Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Неприятен шум, губи инерция, свети BAS ESP


  • Please log in to reply
15 мнения по тази тема

#1 golemachetka

golemachetka

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor, 2001, Silver, 6 speed

Публикувано 16 юли 2012 - 09:51

Имах много опасен и странен инцидент с CLK 200 Kompressor 2001, 163 к.с. 6 скорости.Сигурно ще ме посъветвате да ида на диагностика, но в момента работя на морето и съм малко далеч от големите градове, а ме е страх да карам колата. Както си карах колата започна да губи инерция, веднага изключих от скорост, но продължаваше да пада скоростта. Намалих радиото и се чуваше неприятно стържене, в същия момент мигаше триъгълника на таблото. Понеже нямаше как да отбия от пътя веднага карах около 30-40м до отбивка. През това време шума изчезна. Слязох и огледах колата. Нямаше нищо видимо. Проверих гумите, колелата (за луфт, течове), да не съм закачил нещо. Притеснително ми беше, защото се усещаше напрежението от стъргането. Карах с около 40-50 км/ч, а 5 мин. преди това изпреварвах с 120. След като изгасих колата за около 10-15 мин. Лампата за ESP BAS изгасна. Шум няма, колата върви. Единственият проблем, който имам от няколко дни с колата ми е, че педала на ръчната ми спирачка не работи както преди. Когато го натисна го няма онзи щтракащт шум, ами направо захапва в положение когато е включена. Не знам дали има нещо общо между двете. Притеснявам се да не ми блокира някое от колелата по време на движение. Някакви идеи???

п.п. Компютъра не показва никакви грешки, и колата е с нови накладки на 2-3000км, не знам модела, но бяха немски. Поне така пишеше на кутията.
  • 0

#2 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 юли 2012 - 00:57

Болтове , джанти по задницата, скоро пипал ли си?
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#3 Hooligan

Hooligan

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1553 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. M-Class (W164) 350 CDI Facelift
    2. CLK-Class (W208) - Продаден
    3. C-Class (W203) - Продаден
    4. C-Class (W202) - Продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 юли 2012 - 05:34

Може да е паднало феродото на някоя накладка на ръчната...
Даже, както го обясняваш е почти сигурно, че е това... Иди на сервиз да ти свалят дисковете и и да се види какво е положението.
  • 0

Ignore list: fiveq, Наско, krasch


#4 golemachetka

golemachetka

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor, 2001, Silver, 6 speed

Публикувано 17 юли 2012 - 07:29

Последно са пипани джантите когато смених накладките, преди 3-4 месеца. Проверих ги, няма луфт, няма разхлабване, джантите са здрави. И аз предполагам, че може да е от феродото на накладките на ръчната. Сега не я използвам. Когато имам време ще отскоча до някой сервиз да видим. Страх ме е да не е нещо от кардана. До колкото знам, има някакъв лагер, който дава проблеми при CLK-то. Не разбирам много, но когато колата е изключена от скорост, има ли напрежение върху кардана?
  • 0

#5 Hooligan

Hooligan

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1553 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. M-Class (W164) 350 CDI Facelift
    2. CLK-Class (W208) - Продаден
    3. C-Class (W203) - Продаден
    4. C-Class (W202) - Продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 юли 2012 - 08:05

Както ги обясняваш симптомите, не е кардан! Лагера на кардана звучи по съвсем друг начин, както и разбити карета...
Само накладки ще са, и в краен случай лагер главина, ама той нямаше да спри и тръгва ако се разбие.
  • 0

Ignore list: fiveq, Наско, krasch


#6 golemachetka

golemachetka

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor, 2001, Silver, 6 speed

Публикувано 17 юли 2012 - 10:40

Мерси много. Сега сам малко по-спокоен. :beer
  • 0

#7 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 17 юли 2012 - 19:20

Жилото ти е заседнало.
Дигай двете колелета по отделно , ако не знаеш кое колело е заседнало.Може жилото да ти се е накъсало или с мръсотия.
Освободи ръчната , докато си на морето , свали спирачния апарат , освобождаваш накладките , ще видиш има едно зъбно колело .
Ако са ти напечени много накладките и може да се олющат и да падат парчета.
Свали диска и го изчисти от хубаво и виж дали се върти хубаво в главината.Сваля се със шестограм , ще видиш там като разглобиш колелото.
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#8 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 юли 2012 - 22:28

http://www.gravatar....bb1706c9f?s=100
Бабадауууу! :yeah
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#9 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 юли 2012 - 22:31

Единственият проблем, който имам от няколко дни с колата ми е, че педала на ръчната ми спирачка не работи както преди.


Скъсал си жило или нещо се е откачило...
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#10 golemachetka

golemachetka

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor, 2001, Silver, 6 speed

Публикувано 18 юли 2012 - 07:12

Мерси много, и аз така мислех. Просто се бях притеснил да не е нещо по кардана. Във форума има инструкция как се сменят накладките и жилото, когато имам малко време ще погледна. Лека и безаварийна.
  • 0

#11 Nico

Nico

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 18 юли 2012 - 11:54

Същото нещо ми се случи и на мен преди около седмица,в движение сякаш се ключи ESP-то,триъгълника мигаше,светна лампата в долният ляв ъгъл ESP-BAS.Спрях,изключих колата изчаках 2 мин,запалих и нищо и нямаше.Но и мен ме притесни този проблем,отидох на диагностика и се оказа,че лентовият кабел във волана си заминава,защото дава грешка.Така че моят съвет е да направиш диагностика,защото в компа на колата я има грешката,нищо че на таблото няма светещи лампи.Успех.
  • 0

#12 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 18 юли 2012 - 12:24

Освободи ръчната , изчисти всичко от нагари и стружки и няма да имаш ядове , докато не оправиш жилото.
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#13 adv_petrov

adv_petrov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    A210 AMG Evo

Публикувано 29 юли 2012 - 22:04

Да се запиша и аз в отбора, от около седмица ми прави подобен проблем (след като смених предни дискове и накладки) след запалване и потегляне при ниска скорост диапазона 20км/ч - за секунда-две предно ляво колело кове и завлича (при криване волана наляво), светва триъгълника, гасне, отпуска колелото и светва BAS-ESP постоянно. Проблемът изчезва до следващото палене на автомобила. Пипах джантата, не грее. Колата си спира нормално. Изчетох горните мнения и диагностика разбрах че трябва, ама това за ръчната и нейните жила и зъбни колела нещо не ми стана ясно...?
  • 0

"AMG? Ово je стандарт каj нас!!!"


#14 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 юли 2012 - 22:09

Закачи я на диагностика, не ръчкай колата.
То ще си каже какво го пуска. Специално по-новите модели си казват всичко, което ги боли!
  • 0

#15 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 юли 2012 - 09:30

Аз бих заложил на датчика за ъгъл на завиване във волана, но все пак - трябва си диагностика.
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни