Четох доста из форума и намерих сходни проблеми при моята кола.
Повода точно сега да пиша е, че колата ми след зареждане до горе в Еко, влезе в "авариен режим" или поне аз така си мисля.
Проблем 1:
Симптом: В началото паля, всичко е наред, в един момента си загуми скоростите, вместо Д изписа 4-та скорост и съответно при тръгване много на полусъединител до 3к оборота и няма тяга. До сега, когато има такъв проблем, спирах, гася, паля и всичко е ок. Сега пробвах 2-3 пъти - няма.
Премахнах пласмасовия капак на двигателя и забелязах, че от лявата страна има някакъв теч. Понеже не разбирам от двигатели и кое къде е съм направил снимки (старая се да се уча).
IMG_1777.jpg 208,23K 114 Брой сваляния
IMG_1778.jpg 131,24K 111 Брой сваляния
Както виждате, маркучето излиза от двигателя и до колкото съм запознат, влиза в въздушния филтър или някъде там.
Когато стиснах маркучето, установих че едва ли не вътре има 2-ро по твърдо, а това е като защита.
От къде мислите, че тече и какво мога да проверя или къде да отида да погледнат?
Отностно "изваждането на маркучето на вакума на турбината" - къде се намира то, как изглежда?
Проблем 2:
Симптом: При смяна от D -> R -> P се усеща тресене. Но днес след проблема с аварийния режим ми се стори, зе тресе още повече и много "щрака" като застана отвън при смяна. Не ми смениха и провериха маслото след покупката на колата.
Къде могат да ми го проверят и добре ли е да се сменя, какво освен маслото се сменя при тази процедура?
Предистория: Колата я купих преди няколко месеца. При смяната на маслото и вилтрите се оказа че едната ми дюза "съска".
След известно време имах проблем с маркучетата за излишната нафта - течеше и съответно при палене гаснеше. Поради този проблем сменях отново ремък и времето на оптегача беше дошло => смених го.
Благодаря предварително!
Михаил.