Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Ц250 тресе при и над 80 градуса


  • Please log in to reply
15 мнения по тази тема

#1 nikolai4o

nikolai4o

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    94'C250D

Публикувано 26 юли 2012 - 19:21

Здравейте колеги от около година стопанисвам едно дизелово животно от което бях много доволен, но от около месец започна да се тресе като лудо от три дни ходя по маистори и диагностики получих 50 различни мнения, то не бяха клапани на глава, запекли сегменти, ГНП, дюзи побърках се моля ви помогнете. Като я запаля работи като часовник но като стигне 50 градуса при подаване на газ мотора се разтриса и от там до 80 градуса и нагоре тресе като луд обиколих доста сервизи и нямам думи един няма с едно читаво мнение все различни и все едни цифри се говорят един не каза от това е проблема отчаян съм ще я подаря на някои
  • 0

#2 nikolai4o

nikolai4o

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    94'C250D

Публикувано 26 юли 2012 - 19:57

колата е Ц250 чист дизел 113 коня с 20 клапановия мотор и редовата помпа БОШ, сменил съм всички О пръстени , маркучи, О пръстени на клапана за гасене, проверка на цялата кола за лоши спойки по релета, подмена на прегорели кабели отпред в коша
  • 0

#3 milenz-benz

milenz-benz

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D,W210 Е250D продадени, сега W210 E220CDI(143Hp)

Публикувано 26 юли 2012 - 20:22

Не е лошо да минеш дюзите на стенд, защото може някоя да е почнала да пикае.
  • 0

#4 nikolai4o

nikolai4o

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    94'C250D

Публикувано 27 юли 2012 - 04:18

това колега го направих минаха ултразвукова вана и ги стендоваха едни момчета, а може ли от ГНП-то да речем да направя един опит, отгоре на тръбичките нали има за регулиране на горивото, да се пробвам леко да отвия да видя да пусна гориво тоест да видя дали ще се промени работата на мотора да се ориентирам на какъв маистор да я карам, че все едни води от едни кладенци ми вадят
  • 0

#5 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 27 юли 2012 - 08:42

това колега го направих минаха ултразвукова вана и ги стендоваха едни момчета, а може ли от ГНП-то да речем да направя един опит, отгоре на тръбичките нали има за регулиране на горивото, да се пробвам леко да отвия да видя да пусна гориво тоест да видя дали ще се промени работата на мотора да се ориентирам на какъв маистор да я карам, че все едни води от едни кладенци ми вадят

Там няма за регулиране,просто не барай,че шъ я сгелпиш.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#6 nikolai4o

nikolai4o

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    94'C250D

Публикувано 27 юли 2012 - 09:49

доста изчетох по форумите и според проблемите на колегите и мойте ме навежда на мисълта че проблема ми ще излезе ГНП, ще ме ориентирате ли към помпаджия от Варна и към евентуална цена за ремонта, е разбира се първо ще мина една хубава диагностика в добър сервиз
  • 0

#7 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 27 юли 2012 - 12:57

Не е лошо да минеш дюзите на стенд, защото може някоя да е почнала да пикае.

На този двигател,ако е от дюза ще тресе студена и с покачване на темп.ще се оправи.
  • 0

#8 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 27 юли 2012 - 13:00

това колега го направих минаха ултразвукова вана и ги стендоваха едни момчета, а може ли от ГНП-то да речем да направя един опит, отгоре на тръбичките нали има за регулиране на горивото, да се пробвам леко да отвия да видя да пусна гориво тоест да видя дали ще се промени работата на мотора да се ориентирам на какъв маистор да я карам, че все едни води от едни кладенци ми вадят

Дизелови дюзи не се минават на ултразв.вана(то и бензинови де,но това е лично мнение).Пробват се на стенд и се подлага и регулира ако е нужно и се сменят,но за това трябва сигурна диагностика.
  • 0

#9 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 27 юли 2012 - 13:04

доста изчетох по форумите и според проблемите на колегите и мойте ме навежда на мисълта че проблема ми ще излезе ГНП, ще ме ориентирате ли към помпаджия от Варна и към евентуална цена за ремонта, е разбира се първо ще мина една хубава диагностика в добър сервиз

Ако искаш колата ти да стане се обади на Мотор консулт,дано нямат много работа-0888492083.За цени ще си говориш с тях.Ако някой те праща при Продан или неговия син,му кажи той да ти поеме ремонта.Успех!
  • 0

#10 Mien

Mien

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Свиленград
  • Автомобил:
    1.W202-250d-605 910-automat-1994г.
    2.HONDA Eve 50cc-3hp-1988г.

Публикувано 31 юли 2012 - 23:18

Колега,имах го този проблем.Майстора го откри от къде е,като поля ГНПто със студена вода.Двигателя заспа,след около 5мин пак се затресе.
Има едни клапанчета за вис.налягане,като загрее се деформирали и тресе.
Пробвай и пиши,ако е това и при теб ще ти кажа лесен начин за ремонт.
  • 0

#11 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 01 август 2012 - 07:49

Колега,имах го този проблем.Майстора го откри от къде е,като поля ГНПто със студена вода.Двигателя заспа,след около 5мин пак се затресе.
Има едни клапанчета за вис.налягане,като загрее се деформирали и тресе.
Пробвай и пиши,ако е това и при теб ще ти кажа лесен начин за ремонт.

+1
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#12 nikolai4o

nikolai4o

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    94'C250D

Публикувано 03 август 2012 - 09:11

колега Mien излезе прав клапанчетата на ГНП-то са ходих при двама помпаджий и двамата с една и съща диагноза стана 2-3 пъти поливам помпата с вода и веднага нарежда цилиндрите както трябва сега предполагам нови ще трябват тези ремонтират ли се, а и още нещо колата е карана преди с отработени мазнини или био дизел това каза единия помпаджия посъветва ме да покарам малко със газ за осветление и малко двутактово масло като ми даде и пропорция и ако не се оправи тогава каза че ще я отваряме надявам се това не е грешно и вече 3-ти ден карам с тези смеси и е значително по добре колата. Тази сутрин слязах запалих я поработи и като и подадох газ като изкара един голям черен облак отзад съседите не виждат къде вървят направо после се изчисти и пак спря да пуши та общо взето такива неща за сега се случват утре ще я покарам на дълго (200км) и ще пиша какво се случва след това
  • 0

#13 Mien

Mien

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Свиленград
  • Автомобил:
    1.W202-250d-605 910-automat-1994г.
    2.HONDA Eve 50cc-3hp-1988г.

Публикувано 05 август 2012 - 15:00

Колега,аз си ги ремонтирах сам.

Когато сменях Опръстените на щуцерите,забелязах че пружинките натискащи тези клапанчета са с ралични дължини.С два чифта клещи разтегнах всички по най дългата..Огледах всички клапанчета,износени са равномерно,но е желателно което откъдето вадиш,пак там да си го поставиш-да не им смениш местата.

След този ремонт,двигателя мърка като котенце,вече около 20 000км.Ако искаш може да си ги смениш,тогава като разпитах за цени,ми казаха около 20евра за комплект (клапанче с пружинка и дивтунга),а на нас ни трябват 5комплекта.Тогава ги нямах тези пари и преминах на направи си сам.Работата не е сложна,но е много пипкава,и най вече иска точния инструмент за развиване на щуцерите.


  • 0

#14 nikolai4o

nikolai4o

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    94'C250D

Публикувано 05 август 2012 - 18:51

Колега Mien много ти благодаря за инфото незнам ако се оправи как ще ти се отблагодарявам, към момента не мога да реагирам щото ще трябва да платя на един познат с такъв инструмент няма да мина метър понеже шефа му в сервиза е малко измекяр, а сега тези дни я изкарах на дълъг път с въпросните пропорций в горивата и разликата е уникална както и в разхода на гориво също, от маслото в нафтата колата започна да мърка но има пак едно леко прекъсване и няма да мина без отваряне, а ако имаш колега път към Варна непременно се обади 0877333115 за бири, ракий и прочие. Ще пиша за резулатаите другата седмица като я отворя и направя интервенцията
  • 0

#15 Mien

Mien

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Свиленград
  • Автомобил:
    1.W202-250d-605 910-automat-1994г.
    2.HONDA Eve 50cc-3hp-1988г.

Публикувано 11 август 2012 - 23:17

:coolgrin :coolgrin :coolgrin
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни