Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Компресора /на двигателя/ спира да се включва след като се изфорсира над 5000 об./мин.


  • Please log in to reply
12 мнения по тази тема

#1 Ивайло Шангов

Ивайло Шангов

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W220 S500 4Matic

Публикувано 28 юли 2012 - 18:38

Здравейте.

От известно време насам имам следния проблем.

Преди да кажа за проблема, да споделя, че компресора на двигателя /не този на климатика/ ми работи идеално, включва си на 2000 оборота и колата си върви перфектно.

Обаче, когато вдигна 5000, 5500 об./мин. той спира да се включва и колата става много тромава.
Без да гася двигателя отварям капака и ръчно подавам плавно газ, шайбата изобщо не "залепва".

(Не съм мерил дали в този момент идва ток до ел.магнитната шайба, ще го направя тези дни.)

При това положение не ми изписва никаква грешка на дисплея.

След гасене на двигателя и повторно палене /без да вадя ключа, да заключвам колата и т.н./ всичко е както трябва и компресора отново си работи идеално.

Много е кофти, колата става супер тромава и трябва да търся място да спра, да гася двигателя, че да "събудя" компресора отново.

Ако някой има идея от какво може да е това нека сподели, ще бъда много благодарен.

Колата е W210, E200 Kompressor - 186hp, автоматик.

Поздрави,
Иво
  • 0

#2 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 13 август 2012 - 10:51

На мен ми правеше подобни мизерии от дросела,след почистване на потенциометара и адаптация със стардиагнозата се оправи.
  • 0

#3 иван_w124

иван_w124

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 14 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:с челопеч
  • Автомобил:
    мерцедес бенц W124 200E 136ps 93г

Публикувано 13 август 2012 - 17:49

каде е този понтециометъ
  • 0

#4 x_ground

x_ground

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 34 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес W210 Е 200 Компресор 186к.с. 2001г. Авангард
    Мерцедес W203 C 220 CDI 150к.с. 2006г. Класик
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 август 2012 - 09:57

Аз съм с абсолютно същия двигател и автомобил като твоя и имах много проблеми какво ли не правих накрая ми провериха цялата инсталация кабелче по кабелче подмениха каквото е изгоряло там им е болката. Това ми беше единия проблем, втория беше от самия компресор, неясно за всички явно центъра на оста на витлата се беше изместил и се триеха едно в друго и в дадени моменти забива. Смених и компресора. Но преди всичко го прочети на лаптоп. Знай че всичко е свързано! Успех ако има нещо ми пиши аз какво ли не не правих. На мен и сега ми прави мизерии пак някоя жица един път върви на самолет един път не, размърдвам кабелите и се оправя нямам време да я оставя да я видят пак. Успех!
  • 0

#5 Ивайло Шангов

Ивайло Шангов

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W220 S500 4Matic

Публикувано 15 август 2012 - 17:39

Благодаря за отговорите.

Не ми остава време да я закарам на диагностика и така си я карам.

То до 5500 оборота не прави проблеми, върви като самолет, пък и нещо скоро не ми се е налагало да я вкарвам в повече. :)

Според един познат майстор, проблема е в лоша връзка някъде, ама кой знае.
  • 0

#6 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 август 2012 - 21:22

Taка като гледам, си с комутаторния мотор. При по-новите, не можеш да направиш почти нищо без да я закачиш на Стар.
Колегите правилно те ориентират към инсталация. Трябва да се погледне дали има проблеми с напукване на кабелите. Ако има, кофти... доста играчка.
Не всяка страда от този проблем, но явно е масов.

Не бърникай излишно. Хората са казали, че един час четене на документация спестява 3 дни блъскане на главата в стената.
Не знам точно особеностите на комутатора, можеш да драснеш на Вай Басо (Бай Васил) едно лично съобщение и да го мислите от тук нататък.
  • 0

#7 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 август 2012 - 22:06

Taка като гледам, си с комутаторния мотор. При по-новите, не можеш да направиш почти нищо без да я закачиш на Стар.
Колегите правилно те ориентират към инсталация. Трябва да се погледне дали има проблеми с напукване на кабелите. Ако има, кофти... доста играчка.
Не всяка страда от този проблем, но явно е масов.

Не бърникай излишно. Хората са казали, че един час четене на документация спестява 3 дни блъскане на главата в стената.
Не знам точно особеностите на комутатора, можеш да драснеш на Вай Басо (Бай Васил) едно лично съобщение и да го мислите от тук нататък.


Не е Коце, със "нашия" мотор е, по незнайни причини е ограничен на 186 коня при очиларката, компютрите са различни, но съвместими, комутатор няма обаче ;)
Комутаторния го има в периода 96-97 и то само на W202, мощността му е 179/180 коня.

Аз съм с абсолютно същия двигател и автомобил като твоя и имах много проблеми какво ли не правих накрая ми провериха цялата инсталация кабелче по кабелче подмениха каквото е изгоряло там им е болката. Това ми беше единия проблем, втория беше от самия компресор, неясно за всички явно центъра на оста на витлата се беше изместил и се триеха едно в друго и в дадени моменти забива. Смених и компресора. Но преди всичко го прочети на лаптоп. Знай че всичко е свързано! Успех ако има нещо ми пиши аз какво ли не не правих. На мен и сега ми прави мизерии пак някоя жица един път върви на самолет един път не, размърдвам кабелите и се оправя нямам време да я оставя да я видят пак. Успех!


Като чета тия работи обаче, си мисля че става въпрос за коли на много много много ама много километри.

Този пост е редактиран от Алфонсо: 15 август 2012 - 22:08

  • 0

#8 x_ground

x_ground

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 34 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес W210 Е 200 Компресор 186к.с. 2001г. Авангард
    Мерцедес W203 C 220 CDI 150к.с. 2006г. Класик
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 август 2012 - 12:26

Алфонсо


Колега тука пишеме за коли над 10 години ти на колко мислиш че са на 200 000 ли :huh ??? Естествено че са на много километри!! А и в днешно време никой не може да е сигурен на колко километри му е колата. ;)
  • 0

#9 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 август 2012 - 22:50

Алфонсо


Колега тука пишеме за коли над 10 години ти на колко мислиш че са на 200 000 ли :huh ??? Естествено че са на много километри!! А и в днешно време никой не може да е сигурен на колко километри му е колата. ;)


X_Ground

Kолега, няма начин да ме убедиш, че четириврат седан, тип "фемили фън", при еднаква възраст е на същите километри като определено непрактичен двуврат, автомобил като CLK, да не говорим за двуместното SLK.
Колите ни не са полезни изкопаеми, бъкани са с електроника, в повечето случаи може да се хване на какви километри е, главно официалния дилър може да те насочи за пробега или поне дали е човъркано по километража.
Когато проверявах април месец в Балкан Стар по моя не беше ;)
  • 0

#10 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 август 2012 - 22:59

При тези с ключ рибка, до колкото знам, ако не може да се види на колко точно е, то поне си личи дали е презаписвано нещо.
Балканстар могат да ти кажат. Има вариант и при добър СТАР-аджия, но точно по този въпрос, бих предпочел Балкан-а. Имат достъп до централните бази данни и т.н.
  • 0

#11 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 август 2012 - 23:10

При тези с ключ рибка, до колкото знам, ако не може да се види на колко точно е, то поне си личи дали е презаписвано нещо.
Балканстар могат да ти кажат. Има вариант и при добър СТАР-аджия, но точно по този въпрос, бих предпочел Балкан-а. Имат достъп до централните бази данни и т.н.


Именно за това говоря Коце ;)
Както всички предполагам знаят всички W208 и след 98г и W210 са с ключ рибка :D
Та за моята кола в Балкан-а не можаха да кажат че е точно на 191347км, на колкото беше тогава, но можаха да кажат, че интервенции по километража не е имало, което на мен ми е достатъчно. :D
  • 0

#12 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 юни 2013 - 08:30

Добре и аз имам същия проблем, изчистих дросела ,инсталацията е добре ,колата не е на много километри ,но пак понякога след 5500об/мин. спира да включва компресора до следващо палене... Лилов как се рестартираше дросела на тоя модел преди време имаше тема, но не мога да я намеря?


  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#13 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 юни 2013 - 09:10

Хари, като имаш път, мини да го сецнеме. ;)


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни