Трябва да сменям амортисьори
Започната от kriso.g, 10 авг 2012 - 23:40:14
14 мнения по тази тема
#1
Публикувано 10 август 2012 - 23:40
Здравейте
Имам Ц клас 95-та година
трябва да сменям предни амортисьори и имам няколко предложения искам да се допитам до вас,защото чета различни отзиви.
най напред да попитам оригинално какви са амортисьорите на 94-та Ц180 маслени ? газови ?
Иначе вариантите са 3
Монро 100 лв със 2 години гаранция
Монро 117лв със 3 години гаранция
Каяба 128лв със 2 години гаранция
Да попитам първо защо е тази разлика в гаранцията при монро ?Амортисьорите еднакви ли са ? само цената ли е различна ? Някакви преки отзиви ?
И за каябата прочетох разни мнения,че за тези пари не можело това да е истинска каяба ?
Какви бихте ме посъветвали да сложа ?
Имам Ц клас 95-та година
трябва да сменям предни амортисьори и имам няколко предложения искам да се допитам до вас,защото чета различни отзиви.
най напред да попитам оригинално какви са амортисьорите на 94-та Ц180 маслени ? газови ?
Иначе вариантите са 3
Монро 100 лв със 2 години гаранция
Монро 117лв със 3 години гаранция
Каяба 128лв със 2 години гаранция
Да попитам първо защо е тази разлика в гаранцията при монро ?Амортисьорите еднакви ли са ? само цената ли е различна ? Някакви преки отзиви ?
И за каябата прочетох разни мнения,че за тези пари не можело това да е истинска каяба ?
Какви бихте ме посъветвали да сложа ?
#2
Публикувано 11 август 2012 - 08:18
Разликата в цената на Монрото е че по-скъпите са с комфорт. Поинтересувай се в магазина.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#3
Публикувано 11 август 2012 - 14:27
Щом си се ориентирал към тези,значи няма да искаш да знаеш колко струват оригиналните.За мен най-добрите амортисьори са "Билщайн"
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz
#4
Публикувано 11 август 2012 - 15:27
Че на BOGE-то какво му е,да речем.Щом си се ориентирал към тези,значи няма да искаш да знаеш колко струват оригиналните.За мен най-добрите амортисьори са "Билщайн"
Никога не оставям магарето си в калта.
#5
Публикувано 11 август 2012 - 18:12
Значи монрото от 100лв са маслени,а тези който са 117лв са двойно действащи газ+масло и возели по-хубаво
#6
Публикувано 11 август 2012 - 23:22
боге, билщайн и закс са под бранда на ZF.
това са истинските 3 марки за амове.
За мен истината е SACHS Touring с холограма на самия амортисьор.
Компромисното е MEYLE
а монро, са ми в дъното на класацията. Щото съм слагал преди и се скапаха бързо.
това са истинските 3 марки за амове.
За мен истината е SACHS Touring с холограма на самия амортисьор.
Компромисното е MEYLE
а монро, са ми в дъното на класацията. Щото съм слагал преди и се скапаха бързо.
#7
Публикувано 13 август 2012 - 18:43
Пропускате една от водещите марки амортисьори а именно KONI.
На CLK-то отпред вече една година съм с регулируеми KONI Sport и проблеми няма, скоро мисля да сменя и задните, пак с такива конита.
На CLK-то отпред вече една година съм с регулируеми KONI Sport и проблеми няма, скоро мисля да сменя и задните, пак с такива конита.
#8
Публикувано 25 август 2012 - 09:48
Колега аз съм с боге и съм супер доволен и всички тука приятелчета карат с тях успех!!!
#9
Публикувано 25 август 2012 - 10:36
Чисто нова Супра за по-малко от година се омаслиха и двата.Даже не можаха да изкарат и втората година и ще трябва да ги махам (за предни става въпрос). Монротата са големи дървета, повече никога няма да си сложа такива амове на колата... От Боге и Закс съм предоволен
#10
Публикувано 08 февруари 2019 - 16:47
Много стара тема, но в нея ми стана интересно, че не е даден отговор на важен въпрос: какви са оригиналните амове на тази кола-маслени или газови?
Ще очаквам и ще бъда благодарен на коментари!
#11
Публикувано 08 февруари 2019 - 22:10
Газово маслени
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#12
Публикувано 09 февруари 2019 - 18:58
Газовите винаги са и маслени
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#13
Публикувано 09 февруари 2019 - 19:31
Сигурен ли си
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#14
Публикувано 09 февруари 2019 - 19:39
Сигурен ли си
Естествено, да не си мислиш че газовите не изтичат хахаах
The purpose of the gas in the shock is to keep the oil under pressure so it is less likely to foam.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#15
Публикувано 09 февруари 2019 - 20:42
Не мога да ти разбера поста,аз не се заяждам с теб,да не ме разбереш погрешно просто държа на правилната информация иначе е по-скоро дезинформация.Аз понеже много се заинатих с моето окачване което е поръчково и е правено от човек правещ и настройващ повечето състезателни коли и тези пускащи се на писта Дракон.Това не го казвам да се хваля с моята кошница а да подчертая че не съм толкова бос и зная че амортесьорите са 3 вида:маслени ,газово-маслени и само газови.Бе редно от моя страна да упомена точно какви се водят по зададения конкретен въпрос а получих малко насмешка все едно че щом са газови значи са и маслени много ясно.Може би не сте запознати че има само газови и оттам да е продиктувано това но ще се радвам ако аудиторията разбере че все пак са три типа.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни