Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблеми при C270 CDI 2002 Автомат

C270 CDI авариен режим теч

  • Please log in to reply
23 мнения по тази тема

#1 bglamer

bglamer

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C270 CDI W203

Публикувано 09 август 2012 - 20:48

Здравейте,

Четох доста из форума и намерих сходни проблеми при моята кола.
Повода точно сега да пиша е, че колата ми след зареждане до горе в Еко, влезе в "авариен режим" или поне аз така си мисля.

Проблем 1:
Симптом: В началото паля, всичко е наред, в един момента си загуми скоростите, вместо Д изписа 4-та скорост и съответно при тръгване много на полусъединител до 3к оборота и няма тяга. До сега, когато има такъв проблем, спирах, гася, паля и всичко е ок. Сега пробвах 2-3 пъти - няма.

Премахнах пласмасовия капак на двигателя и забелязах, че от лявата страна има някакъв теч. Понеже не разбирам от двигатели и кое къде е съм направил снимки (старая се да се уча).

Прикачен файл  IMG_1777.jpg   208,23K   114 Брой сваляния

Прикачен файл  IMG_1778.jpg   131,24K   111 Брой сваляния

Както виждате, маркучето излиза от двигателя и до колкото съм запознат, влиза в въздушния филтър или някъде там.
Когато стиснах маркучето, установих че едва ли не вътре има 2-ро по твърдо, а това е като защита.

От къде мислите, че тече и какво мога да проверя или къде да отида да погледнат?
Отностно "изваждането на маркучето на вакума на турбината" - къде се намира то, как изглежда?



Проблем 2:
Симптом: При смяна от D -> R -> P се усеща тресене. Но днес след проблема с аварийния режим ми се стори, зе тресе още повече и много "щрака" като застана отвън при смяна. Не ми смениха и провериха маслото след покупката на колата.

Къде могат да ми го проверят и добре ли е да се сменя, какво освен маслото се сменя при тази процедура?



Предистория: Колата я купих преди няколко месеца. При смяната на маслото и вилтрите се оказа че едната ми дюза "съска".

След известно време имах проблем с маркучетата за излишната нафта - течеше и съответно при палене гаснеше. Поради този проблем сменях отново ремък и времето на оптегача беше дошло => смених го.


Благодаря предварително!


Михаил.
  • 0

#2 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

Публикувано 09 август 2012 - 21:13

Това, което си снимал е сепаратор за маслените пари от картера. Някои му казват отдушник, някои му казват филтър. Добре е да се смени.
Нека изчакаме за по-разбиращи от мен да се включат в темата.
  • 0

#3 bglamer

bglamer

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C270 CDI W203

Публикувано 10 август 2012 - 06:26

Благодаря колега!

Да добавя още нещо, което ми на прави впечатление: това се случи след като заваля, което ми напомни че имах нещо висящо в пасажерския подкалник.
Възнамерявам да проверя възадушния филтър дали се е омазал и мисля да сменям отново филтъра на купето (не че има нещо общо..).

Поздрави,
Михаил
  • 0

#4 bglamer

bglamer

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C270 CDI W203

Публикувано 13 август 2012 - 21:00

Колата е на ремонт при The Mountain и Вай Басо.

Повече информация скоро.
  • 0

#5 Grozdanov

Grozdanov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 251 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 13 август 2012 - 22:36

Дали пък ск. кутия не е останала без масло...или пък платката да си е заминала. Интересно ми е развитието колега, напиши къде е бил проблема :beer
  • 0

#6 bglamer

bglamer

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C270 CDI W203

Публикувано 16 август 2012 - 12:49

Здравейте,

Беше сменено маслото на скоростната кутия => филтър и гарнитура.
Старото масло беше в много лошо състояние => и филтъра беше запушен, но нетова е големия проблем.

Големия проблем се оказа EGR-а, който беше блокирал и пълен с мизерия до горе.
Сега е почистен, но трябва да се продължи с чистенето на цялата система.

В момета работи много добре двигателя, скоростите не се усещат.

Разхода ми в момента е 4.7/100 при скорост 80км/ч на включен темпомат.

Поздрави,
Михаил
  • 0

#7 Bobeeborisow

Bobeeborisow

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    190d ex.
    C220 W203ex.
    w205

Публикувано 28 март 2017 - 18:37

Здравейте,

колата е ц270 в203 автомат, маслото е сменяно преди 40 хил.км.

Днес след сутрешно каране и почивка от 8 часа като я запалихме отново и при превключване от п на д или на р тресеше много яко след около 5 км пробег влезе в авариен режим и сега си е в него на забила 3та предавка, утре ще я закараме на сервиз, но да имате някакви идеи какво може да е ? 

освен това за момента не са възможни смяна на режимите w/s или ръчна смяна на предавките.

 

Благодаря за съдействието!


  • 0

#8 Grisho

Grisho

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    Мер.бенц C270 CDI

Публикувано 22 април 2017 - 23:53

Здравейте,
колата е ц270 в203 автомат, маслото е сменяно преди 40 хил.км.
Днес след сутрешно каране и почивка от 8 часа като я запалихме отново и при превключване от п на д или на р тресеше много яко след около 5 км пробег влезе в авариен режим и сега си е в него на забила 3та предавка, утре ще я закараме на сервиз, но да имате някакви идеи какво може да е ?
освен това за момента не са възможни смяна на режимите w/s или ръчна смяна на предавките.

Благодаря за съдействието!


Здравей колегите и аз съм със същия проблем след смяна на маслото на скоростите!
Интересното при мен е, че ми свети и чека и за един ден и скоростите познаха да приритват от сменяне от R на D и не дава да превключвам на никой режим нито на Sport, comfort и механичен! А и превключва само до 3та скорост и повече не ще?
Стигнал ли си до решение на проблема или?
  • 0

#9 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 23 април 2017 - 08:07

Здравей колегите и аз съм със същия проблем след смяна на маслото на скоростите!
Интересното при мен е, че ми свети и чека и за един ден и скоростите познаха да приритват от сменяне от R на D и не дава да превключвам на никой режим нито на Sport, comfort и механичен! А и превключва само до 3та скорост и повече не ще?
Стигнал ли си до решение на проблема или?

Буксата сменихте ли?
  • 0

#10 Grisho

Grisho

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    Мер.бенц C270 CDI

Публикувано 23 април 2017 - 08:18

Буксата сменихте ли?


Там е проблема, че не знам дали са сменили буксата и днес ще сваля кората отдолу и ще я погледна и ако не е сменена ще им стане весело на майсторите, защото изрично казах масло, филтър, гарнитура и букса да се сменят, а преди това колата нямаше никакви проблеми! Но интересното е, че и чека светна....
  • 0

#11 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 23 април 2017 - 08:26

За чека не знам..,може и от някой датчик да е.Трябва да се прочете.Но буксата е важна,защото може да омаслява платката и стават тия мизерии.
Често не ги сменят всъщност,защото не могат да ги развият и ги е страх да не строшат платката~ 400лв.
  • 0

#12 Grisho

Grisho

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    Мер.бенц C270 CDI

Публикувано 23 април 2017 - 08:29

За чека не знам..,може и от някой датчик да е.Трябва да се прочете.Но буксата е важна,защото може да омаслява платката и стават тия мизерии.
Често не ги сменят всъщност,защото не могат да ги развият и ги е страх да не строшат платката~ 400лв.


На мен по принцип платката ми казаха, че струва 800 лв. с отстъпка 35%! Ама няма какво да ги е страх ще напъват малко по малко. Но всичко по скоростите беше оригинално!
  • 0

#13 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 23 април 2017 - 09:16

Мисля че няма такава цена!
  • 0

#14 Grisho

Grisho

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    Мер.бенц C270 CDI

Публикувано 23 април 2017 - 09:58

Мисля че няма такава цена!


Говоря за оригинална платка!
Иначе няма никакви течове отдолу, което още повече ме озадъчи?!
  • 0

#15 Bobeeborisow

Bobeeborisow

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    190d ex.
    C220 W203ex.
    w205

Публикувано 24 април 2017 - 06:26

При мен беше от платката, момчетата в началото си помислиха че дава някъде на късо от оголен кабел.

Но след чистене на грешките си излезе че има проблем с датчика за обороти на 3 предавка и за това забиваше на втора.

Платка с  труд и доливане на свежо масло = 600лв.


  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: C270 CDI, авариен режим, теч

2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни