Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Нов Мерц, нов късмет, нови проблеми: W211 Е280 CDI


  • Please log in to reply
19 мнения по тази тема

#1 kompressor_bg

kompressor_bg

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 2006

Публикувано 07 август 2012 - 00:02

Здравейте колеги,

След дълго търсене и нагласа да си взема първи Мерц - Ц класа, която да продам след като и се нарадвам и да кача на Е, намерих директно моята Е280 CDI Авангард от 12/2006 година. Сребрист металик, светъл - сив кожен салон - мечта както се вика. 190 000 км и с видими забележки по броните (незнам как трябва да паркираш, че да ги надереш така, както е направил предишния собственик...). Грабна ме факта, че от автокъщата не ги бяха скрили и съответно намалили цената с около 700 евро от останалите подобни оферти.

Издирвахме се в Германия, тъй като тук нищо не можа да ми грабне окото, а и съм малко предубеден... Стандартни процедури, едно пътуване, пазарлък и обратно на собствен ход до България. Да ви споделя какво последва (на който му е интересно :wacko).

Колата измина на собствен ход 2000 км, без никакви видими притеснения, ръжда, "особени звуци" и светещи лампички и успешно стигна до един от препоръчваните сервизи тук (да не правя реклама) за оглед и диагностка...

1. "Момче, по едно време колата ти е била на 290 000 км" - първи сблъсък с реалността, км превъртат навсякъде по света, а аз вече имам кола на 300 000км... :wacko
2. "Дюзите обаче са като на нова кола" - това донякъде повдигна настроението
3. Лек теч на масло (разбирай капки), за съжаление не можаха да ми кажат от къде е (странно), а се разбрахме да покарам няколко дни и да се върна.
5. Няколко тампона за смяна, една предна ст. щанга и най-кофтито: измерителя на въздуха върху двигателя са за смяна според майсторите, цената не ми се коментира (особено за тоя измерител)
4. Оправяне на тенекии - по около 250лв на детайл, онези 700евро отстъпка - аха аха и едвам съм на нула :hailandkill
5. Преди 2 дни се събудих и акумулатора на колата беше дал багажа - зареждане не помогна, помогна само отиването до магазина за нов. След като го смених забелязах, че команда започна да се включва сам след като заключа колата ерго - виновника за акумулатора (който е бил за смяна така или иначе). Врътката за силата на звука не го контролира, ами започна да включва и изключва команда.
6. Климатроника работи безупречно, от всички коли, които съм карал или в които съм се возил, не мога да се сетя за по добър. Но тъй като няма пълно щастие - врътките за вертикален контрол на отворите взеха че потънаха навътре след като ги разцъквах известно време, а идея си нямам как се отваря панела че да се опитам да ги оправя (тук приемам помощ).
7. Не можах да намеря никъде Нави за 2011/2012 (т.е. с включена България), така че тази екстра ми е само на книга... :droid_cry
8. Днес се възползвах от промо-то на БС за обслужване на масло и филтри, погледнаха и теча - на пръв поглед са семеринги, но трябва да се разглоби скоростната кутия - т.е. доста работа, време и пари, така че се разбрахме да се чуем края на август.
9. На всичко отгоре почна да ме хваща параноята за нашия (собствениците на W211) бич - SBC. След като не бяха честни с километрите, въобще им нямам вяра, че SBC е изряден (според автокъщата), съответно искам ли да карам колата или не. Някой от вас има ли представа дали може да се хване на диагностика бил ли е сменян или не (в темите тук не можах да намеря инфо).

Та равносметката е че наистина за кеф цена няма, а возията е ужасяващо добра, но определено първия ми сблъсък с Мерц е доста изнервящ, дори днес ме хванаха бесовете :killing и пуснах профилактично една търсачка да погледна за колко може да се продаде тук. Засега съм решил да се боря с проблемите, но все пак...

Поздрави,

Прикачени файлове


  • 0

#2 300E-4matic

300E-4matic

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E280CDI 4matic sport 2007
    300E 4matic Lorinser 1990

Публикувано 07 август 2012 - 14:23

Така колега нека да те успокоя.
1. Навигация има за нея ако прегледаш темите за W211 има и линк от къде да я свалиш.
2. Относно акомулатора и команда той се програмира (отиваш при читав диагностик и ще ти направи така че без ключ нищо да не дърпа ток)
3. За това, че си купил кола на 300к вината си е само твоя във всеки оторизиран сервиз на Мерцедес можеше да провериш на колко е срещу скромна сума по номера на рамата.

Този пост е редактиран от 300E-4matic: 07 август 2012 - 14:24

  • 0
Публикувано изображение

#3 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 07 август 2012 - 14:37

Колега, не се коси за километрите.
Тия дни имаше тема за една такава - милионник. Т.е. на 300к твоята точно се е поразработила :)
А дюзите й щом са наред тогава пък съвсем нямаш проблеми. :beer
  • 0

#4 cyberpig1

cyberpig1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2027 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    PK3333PK
    BT1111KK
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 август 2012 - 18:48

Честито за колата :) милион км да минеш с нея!

за километрите не е вярно, че всеки представител може да ти каже на колко км е колата. това което може да ти каже е на колко е била когато за последно е влязла в оторизиран сервиз :)
  • 3

#5 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 07 август 2012 - 20:18

SBC може да се провери колко е работил и колко му остава още
иди на читав диагностик
ако ти тече семеринга на скоростите сменяй ,че маслото е бистро
и си мислиш че капе а то тече и ще остане без масло и т.н.......
  • 0

#6 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 07 август 2012 - 23:40

що не иде до Мерцедес Мюнхен, или кой да е друг дилър на мерц в Германия ?? щеше да си вземеш върната, малко по-скъпа, НО ИСТИНСКА 211.
Само като му скиваш потъмнелите фарове и е ясно че е над 250+ хил км.
211 след 200хил имат малко ядове с модула за управление на захранването на акумулатора, с датчиците на еърбег в седалките, еърматика, дебитомерите, разбирасе SBC (аз съм почти сигурен че помпата се скапва щото никой не си сменя спирачното масло), и автомата прави аномалии. Добре е да погледнете дали турбото има аксиален/радиален луфт.

Моята е на 140 или 150хил км, и за сега няма нито един проблем, но съдя по клиентите.

Странно 2006/12 месец, пък вънка не е с фейлифта... данеби да е преди 5-ти месец ?
  • 0

#7 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 август 2012 - 08:16

Погледни под филтъра за купето, намира се в коша от страната на пасажера и се сваля от една пластмасова гайка 6 мм.


Отговора за консумацията на тока е там и струва около 200 лв. - малкият акумулатор отговарящ за електрониката.


Проверете за окиси. ;)

Този пост е редактиран от Вай Басо: 08 август 2012 - 08:19

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#8 kompressor_bg

kompressor_bg

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 2006

Публикувано 08 август 2012 - 13:25

Колега Lorinser,

Имаше го варианта с оторизиран дилър, това дори ми беше първоначалната идея. Голямото но, освен бюджета е, че все пак ми е 4-5 кола, но първи Мерц и все още не искам да давам много много пари и обвързване. Сега като покарах Е-класата със сигурност знам, че това ще е колата и запанпред ще е с повече екстри и повече литри на джигателя. Да сме живи и здрави, на 350 000км ще се опитам да и намеря нов собственик.

Въпрос за SBC - от първия сервиз ми казаха че софтуера им е нова версия и трябва да правят отново диагностика с по-стара версия евентуално да разберат дали е сменян. От БС само по VIN ми казаха, че е сменят миналата година, когато колата е била на 250 000км - това дали е достоверно? Смисъл, може ли да се разбере по VIN само? (сигурно смяната е правена в МБ в Германия и затова излиза в данните при тях)
  • 0

#9 300E-4matic

300E-4matic

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E280CDI 4matic sport 2007
    300E 4matic Lorinser 1990

Публикувано 08 август 2012 - 16:49

Въпрос за SBC - от първия сервиз ми казаха че софтуера им е нова версия и трябва да правят отново диагностика с по-стара версия евентуално да разберат дали е сменян. От БС само по VIN ми казаха, че е сменят миналата година, когато колата е била на 250 000км - това дали е достоверно? Смисъл, може ли да се разбере по VIN само? (сигурно смяната е правена в МБ в Германия и затова излиза в данните при тях)

Достоверно е всичко което е правено по колата в оторизиран сервиз на Мерцедес се записва в централната им база данни.
  • 0
Публикувано изображение

#10 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Публикувано 08 август 2012 - 20:40

Колата е регистрирана за първи път на 12/2006г.,но не е тогава пройзведена,иначе щеше да е фейс и нямаше да има SBC.Най-вероятно е стояла по складове и дилъри.Lorinser e прав,само фаровете можеш да я познаеш,че е над 250хил.км.Ако колегата беше отишъл в сервиз да проверят километрите в Германия на джамбазина такава глоба щяха да му светнат,че ще намрази колите.
  • 0

#11 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 08 август 2012 - 22:16

глоба ли? това е подсъдимо в Германия !!! ще го разчекнат арабина
  • 0

#12 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Публикувано 09 август 2012 - 17:50

глоба ли? това е подсъдимо в Германия !!! ще го разчекнат арабина


Но и до колкото знам е 1 евро за всеки върнат километър+присъда.
  • 0

#13 msi200

msi200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 278 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 15 август 2012 - 21:12

"Няма нищо по-скъпо от евтин Мерцедес". А иначе да ти е честита :)

Този пост е редактиран от msi200: 15 август 2012 - 21:28

  • 0
I love the sound of V8 in the morning...

#14 Blago

Blago

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 220 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140, S320, 1998

Публикувано 16 август 2012 - 12:39

Но и до колкото знам е 1 евро за всеки върнат километър+присъда.


Уха :) дали е така :)
Пък арабите как се впечатляват от върнати километражи, явно много ги гонят в Германия.
И не само тях, всякаква друга измет хич не и пука да продава всякакви боклуци и да ги манипулира безогледно. Не само километражите.

На колегата безаварийно, не я бави много до следващият собственик! Колата е хубавица!


Sent from my iPad using Tapatalk
  • 0

#15 00700

00700

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 66 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz, ML270CDI, 10.01, Finale edition /W163/

Публикувано 06 февруари 2013 - 10:34

Колата изглежда добре! Безаварийни километри! :)
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни