Posted 28 July 2012 - 02:29
Ами и двамата са ми във Варна, за тия втулки ползвах един дето не е много специализиран, но работи евтино и за дребни неща става, и е буквално на 5 минути пеша от нас, другия пак е сравнително близо, той ми прави адаптора за скоростите и е може би най-добрия стругар в окръга, много го ползват и го търсят от къде ли не, постоянно е зает, даже се дразня от време на време като ходя за неща за по час два работа ми казва че ще стане след няколко дни, защото имал други спешни работи да прави.. Имаше известни неточности или пропуски по фланеца, но там работата не е точно тривиална и е разбираемо, пък и човека каквото е объркал или пропуснал си го коригира, живот и здраве идната седмица вече ще запечатаме двигателя със фланеца, скоростите и стартера и да продължава проекта.
В общи линии мисля че всеки който нарича себе си стругар би трябвало да може да свърши работата, на мен по 10-15лв са ми вземали за втулките на селектора.
Забравих да кажа горния селектор е за обратни скорости, от 124/129 (уж от 124 са свалени, ама пък номерата са за 129, а може пък и да се ползват еднакви части просто, кой знае), тия дни ще кача снимки на правен селектор за обикновена 5 скоростна кутия на 190, а по нататък ако не ме мързи в гаража трябва да имам 1-2 лоста за 4 скорости може да направя и един такъв за пълнота на темата, и без това той е в пъти по опростен от другите.
И пак да не забравя не знам дали стана ясно от първия пост, но на пръчките които свързват селектора със кутията, и на лостчетата на самата кутия, също има гумени втулки/тампони, и тях ги правят метални феновете, не знам вече дали не става малко прекалено де, ама понякога хората като си навият нещо чак издребняват в детайлите, аз не съм си играл чак толкова. На снимките със златистите втулчици на синьо-зеления фон са точно тези, които се слагат на скоростната кутия и на пръчките.
Follow your own star...