
Компресора /на двигателя/ спира да се включва след като се изфорсира над 5000 об./мин.
Започната от Ивайло Шангов, 28 юли 2012 - 18:38:54
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 28 юли 2012 - 18:38
Здравейте.
От известно време насам имам следния проблем.
Преди да кажа за проблема, да споделя, че компресора на двигателя /не този на климатика/ ми работи идеално, включва си на 2000 оборота и колата си върви перфектно.
Обаче, когато вдигна 5000, 5500 об./мин. той спира да се включва и колата става много тромава.
Без да гася двигателя отварям капака и ръчно подавам плавно газ, шайбата изобщо не "залепва".
(Не съм мерил дали в този момент идва ток до ел.магнитната шайба, ще го направя тези дни.)
При това положение не ми изписва никаква грешка на дисплея.
След гасене на двигателя и повторно палене /без да вадя ключа, да заключвам колата и т.н./ всичко е както трябва и компресора отново си работи идеално.
Много е кофти, колата става супер тромава и трябва да търся място да спра, да гася двигателя, че да "събудя" компресора отново.
Ако някой има идея от какво може да е това нека сподели, ще бъда много благодарен.
Колата е W210, E200 Kompressor - 186hp, автоматик.
Поздрави,
Иво
От известно време насам имам следния проблем.
Преди да кажа за проблема, да споделя, че компресора на двигателя /не този на климатика/ ми работи идеално, включва си на 2000 оборота и колата си върви перфектно.
Обаче, когато вдигна 5000, 5500 об./мин. той спира да се включва и колата става много тромава.
Без да гася двигателя отварям капака и ръчно подавам плавно газ, шайбата изобщо не "залепва".
(Не съм мерил дали в този момент идва ток до ел.магнитната шайба, ще го направя тези дни.)
При това положение не ми изписва никаква грешка на дисплея.
След гасене на двигателя и повторно палене /без да вадя ключа, да заключвам колата и т.н./ всичко е както трябва и компресора отново си работи идеално.
Много е кофти, колата става супер тромава и трябва да търся място да спра, да гася двигателя, че да "събудя" компресора отново.
Ако някой има идея от какво може да е това нека сподели, ще бъда много благодарен.
Колата е W210, E200 Kompressor - 186hp, автоматик.
Поздрави,
Иво
#2
Публикувано 13 август 2012 - 10:51
На мен ми правеше подобни мизерии от дросела,след почистване на потенциометара и адаптация със стардиагнозата се оправи.
#3
Публикувано 13 август 2012 - 17:49
каде е този понтециометъ
#4
Публикувано 14 август 2012 - 09:57
Аз съм с абсолютно същия двигател и автомобил като твоя и имах много проблеми какво ли не правих накрая ми провериха цялата инсталация кабелче по кабелче подмениха каквото е изгоряло там им е болката. Това ми беше единия проблем, втория беше от самия компресор, неясно за всички явно центъра на оста на витлата се беше изместил и се триеха едно в друго и в дадени моменти забива. Смених и компресора. Но преди всичко го прочети на лаптоп. Знай че всичко е свързано! Успех ако има нещо ми пиши аз какво ли не не правих. На мен и сега ми прави мизерии пак някоя жица един път върви на самолет един път не, размърдвам кабелите и се оправя нямам време да я оставя да я видят пак. Успех!
#5
Публикувано 15 август 2012 - 17:39
Благодаря за отговорите.
Не ми остава време да я закарам на диагностика и така си я карам.
То до 5500 оборота не прави проблеми, върви като самолет, пък и нещо скоро не ми се е налагало да я вкарвам в повече.
Според един познат майстор, проблема е в лоша връзка някъде, ама кой знае.
Не ми остава време да я закарам на диагностика и така си я карам.
То до 5500 оборота не прави проблеми, върви като самолет, пък и нещо скоро не ми се е налагало да я вкарвам в повече.

Според един познат майстор, проблема е в лоша връзка някъде, ама кой знае.
#6
Публикувано 15 август 2012 - 21:22
Taка като гледам, си с комутаторния мотор. При по-новите, не можеш да направиш почти нищо без да я закачиш на Стар.
Колегите правилно те ориентират към инсталация. Трябва да се погледне дали има проблеми с напукване на кабелите. Ако има, кофти... доста играчка.
Не всяка страда от този проблем, но явно е масов.
Не бърникай излишно. Хората са казали, че един час четене на документация спестява 3 дни блъскане на главата в стената.
Не знам точно особеностите на комутатора, можеш да драснеш на Вай Басо (Бай Васил) едно лично съобщение и да го мислите от тук нататък.
Колегите правилно те ориентират към инсталация. Трябва да се погледне дали има проблеми с напукване на кабелите. Ако има, кофти... доста играчка.
Не всяка страда от този проблем, но явно е масов.
Не бърникай излишно. Хората са казали, че един час четене на документация спестява 3 дни блъскане на главата в стената.
Не знам точно особеностите на комутатора, можеш да драснеш на Вай Басо (Бай Васил) едно лично съобщение и да го мислите от тук нататък.
#7
Публикувано 15 август 2012 - 22:06
Taка като гледам, си с комутаторния мотор. При по-новите, не можеш да направиш почти нищо без да я закачиш на Стар.
Колегите правилно те ориентират към инсталация. Трябва да се погледне дали има проблеми с напукване на кабелите. Ако има, кофти... доста играчка.
Не всяка страда от този проблем, но явно е масов.
Не бърникай излишно. Хората са казали, че един час четене на документация спестява 3 дни блъскане на главата в стената.
Не знам точно особеностите на комутатора, можеш да драснеш на Вай Басо (Бай Васил) едно лично съобщение и да го мислите от тук нататък.
Не е Коце, със "нашия" мотор е, по незнайни причини е ограничен на 186 коня при очиларката, компютрите са различни, но съвместими, комутатор няма обаче

Комутаторния го има в периода 96-97 и то само на W202, мощността му е 179/180 коня.
Аз съм с абсолютно същия двигател и автомобил като твоя и имах много проблеми какво ли не правих накрая ми провериха цялата инсталация кабелче по кабелче подмениха каквото е изгоряло там им е болката. Това ми беше единия проблем, втория беше от самия компресор, неясно за всички явно центъра на оста на витлата се беше изместил и се триеха едно в друго и в дадени моменти забива. Смених и компресора. Но преди всичко го прочети на лаптоп. Знай че всичко е свързано! Успех ако има нещо ми пиши аз какво ли не не правих. На мен и сега ми прави мизерии пак някоя жица един път върви на самолет един път не, размърдвам кабелите и се оправя нямам време да я оставя да я видят пак. Успех!
Като чета тия работи обаче, си мисля че става въпрос за коли на много много много ама много километри.
Този пост е редактиран от Алфонсо: 15 август 2012 - 22:08
#9
Публикувано 17 август 2012 - 22:50
Алфонсо
Колега тука пишеме за коли над 10 години ти на колко мислиш че са на 200 000 ли??? Естествено че са на много километри!! А и в днешно време никой не може да е сигурен на колко километри му е колата.
X_Ground
Kолега, няма начин да ме убедиш, че четириврат седан, тип "фемили фън", при еднаква възраст е на същите километри като определено непрактичен двуврат, автомобил като CLK, да не говорим за двуместното SLK.
Колите ни не са полезни изкопаеми, бъкани са с електроника, в повечето случаи може да се хване на какви километри е, главно официалния дилър може да те насочи за пробега или поне дали е човъркано по километража.
Когато проверявах април месец в Балкан Стар по моя не беше

#10
Публикувано 17 август 2012 - 22:59
При тези с ключ рибка, до колкото знам, ако не може да се види на колко точно е, то поне си личи дали е презаписвано нещо.
Балканстар могат да ти кажат. Има вариант и при добър СТАР-аджия, но точно по този въпрос, бих предпочел Балкан-а. Имат достъп до централните бази данни и т.н.
Балканстар могат да ти кажат. Има вариант и при добър СТАР-аджия, но точно по този въпрос, бих предпочел Балкан-а. Имат достъп до централните бази данни и т.н.
#11
Публикувано 17 август 2012 - 23:10
При тези с ключ рибка, до колкото знам, ако не може да се види на колко точно е, то поне си личи дали е презаписвано нещо.
Балканстар могат да ти кажат. Има вариант и при добър СТАР-аджия, но точно по този въпрос, бих предпочел Балкан-а. Имат достъп до централните бази данни и т.н.
Именно за това говоря Коце

Както всички предполагам знаят всички W208 и след 98г и W210 са с ключ рибка

Та за моята кола в Балкан-а не можаха да кажат че е точно на 191347км, на колкото беше тогава, но можаха да кажат, че интервенции по километража не е имало, което на мен ми е достатъчно.

#12
Публикувано 27 юни 2013 - 08:30
Добре и аз имам същия проблем, изчистих дросела ,инсталацията е добре ,колата не е на много километри ,но пак понякога след 5500об/мин. спира да включва компресора до следващо палене... Лилов как се рестартираше дросела на тоя модел преди време имаше тема, но не мога да я намеря?
NO PAIN - NO GAIN!
#13
Публикувано 27 юни 2013 - 09:10
Хари, като имаш път, мини да го сецнеме.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни