Проблем с автоматични скорости
Започната от fearofthedar, 16 авг 2012 - 16:41:31
15 мнения по тази тема
#1
Публикувано 16 август 2012 - 16:41
Здарвейте,
Вчера се появи проблем в скоростите на моя W124 300TD 1990Г ,
Неискат да превключват на ниски обороти ,превключват само на високи над3500 оборота
Проблема се появи след едно изпреварване от моя страна при което натиснах
кик дауна , след това вече не превключва на 2000 2200 обороти
Благодаря за отговорите!
Вчера се появи проблем в скоростите на моя W124 300TD 1990Г ,
Неискат да превключват на ниски обороти ,превключват само на високи над3500 оборота
Проблема се появи след едно изпреварване от моя страна при което натиснах
кик дауна , след това вече не превключва на 2000 2200 обороти
Благодаря за отговорите!
#2
Публикувано 16 август 2012 - 19:51
Нещо си разместил лостовата система или си скъсал жилото.
Никога не оставям магарето си в калта.
#3
Публикувано 16 август 2012 - 21:32
#4
Публикувано 16 август 2012 - 22:15
Точно това, случва се да запече лостовата му система (не знам как е на 3.0, но съм сигурен, че е различно от моята), и като върнеш дросела тоя кабел не се връща докрай. Огледай там първо дали всичко се движи добре и се връща добре.
Ето и снимка от един друг форум, модераторите да ме извинят.
http://goo.gl/IeCMQ
Ето и снимка от един друг форум, модераторите да ме извинят.
http://goo.gl/IeCMQ
#5
Публикувано 17 август 2012 - 16:25
жилото не е скъсано но не можах да разбера точно как става регулажа
някой може ли да ми обясни самия принцип на работа на лостовия механизъм и работата на скоростите
има ли вероятност проблема да е по голям един майстор ми каза че били ламел?
някой може ли да ми обясни самия принцип на работа на лостовия механизъм и работата на скоростите
има ли вероятност проблема да е по голям един майстор ми каза че били ламел?
#6
Публикувано 17 август 2012 - 16:43
На какво викат ламел?Само да подчертая,че на жилото точно това му е функцията.
Никога не оставям магарето си в калта.
#7
Публикувано 17 август 2012 - 17:29
ламели викали на нещо вътре в кутията била се прецакала трябвало да се сменя ми казаха ,
а тя нито вие има си мощност не пребоксува единственото е че включва след 3500оборота на по висока
предавка, а жилото трябва да го натегна или да го отпусна?
а тя нито вие има си мощност не пребоксува единственото е че включва след 3500оборота на по висока
предавка, а жилото трябва да го натегна или да го отпусна?
#8
Публикувано 17 август 2012 - 17:50
Зад помпата под 6ти цилиндър на входящия колектор има жило , регулирай го внимателно , трябва да остане 1-2-3 мм свободен ход , от там много зависи работата на автомата.
Зависи от реглажа , който ще направиш , ще следиш следните "аномалии"
Ще включва от първите скорости добре , 3та ще е по дълга , ще включва на 3-3500 или като си махнеш крака от газта.
При добър реглаж , ще усетиш едно успокоение в кутията и в нейното превключване.
В случай , че си объркал реглацията , не се плаши , лесно се докажда кутията да включва на по малки обороти ...
Ако не разбираш какво ти пиша , може да ти покажа снимка на жилото.
Зависи от реглажа , който ще направиш , ще следиш следните "аномалии"
Ще включва от първите скорости добре , 3та ще е по дълга , ще включва на 3-3500 или като си махнеш крака от газта.
При добър реглаж , ще усетиш едно успокоение в кутията и в нейното превключване.
В случай , че си объркал реглацията , не се плаши , лесно се докажда кутията да включва на по малки обороти ...
Ако не разбираш какво ти пиша , може да ти покажа снимка на жилото.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#9
Публикувано 17 август 2012 - 18:16
Пробвах със жилото навивам го но няма резултат сигурно бъркам нещо?
#10
Публикувано 17 август 2012 - 20:39
Моите уважения момчета, но това упражнение се прави от човек който умее и знае как!
С писане няма как да се обясни, камо ли да се разбере от четящият!
Спрете с лаишките експерименти, щото ще стане по зле!!!
п.с
Не се сърдете, не ща да обидя никого!
С писане няма как да се обясни, камо ли да се разбере от четящият!
Спрете с лаишките експерименти, щото ще стане по зле!!!
п.с
Не се сърдете, не ща да обидя никого!
Този пост е редактиран от Вай Басо: 17 август 2012 - 21:00
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#11
Публикувано 17 август 2012 - 23:44
Бай Васо , няма ядове , прав си , на 124-ката , за три дни около 20 пъти сме го регулирали това жило и да ти кажа , има си разлика , преди удряше на първите две предавки , след целенето на правилната настройка , автомата заспа , с ръка на сърцето , знаеш , че не говоря празни приказки , автомата просто си заспа , започна да превключва много много по плавно , дори когато се возих при тебе , помниш ли те попитах , защо тропа леко автомата и ти ми каза - Трифка , всички автомати на 124-ката така си тропкат , не е проблем , та примера ми беше , че трябва да , да се настройва от човек , който разбира , до ония ден и аз не знаех , но след 20пъти и уцелих как трябва да бъде
Принципно , според мене няма какво да му стане на автомата , ако не го направи както трябва , защото той ще кара 200-300 метра и ако не му хареса , ще слезе и ще пробва пак
и шкембенце
Принципно , според мене няма какво да му стане на автомата , ако не го направи както трябва , защото той ще кара 200-300 метра и ако не му хареса , ще слезе и ще пробва пак
и шкембенце
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#12
Публикувано 18 август 2012 - 05:51
Вижте дозата и трябва да се провери налягането.
#13
Публикувано 18 август 2012 - 06:27
налягането на клапана на скоростите ли?
А коя доза?
А коя доза?
#14
Публикувано 18 август 2012 - 09:17
за три дни около 20 пъти сме го
Трифка, точно бате, много е изнервящо, това имам пред вид и аз. Ти си чепкаш, идва ти от вътре, направил си го, не ти е омръзнало да въртиш, спираш и тръгваш...обаче:
Колата е работила добре и след 'кик' се е попрецакала. Дилянски насочва баш където трябва - лостовата. Аз също, първо бих погледнал там. Като нищо обаче, жилото може да е излязло от захвата в скоростите, може вакум да и е изпуснал.....трябва си човек който знае къде и как.......има и една пружинка в мозъка, която с времето губи якост и започват номерата.
Моят съвет към човека е да намери правилният майстор, който няма да го плаши и да го подкара да сваля скорости и т.н..... Няма как да е работил и да се е спраскал тотално от един 'кик' , нещо се е откачило или разместило. Според мен е дребно , но си трябва пръч.
А на моя автомат трябва някой да слезе в канала и да му намали налягането. ....ама кой.... ....и да 124 включва мако по-твърдо. Заменяме думата 'хлопка' с 'леееко подритва'.....и то само когато е подадена повечко газ.
Поздрави, късмет и.....шкембенце.
Този пост е редактиран от Вай Басо: 18 август 2012 - 09:20
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#15
Публикувано 18 август 2012 - 09:46
И аз си мисля че не са се прецакали тотално скоростите ама явно такива са майсторите направо ми викат 350лв работа и 800 скорости,
наистина трябва да намеря някой ама сле тия суми където ми ги обявяват не ми се ходи никъде!
може наистина да е излезнало жилото то се пада от дясно на скоростите нали? че тука из нета изчетох доста информация...
те еди ми бяха казали и за ASD като не работеяе че било реле 300кинта ама благодарение на вас колеги си го диагностицирах сам и с едно почистване на стоп машинката са оправи
ще съ благодарен за някои координати на някой кийто не иска да опрви месеца с един удар
гледах че и доста вакуми има може и да не се оправя сам
наистина трябва да намеря някой ама сле тия суми където ми ги обявяват не ми се ходи никъде!
може наистина да е излезнало жилото то се пада от дясно на скоростите нали? че тука из нета изчетох доста информация...
те еди ми бяха казали и за ASD като не работеяе че било реле 300кинта ама благодарение на вас колеги си го диагностицирах сам и с едно почистване на стоп машинката са оправи
ще съ благодарен за някои координати на някой кийто не иска да опрви месеца с един удар
гледах че и доста вакуми има може и да не се оправя сам
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни