Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

W211 - странен проблем в задното окачване...


  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1 genadi

genadi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 360 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB, E class, 220 BlueTec, 2016

Posted 09 August 2012 - 11:11

Една повреда появила се преди два месеце ме кара да обикалям софийските автосервизи и за мое съжаление, до сега всичките усилия не водят до решение на проблема. Проблема се състои в леко почукване, идващо от задното окачване и по-конкретно от дясната страна на автомобила. „Звука” който се долавя не може да се провокира от дупки и неравности по пътя а по-скоро се появява при поклащане на купето и е чуваем само на ниска скорост до 50-60 км.(или поне само до тогава аз го чувам). Друга особенност (признавам, че поне за мен е много странна) е, че почукването се появява след 15-20 минутно шофиране след потеглянето с колата, т.е. „нещото” вероятно трябва да се раздвижи или загрее...
Това последното, накара хората от един сервиз (последния от трите, които обиколих вече) да обвинят задните амортесьори за виновници на звука. Понеже това ми се видя логично, похарчих 650 лв. в „Ивайджет”за нови амортесьори но след смяната им ефекта беше зиро... Изминах над 2500 км. с този проблем и противно на очакванията ми, чукането не се променя, т.е. не се увеличава. Вярвам на хората от сервизите, които посетих, защото вече от 20 год. в професионален и личен план се занимавам активно с автомобили и съм имал възможност да прецизирам местата, на които да разчитам за ремонт, както и компетентноста на работещите там. Също знам, че едва ли някой от четящите този пост може да диагностицира проблема ми с „четене”. По-скоро молбата ми е ако някой може да препоръча място в София, където да посетя за диагностика на проблема?
Съжалявам за дългия пост и предварително благодаря на отзовалите се. Ако има някакво значение, колата е Е220cdi, 2008 год. на 64 хил. км.
  • 0

#2 300E-4matic

300E-4matic

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E280CDI 4matic sport 2007
    300E 4matic Lorinser 1990

Posted 09 August 2012 - 19:08

Колега като ти сменяха амортесйорите направиха ли си труда да ти погледнат леглото на пружината от дясно.
Случва се понякога да попадне кал и пружината почва да щрака почистване и смазване на леглото с грес оправя проблема.
  • 1
Публикувано изображение

#3 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 09 August 2012 - 19:53

Друга особенност (признавам, че поне за мен е много странна) е, че почукването се появява след 15-20 минутно шофиране след потеглянето с колата,т.е. „нещото” вероятно трябва да се раздвижи или загрее...


Тези в червеното насочват към гърнетата. Проверени ли са?
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#4 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Posted 10 August 2012 - 09:10

При задницата също чукаше и си мислех,че подскащат нещата по багажника,но се оказа шарнирна фтулка на долния носач.Това разбирасе се отнася за W202-ka,но не пречи да проверят и твойте.
  • 0

#5 genadi

genadi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 360 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB, E class, 220 BlueTec, 2016

Posted 10 August 2012 - 09:58

Благодаря на колегите, които се отзоваха на питането ми и ще се опитам да отговоря обобщено на всички.
В един от посетените сервизи се усъмниха предварително, че става въпрос за пружина и направиха обстоен преглед за замърсяване, счупване и т.н. но уви... И най-вероятно е така, защото, както споменах за да започне да се чува почукването, на окачването му е необходимо време след потегляне. Едва ли при мръсно пружинно легло или счупване на пружина ще е необходимо "загряване".
Относно биалетите, на ясно бях, че са коварни за диагностициране... Затова ги свалихме и правихме проба без тях. И без тях пак чука. Здрави са!
Гърнетата! И те бяха цел на обстоен преглед. Нямаше как да не е така, след като в оплакванията ми съществуваха думите "необходимо време", "загрее" и др. Прегледът беше на ниво окачване, ластици, скоби, кривини, и т.н. Пробвахме ги на подемник и след това на канал, т.е. позицията на колата, когато се чува звука. Остава обаче една въпросителна относно гърнетата? Визуално те нямат проблем със сигурност, но... Дали е възможно вътре в някое гърне да има нещо търкалящо се и как да бъда сигурен в подобно нещо след като на се чува при интензивното им клатене? Казвам "някое гърне", защото колота е с фабричен sportpaket, т.е. двустранно изведена аспухна с-ма и има гърне и отзад в дясно, т.е. където се чува почукването?
Сами разбирате, че с този проблем не бих могъл (а и не трябва) да се явявам в Балкан стар и още по-малко пък да кацна на рамото на някой "прехвален" майстор с престъпно мислене. Наистина, тези последните понякога помагат но като цяло общуването с подобни хора ми носи (поне на мен) само негативни емоции...
  • 0

#6 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 10 August 2012 - 21:02

интензивното им клатене


При безизходицата която те е сполетяла, качественото им раздрусване е наложително.

Толкова неща сте направили....сваляй дясното докъдето може и .....друс, друс. :D

Може някой да ти е 'скроил капа' и със зла умисъл да ти е затъкнал камъчето в обувката.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#7 genadi

genadi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 360 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB, E class, 220 BlueTec, 2016

Posted 15 August 2012 - 11:23

Вчера бях при поредния титулован майстор, за който доста бях чувал, защото работел само Мерцедес( името му е Ирин и сервиза му е м/у Гара Искър и Бусманци). Резултата от диагностиката на окачването е отново зиро. Малкия ефект от ходенето ми там беше, че и той потвърди, че чукане/потропване в дясно на колата има и поне не е от гърнетата и аспусите. Казвам това, защото имаше посетени от мен места, където не бяха убедени, че изобщо нещо се чува по колата. Новото обаче е че този последния майстор не изключва звука да се чува от предницата?!?!?
Естествено започна обстоен преглед на предното окачване на колата, както на позиция подемник, така и на канала. За резултатите от последните действия споменах вече по-горе в поста си... Сега се двоумя, дали да поизчакам да се получи някакво естествено развитие на проблема или да се пробвам и при Петко? Този последния, доста пъти ми е помагал но и често това е оставяло у мен възкисел привкус... Цялото ми двоумене идва и от това, че незная вече къде да отида на сервиз а и хич не ми се иска пак да "извадя здравия зъб"...
  • 0

#8 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 15 August 2012 - 12:38

Като приключиш с обиколките, звънни, ще ти оправя колата.

Не знам точно от къде е но с убеденост знам че ще го открия!

Проблема идва от 'времето' и желанието за задълбочено търсене!

п.с

След като не откриват проблем по окачването и механиката, защо мислиш че никой не проверява останалите опорни места по геометрията и сглобката на купето? Не ги знаят ли!?! Съмнявам се!

Разбира се че е времето!

Ами една недобре поставена или разместена основа на броня, може да потропва. Не е казано че веднага след тръгването трябва да се обади.........;)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#9 kleemann

kleemann

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofia
  • Интереси:МОТОKРОС
  • Автомобил:
    W210 ;E230
    W202 ;C200
    W210 ;E220
    W220 :S320
    W124 :200E
    W211 :E320
    W212 :E220

Posted 25 March 2013 - 16:20

Една повреда появила се преди два месеце ме кара да обикалям софийските автосервизи и за мое съжаление, до сега всичките усилия не водят до решение на проблема. Проблема се състои в леко почукване, идващо от задното окачване и по-конкретно от дясната страна на автомобила. „Звука” който се долавя не може да се провокира от дупки и неравности по пътя а по-скоро се появява при поклащане на купето и е чуваем само на ниска скорост до 50-60 км.(или поне само до тогава аз го чувам). Друга особенност (признавам, че поне за мен е много странна) е, че почукването се появява след 15-20 минутно шофиране след потеглянето с колата, т.е. „нещото” вероятно трябва да се раздвижи или загрее...
Това последното, накара хората от един сервиз (последния от трите, които обиколих вече) да обвинят задните амортесьори за виновници на звука. Понеже това ми се видя логично, похарчих 650 лв. в „Ивайджет”за нови амортесьори но след смяната им ефекта беше зиро... Изминах над 2500 км. с този проблем и противно на очакванията ми, чукането не се променя, т.е. не се увеличава. Вярвам на хората от сервизите, които посетих, защото вече от 20 год. в професионален и личен план се занимавам активно с автомобили и съм имал възможност да прецизирам местата, на които да разчитам за ремонт, както и компетентноста на работещите там. Също знам, че едва ли някой от четящите този пост може да диагностицира проблема ми с „четене”. По-скоро молбата ми е ако някой може да препоръча място в София, където да посетя за диагностика на проблема?
Съжалявам за дългия пост и предварително благодаря на отзовалите се. Ако има някакво значение, колата е Е220cdi, 2008 год. на 64 хил. км.

Здравей те, аз съм с Е320 2004 година ........и имам същия проблем, така и не ми намериха проблема и си карам така което при моята педантност не е нормално...искам да попитам дали намерихте проблема и какво точно трябва да се смени на тая красавица за да не дразни с страните си звуци...


  • 0
KLEEMANN...!!!...МОЛЯ,СПРЕТЕ ЗЕМЯТА ИСКАМ ДА СЛЯЗА!!!
Публикувано изображение

#10 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 25 March 2013 - 16:36

Проблема при Генади беше в предна горна дясна опора на амортисьора - по спомен. За всеки случай огледай и щангичката на кантарчето, което е в близост.


Edited by Вай Басо, 25 March 2013 - 20:44 .

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#11 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 25 March 2013 - 19:00

Провери и шарнирните втулки на задните носачи, както и тампоните на амортисьорите отдолу.

Ако сам ще си е правиш и не знаеш как питай.

Надявам се колата ти да не е airmatic?


  • 0

logo-600-1002.png


#12 Boby

Boby

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 COMPRESSOR 2000г.

Posted 25 March 2013 - 21:26

Аз имах същият проблем, първо похлопваше отдясно при поклащане а с времеио започна и отляво. Оказаха се тампончетата на реактивната щанга отпред към носачите. Смених ги и нещата се оправиха. В Балкан стар са по двайсетина лева бройката аз си купих FEBI за 15 лв. двата имаше и по евтинти. Важно е във вътрешноят отввор да има вулканизизран плат иначе сапочвали да скърцат след време.


  • 0

#13 kleemann

kleemann

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofia
  • Интереси:МОТОKРОС
  • Автомобил:
    W210 ;E230
    W202 ;C200
    W210 ;E220
    W220 :S320
    W124 :200E
    W211 :E320
    W212 :E220

Posted 19 April 2013 - 12:48

Благодаря за отговорите момчета, ще ги взема под внимание!

Поздрави


  • 0
KLEEMANN...!!!...МОЛЯ,СПРЕТЕ ЗЕМЯТА ИСКАМ ДА СЛЯЗА!!!
Публикувано изображение

#14 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 20 April 2013 - 23:56

много вероятни са шарнирчетата на долните носачи. Като загреят, се затягат (ако е влязло вода, през сцепения маншон) и започват да пукат при движение.

 

Ръчната спирачка разглобихте ли я? Ако не-сваляйте диска и оглеждайте.


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users