Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

ASD не работи - реле, датчици, лампи, др.


  • Please log in to reply
2 мнения по тази тема

#1 bano123

bano123

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София, кв. Модерно предградие
  • Интереси:Мерцедес, Строителство, Общинска администрация
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W124 250 Diesel 1992г.
    Mercedes-Benz W123 300 Tourist Diesel 1981г.

Публикувано 12 август 2012 - 13:50

Здравейте! Отварям нова тема по този проблем с блокажа. Доста изчетох, но никъде не срещнах решението на проблема ми или поне аз не мога да го разреша засега :) Колата я имам от 2г. т.е. две зими карам без блокаж и искам тази година да не е така :)
Проблема се изразява в това, че лампата на ASD като дам на контакт свети, а триъгълника премигне веднъж и изгасне. Към днешна дата триъгълника премигне един два пъти и изгасне, а ASD лампичката не свети. Мисля, че от опитите ми да направя нещо съм изгорил лампичката на ASDто (ще я сменя идните дни). Категорично зимата нямах блокаж. Проблемите изредени в други теми ги нямам като напр. свети след 120км. или че е постоянно зацепен, ABS да вметна, че имам т.е. работи.
Прилагам снимка за повече яснота, отзад при акумулатора.
-> Прикачен файл  ALIM5792.JPG   122,32K   59 Брой сваляния
Има едно реле с червено капаче с два 10А бушона, които са проверени и работят - не знам дали е реле и за какво служи, кажете ако знаете.
Отзад със синя лепенка се вижда някакво друго нещо по-голямо, което не знам за какво служи, за къде e и каква е ролята му.
Пред това с червеното капаче има нещо още, което е с надпис ASD, не мога да го извадя, пак не знам за какво служи.
Стигаме до 8-пиновата букса за ръчна диагностика, където 1-маса, 4-нещо за дизеловото впръскване, 5-ASD. От изчетеното свързах 1-5, после 5 и маса на акумулатора – не стана диагностиката и в двата случая, за да мога да установя според миганията къде е проблема или да изчистя грешката. Пипнах и плюса за беля, но нищо не е изгоряло, освен лампата на ASD, както споменах по-горе, дори не знам дали е изгоряла. От изчетеното също разбрах, че има и някакво устройство под задната седалка, което не знам къде е и за какво служи.
Масло имам в казанчето.
Диференциала не съм го гледал
Ако се сетя за друго ще пиша.

Някой случайно да знае къде се продават 0.5Вт крушки – трябват ми за купето, а навсякъде има по 1.2. Става въпрос за София, доста магазини обиколих :)

Благодаря за помоща предварително!
  • 0

#2 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 12 август 2012 - 19:58

Абе туй реле с червеното капаче не става само с гледане на бушони.Измъкни го от там,разкапсуловай го,вземи един поялник,та прекарай културно всички спойки.После пак ще я мислим.
  • 2
Никога не оставям магарето си в калта.

#3 bano123

bano123

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София, кв. Модерно предградие
  • Интереси:Мерцедес, Строителство, Общинска администрация
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W124 250 Diesel 1992г.
    Mercedes-Benz W123 300 Tourist Diesel 1981г.

Публикувано 01 април 2013 - 10:57

Абе туй реле с червеното капаче не става само с гледане на бушони.Измъкни го от там,разкапсуловай го,вземи един поялник,та прекарай културно всички спойки.После пак ще я мислим.

 

Доста късно отговарям, НО си реших проблема след много четения из форуми и т.н. и време разбира се. Лампичката на ASDто както си светеше преди и след като нещо престана, а триъгълника само премигваше на контакт се установи, че въпросната лампичка след сваляне на таблото е изгоряла, вероятно от постоянното светене. Без да свалям стопмашинката си взех и една друга, която е от обикновена W124 /без ASD/, без да има извод за ASD. Мойта стопмашинка след тестване с пробна лампа се установи, че работи. ПРОБЛЕМА се оказа, както колегата ме посъветва в презапояване на цялата платка и проблема се реши. Оказа се, че от десетина спойки, повече от половината бяха студени и не контактуваха. После изчистих за грешка със задържане на 1 & 5 за около 20 сек. и всичко се оправи. Тествах колата и при чакъл, кал и локви, светна триъгълника. Много съм доволен и благодаря на колегата за съвета - определено ми спести някой лев за реле :flagmbcb  :thumbup  :drunk  :drunk  :drunk  


  • 2




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни