикувано 18 август 2012 - 09:46

И аз си мисля че не са се прецакали тотално скоростите ама явно такива са майсторите направо ми викат 350лв работа и 800 скорости,
наистина трябва да намеря някой ама сле тия суми където ми ги обявяват не ми се ходи никъде!
може наистина да е излезнало жилото то се пада от дясно на скоростите нали? че тука из нета изчетох доста информация...
те еди ми бяха казали и за ASD като не работеяе че било реле 300кинта ама благодарение на вас колеги си го диагностицирах сам и с едно почистване на стоп машинката са оправи
ще съ благодарен за някои координати на някой кийто не иска да опрви месеца с един удар
гледах че и доста вакуми има може и да не се оправя сам
  • 0




3 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 3 гости, 0 анонимни