Мерцедес Бенц (Mercedes-Benz C-Class) се провали на тест за сигурност в САЩ
Започната от LiL, 15 авг 2012 - 08:31:32
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 15 август 2012 - 08:31
Повечето средноголеми луксозни автомобили, включително Мерцедес Бенц (Mercedes-Benz C-Class), се представиха зле на ново изпитание при челен удар, разработено от Застрахователния институт за пътна безопасност в САЩ (IIHS), предаде Асошиейтед прес, цитирана от БТА.
Новият тест имитира това, което става, когато колата удари друга кола или неподвижен обект като дърво или стълб. Тестът се провежда при скорост 65 км в час, като на изпитание е подложена предната част на колата от страната на шофьора.
Всички тествани модели са пуснати през 2012 година, уточнява ИТАР-ТАСС.
Резултатите от теста на Застрахователния институт за пътна безопасност в САЩ се следят внимателно от автомобилния сектор и често водят до промени на дизайна или характеристиките, свързани със сигурността. Добрите резултати често се изтъкват в рекламите.
Институтът отбеляза, че е разработил теста след години анализиране на реални фронтални сблъсъци, при които загиват над 10 000 души годишно в САЩ. От общо 11 тествани автомобила само Акура Ти Ел (Acura TL), Волво Ес60 (Volvo S60) и Инфинити Джи (Infiniti G) са получили добра или задоволителна оценка от института, който е финансиран от застрахователи.
Рейтинг близък до незадоволителния са получили Акура Ти Ес Екс (Acura TSX), БМВ 3 (BMW 3 Series), Линкълн Ем кей зет (Lincoln MKZ) и Фолксваген Си Си (Volkswagen CC). Останалите четири автомобила Мерцедес C (Mercedes C-Class), Лексус ай ес 250 (Lexus IS 250), Ауди А4 (Audi A4) и Лексус И ЕС 350 (Lexus ES 350) са получили лоши оценки.
Според тези оценки съответните автомобили при реална катастрофа няма да могат да осигурят необходимата безопасност на намиращия се вътре шофьор и на пътниците.
Според института новият тест е показал, че страничните въздушни възглавници може да не изскочат навреме или да не стигнат достатъчно далече, за да защитят пътуващите. В три коли - БМВ, Мерцедес и Фолксваген - предпазните колани са се размотали прекалено много след удара, като манекените в колата са се ударили в твърди повърхности.
Вратата на Фолксваген е била напълно отрязана при теста.
източник : дир.бг
Новият тест имитира това, което става, когато колата удари друга кола или неподвижен обект като дърво или стълб. Тестът се провежда при скорост 65 км в час, като на изпитание е подложена предната част на колата от страната на шофьора.
Всички тествани модели са пуснати през 2012 година, уточнява ИТАР-ТАСС.
Резултатите от теста на Застрахователния институт за пътна безопасност в САЩ се следят внимателно от автомобилния сектор и често водят до промени на дизайна или характеристиките, свързани със сигурността. Добрите резултати често се изтъкват в рекламите.
Институтът отбеляза, че е разработил теста след години анализиране на реални фронтални сблъсъци, при които загиват над 10 000 души годишно в САЩ. От общо 11 тествани автомобила само Акура Ти Ел (Acura TL), Волво Ес60 (Volvo S60) и Инфинити Джи (Infiniti G) са получили добра или задоволителна оценка от института, който е финансиран от застрахователи.
Рейтинг близък до незадоволителния са получили Акура Ти Ес Екс (Acura TSX), БМВ 3 (BMW 3 Series), Линкълн Ем кей зет (Lincoln MKZ) и Фолксваген Си Си (Volkswagen CC). Останалите четири автомобила Мерцедес C (Mercedes C-Class), Лексус ай ес 250 (Lexus IS 250), Ауди А4 (Audi A4) и Лексус И ЕС 350 (Lexus ES 350) са получили лоши оценки.
Според тези оценки съответните автомобили при реална катастрофа няма да могат да осигурят необходимата безопасност на намиращия се вътре шофьор и на пътниците.
Според института новият тест е показал, че страничните въздушни възглавници може да не изскочат навреме или да не стигнат достатъчно далече, за да защитят пътуващите. В три коли - БМВ, Мерцедес и Фолксваген - предпазните колани са се размотали прекалено много след удара, като манекените в колата са се ударили в твърди повърхности.
Вратата на Фолксваген е била напълно отрязана при теста.
източник : дир.бг
#2
Публикувано 15 август 2012 - 09:00
Срамота в днешно време Мерцедес да се провалят на тест за сигурност.Да видим какъв ще е отговора от Щутгарт или по-скоро оправданието за това,защото американците си купуват Мерцедес именно заради безопасноста.
#3
Публикувано 15 август 2012 - 09:19
Тестът е наистина брутален
МБ търпят основно критика, защо не им се отваря страничния еърбег при такъв удар (както и при повечето други тествани автомобили, но това не е извинение).
Ето и малко подробности за теста:
МБ търпят основно критика, защо не им се отваря страничния еърбег при такъв удар (както и при повечето други тествани автомобили, но това не е извинение).
Ето и малко подробности за теста:
Този пост е редактиран от Praetorian: 15 август 2012 - 09:26
#4
Публикувано 15 август 2012 - 09:57
Еха, на Инфинитито - около 30 - 40 секунда - гумата му падна от джантата!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#5
Публикувано 15 август 2012 - 10:48
Еха, на Инфинитито - около 30 - 40 секунда - гумата му падна от джантата!
това е safety feature .... така се поглъща повече енергия при удара
#6
Публикувано 16 август 2012 - 23:41
Малко нещо.... Итар-тасс съобщи, как американците тествали коли...
От кога Итар-тасс се занимават с новини, а пък американците разбират от коли, че чак ги тестват?!
От кога Итар-тасс се занимават с новини, а пък американците разбират от коли, че чак ги тестват?!
#7
Публикувано 17 август 2012 - 00:01
Купувам левия и десния праг на Ес60ката на приемлива цена така като гледам си падна недокоснат
Моля свържете се с мен
Засега е само това .. ще едитвам след време , ако си харесам още нещо
Пффф .. ебаси тестовете братче .. лудница
Моля свържете се с мен
Засега е само това .. ще едитвам след време , ако си харесам още нещо
Пффф .. ебаси тестовете братче .. лудница
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни