Проблем с автоматика
Започната от mitkoo31, 17 юли 2012 - 18:45:57
9 мнения по тази тема
#1
Публикувано 17 юли 2012 - 18:45
Здравейте.Проблема е в автоматика като включва от 2 на 3 се получава едно форсирване на двигателя смених маслото и това форсирване премина от 3 на 4 направиха диагностика изчистиха грешките но проблема остана и ми казаха че е механичен на какво се дължи това и колко време ще мога да я карам така.Благодаря ви.
#2
Публикувано 17 юли 2012 - 22:35
Маслото дали е в цвят графит?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#3
Публикувано 18 юли 2012 - 19:56
старото масло беше с цвят чернокафеникаво и днес забелязах че проблема го прави когато загрее колата
#4
Публикувано 18 юли 2012 - 20:23
Ми,положението хич не е розовоооо.Интересно е че ти се е преместил проблема,ма няма ли вероятност да се бъркаш.По принцип грешките не се записват за да се търкат,а да се прочитат и тълкуват Тия дето сам ги търкат се водят аматьори,ма така е,всеки си купи кодочетец и сетне нищУ.По принцип грещката се записва за определен детайл,но това не значи,че проблема е в детайла,а се търси кое е предизвикало моментен дефект в този эдетайл.До тук с тези обяснения си за ремонт на кутия.Показатела е мътното масло,пък ако като загряло кажеш,че мирише ужасно,вече е мноого,много ясно.На въпроса ти кога ще умре на цяло кутията,ми гледачката е на море.Потърси специализиран сервиз за кутии.Другото е една втора ръка и пак си джиткаш.. .
Този пост е редактиран от dilqnski: 18 юли 2012 - 20:25
Никога не оставям магарето си в калта.
#5
Публикувано 18 юли 2012 - 20:33
положението
+1
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#6
Публикувано 18 юли 2012 - 21:26
казаха ми че ремонт на кутия започва от 1000лв
#7
Публикувано 18 юли 2012 - 21:57
ако не ги сменя тия дискове сега какво мога да очаквам от кутийката
#8
Публикувано 18 юли 2012 - 22:28
благодаря ти за снимките и със сигурност дисковете са заминали така ли
#9
Публикувано 19 юли 2012 - 00:43
Sorry,ма не винаги можеш да минещ с няколко диска нови.Друга е темата човек като не може сам да си ги смени какво става.Кутии вече се намират и много евтино.Най честата причина за разпада е прегряване.Тези дискове почти не се износват,те просто се разпадат.Всички съветват смени си дисковете,ми аз съм съгласен да седна и да гледам,как си ги сменят хората,че после и колите им да вървят.Те ако можеха,нямаше да питат какво ги очаква,да речем.В сервиза пък си искат парите и така.При положение,че си намеря изрядна кутия,да речем за 500лв,няма да се занимавам с глупости да ремонтирам старата.Другата докато работи кадърно си е идеална.Ремонтирал съм и знам за какво говоря.Когато има преплъзване в някой пакет какво става,естествено дисковете прегарат,и защо има преплъзване а,защото са износени ли,одговора е не.
Между другото наистина е по-лесно да се ремонтира автоматична от ръчна кутия.
Между другото наистина е по-лесно да се ремонтира автоматична от ръчна кутия.
Този пост е редактиран от dilqnski: 19 юли 2012 - 00:52
Никога не оставям магарето си в калта.
#10
Публикувано 19 юли 2012 - 14:52
а знае ли някой за добавки които се слага ли при тъкъв проблем
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни