Mercedes 190 1.8 бензин, 2 бързи въпроса :)
Started by malizia, 13 Aug 2012 - 18:30:03
2 replies to this topic
#1
Posted 13 August 2012 - 18:30
Днес най-накрая намерих време да се заемем с 190-тката.Правим потенциометъра на механичната инжекция.
1.Та дали може някой да ми каже какви стойности трябва да дава м/у куплунзите (3 на брой) колата е с мотор 102.910 1.8 бензин 108 коня.
2.Дали може да се открие схема на вакумите който играят роля за запалване и тн. намиращи се около мотора.Понеже колата е пернищка и с сменяван мотор и ме съмнява ,че не всички вакуми са си по местата.
Искаме да я наредим и да направим центровката вече с новия потенциометър.
Ще се радвам да помогнете.
1.Та дали може някой да ми каже какви стойности трябва да дава м/у куплунзите (3 на брой) колата е с мотор 102.910 1.8 бензин 108 коня.
2.Дали може да се открие схема на вакумите който играят роля за запалване и тн. намиращи се около мотора.Понеже колата е пернищка и с сменяван мотор и ме съмнява ,че не всички вакуми са си по местата.
Искаме да я наредим и да направим центровката вече с новия потенциометър.
Ще се радвам да помогнете.
#2
Posted 16 June 2013 - 23:19
http://www.benzworld...agrams-all.html
Тук също обсъждат темата.
Edited by jcaesar, 16 June 2013 - 23:19 .
#3
Posted 27 June 2013 - 13:14
Колега здарвей,
ще цитирам думи на Subsonic и информация от спецуификациите на Бош , който доста детайлно познава принципа на работа на KE jetronic.
На празен ход ако напрежението е повече от 0.9 или по-малко 0.5 волта, има нужда от реглаж.
Кабелите на потенциометъра са
Кафяв
Синьо-черен
Синьо-зелен
Напрежение между
Кафяв и синьо-черен 0,5 - 0,9 V
Кафяв и синьо-зелен 4,90 - 5,00 V Захранване
Колата трябва да е загряла. Настройваш клапата да е в правилното положение на неработещ мотор, Настойваш луфта на клапата. На контакт мериш напрежението между кафявия и синьо-черния, трябва само да нараства от 0 до 5 Волта вез да има пропадания. Нараства логаритмично! Уверяваш се че колата не дърпа въздух и всички вакууми са закачени.
Оглеждаш гарнитурата на смукателния колектор да не изпуска и евентулно подгрева на колектора - 1.8 мотора има такъв прилича на фланец между главата и смукателния колектор.
Увери се че стъпковия мотор работи коректно.
Чак тогава палиш колата, ако не иска регулираш твърдостта на клапата с шестостен 3мм.
И сега идва момента за настройка на потенциометъра, развиваш леко 4 болта и го завърташ за да даде горепоказаните стойности. стягаш леко и пак мериш. При затягане потенциометъа си променя стойностите, така че чака те игра.
Не разчитай на майстори да ти свършат това! Малко са хората които познават добре работата на този инжекцион. В БГ се броят на пръсти!!!
Ако не е пипана инжекционната глава и всичко е ОК нещата ще заспят.
Не се притеснявай да питаш, пиши и на Събсоник, ако си технически грамотен ще се справиш повече от добре!
Поздрави
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users