
Неприятен шум, губи инерция, свети BAS ESP
Започната от golemachetka, 16 юли 2012 - 09:51:26
15 мнения по тази тема
#1
Публикувано 16 юли 2012 - 09:51
Имах много опасен и странен инцидент с CLK 200 Kompressor 2001, 163 к.с. 6 скорости.Сигурно ще ме посъветвате да ида на диагностика, но в момента работя на морето и съм малко далеч от големите градове, а ме е страх да карам колата. Както си карах колата започна да губи инерция, веднага изключих от скорост, но продължаваше да пада скоростта. Намалих радиото и се чуваше неприятно стържене, в същия момент мигаше триъгълника на таблото. Понеже нямаше как да отбия от пътя веднага карах около 30-40м до отбивка. През това време шума изчезна. Слязох и огледах колата. Нямаше нищо видимо. Проверих гумите, колелата (за луфт, течове), да не съм закачил нещо. Притеснително ми беше, защото се усещаше напрежението от стъргането. Карах с около 40-50 км/ч, а 5 мин. преди това изпреварвах с 120. След като изгасих колата за около 10-15 мин. Лампата за ESP BAS изгасна. Шум няма, колата върви. Единственият проблем, който имам от няколко дни с колата ми е, че педала на ръчната ми спирачка не работи както преди. Когато го натисна го няма онзи щтракащт шум, ами направо захапва в положение когато е включена. Не знам дали има нещо общо между двете. Притеснявам се да не ми блокира някое от колелата по време на движение. Някакви идеи???
п.п. Компютъра не показва никакви грешки, и колата е с нови накладки на 2-3000км, не знам модела, но бяха немски. Поне така пишеше на кутията.
п.п. Компютъра не показва никакви грешки, и колата е с нови накладки на 2-3000км, не знам модела, но бяха немски. Поне така пишеше на кутията.
#2
Публикувано 17 юли 2012 - 00:57
Болтове , джанти по задницата, скоро пипал ли си?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#3
Публикувано 17 юли 2012 - 05:34
Може да е паднало феродото на някоя накладка на ръчната...
Даже, както го обясняваш е почти сигурно, че е това... Иди на сервиз да ти свалят дисковете и и да се види какво е положението.
Даже, както го обясняваш е почти сигурно, че е това... Иди на сервиз да ти свалят дисковете и и да се види какво е положението.
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#4
Публикувано 17 юли 2012 - 07:29
Последно са пипани джантите когато смених накладките, преди 3-4 месеца. Проверих ги, няма луфт, няма разхлабване, джантите са здрави. И аз предполагам, че може да е от феродото на накладките на ръчната. Сега не я използвам. Когато имам време ще отскоча до някой сервиз да видим. Страх ме е да не е нещо от кардана. До колкото знам, има някакъв лагер, който дава проблеми при CLK-то. Не разбирам много, но когато колата е изключена от скорост, има ли напрежение върху кардана?
#5
Публикувано 17 юли 2012 - 08:05
Както ги обясняваш симптомите, не е кардан! Лагера на кардана звучи по съвсем друг начин, както и разбити карета...
Само накладки ще са, и в краен случай лагер главина, ама той нямаше да спри и тръгва ако се разбие.
Само накладки ще са, и в краен случай лагер главина, ама той нямаше да спри и тръгва ако се разбие.
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#6
Публикувано 17 юли 2012 - 10:40
Мерси много. Сега сам малко по-спокоен.

#7
Публикувано 17 юли 2012 - 19:20
Жилото ти е заседнало.
Дигай двете колелета по отделно , ако не знаеш кое колело е заседнало.Може жилото да ти се е накъсало или с мръсотия.
Освободи ръчната , докато си на морето , свали спирачния апарат , освобождаваш накладките , ще видиш има едно зъбно колело .
Ако са ти напечени много накладките и може да се олющат и да падат парчета.
Свали диска и го изчисти от хубаво и виж дали се върти хубаво в главината.Сваля се със шестограм , ще видиш там като разглобиш колелото.
Дигай двете колелета по отделно , ако не знаеш кое колело е заседнало.Може жилото да ти се е накъсало или с мръсотия.
Освободи ръчната , докато си на морето , свали спирачния апарат , освобождаваш накладките , ще видиш има едно зъбно колело .
Ако са ти напечени много накладките и може да се олющат и да падат парчета.
Свали диска и го изчисти от хубаво и виж дали се върти хубаво в главината.Сваля се със шестограм , ще видиш там като разглобиш колелото.


W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#8
Публикувано 17 юли 2012 - 22:28
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#9
Публикувано 17 юли 2012 - 22:31
Единственият проблем, който имам от няколко дни с колата ми е, че педала на ръчната ми спирачка не работи както преди.
Скъсал си жило или нещо се е откачило...
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#10
Публикувано 18 юли 2012 - 07:12
Мерси много, и аз така мислех. Просто се бях притеснил да не е нещо по кардана. Във форума има инструкция как се сменят накладките и жилото, когато имам малко време ще погледна. Лека и безаварийна.
#11
Публикувано 18 юли 2012 - 11:54
Същото нещо ми се случи и на мен преди около седмица,в движение сякаш се ключи ESP-то,триъгълника мигаше,светна лампата в долният ляв ъгъл ESP-BAS.Спрях,изключих колата изчаках 2 мин,запалих и нищо и нямаше.Но и мен ме притесни този проблем,отидох на диагностика и се оказа,че лентовият кабел във волана си заминава,защото дава грешка.Така че моят съвет е да направиш диагностика,защото в компа на колата я има грешката,нищо че на таблото няма светещи лампи.Успех.
#12
Публикувано 18 юли 2012 - 12:24
Освободи ръчната , изчисти всичко от нагари и стружки и няма да имаш ядове , докато не оправиш жилото.


W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#13
Публикувано 29 юли 2012 - 22:04
Да се запиша и аз в отбора, от около седмица ми прави подобен проблем (след като смених предни дискове и накладки) след запалване и потегляне при ниска скорост диапазона 20км/ч - за секунда-две предно ляво колело кове и завлича (при криване волана наляво), светва триъгълника, гасне, отпуска колелото и светва BAS-ESP постоянно. Проблемът изчезва до следващото палене на автомобила. Пипах джантата, не грее. Колата си спира нормално. Изчетох горните мнения и диагностика разбрах че трябва, ама това за ръчната и нейните жила и зъбни колела нещо не ми стана ясно...?
"AMG? Ово je стандарт каj нас!!!"
#14
Публикувано 29 юли 2012 - 22:09
Закачи я на диагностика, не ръчкай колата.
То ще си каже какво го пуска. Специално по-новите модели си казват всичко, което ги боли!
То ще си каже какво го пуска. Специално по-новите модели си казват всичко, което ги боли!
#15
Публикувано 30 юли 2012 - 09:30
Аз бих заложил на датчика за ъгъл на завиване във волана, но все пак - трябва си диагностика.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни